IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW

Компанията от Инголщат ще похарчи общо 24 млрд. до 2019 г.

Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW

Германският производител Audi обяви, че ще увеличи с 2 млрд. евро сумата, която ще инвестира в своето развитие до 2019 г. Така компанията смята да похарчи за този период общо 24 млрд. евро, с помощта на които трябва да задмине своя конкурент BMW и да излезе на първо място по продажби сред производителите на премиум модели, съобщава Reuters.
Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW
Концепцията Prologue представя бъдещите модели на марката. Снимка: Audi

Около 70% от тази сума ще бъде предназначена за разработката на нови модели и технологии. Компанията предвижда пускането на ново поколение „свръхикономични“ двигатели с вътрешно горене, а също така и на редица алтернативни силови агрегати.

В Audi смятат да се съсредоточат върху разработката на хибриди с възможност за зареждане от електрическата мрежа, а също така и агрегати, задвижвани с водородни горивни клетки. От компанията твърдят, че серийното производство на такива автомобили ще стартира веднага, щом то бъде оправдано от търсенето на пазара и от инфраструктурата, необходима за тях.

До началото на 2020 г. в Audi смятат да представят 10 напълно нови модела. Сред тях ще бъде субкомпактен всъдеход, както и новите флагмани на марката – Audi A9 и всъдеходът в стил „крос-купе“ Audi Q8.

До 2018 г. на пазара ще излязат два електромобила, единият от които ще бъде спортен. Това най-вероятно ще е електрическа версия e-tron на новото поколение на суперколата Audi R8, чийто дебют е предвиден за догодина.

Що се касае до втория електромобил, това ще бъде спортен всъдеход. Той ще трябва да се конкурира с все още неизлезлия на пазара Tesla Model X. Очаква се германският кросовър да може да измине с едно зареждане на батериите си повече от 500 км.

Останалите 30% от инвестициите ще бъдат предназначени за модернизиране на заводите на Audi в Инголщат и Некарзулм, както и на този в Мексико, който ще произвежда моделите за пазара в САЩ. Пари са отделени и за разработката на нови системи за подпомагане на шофьора, както и за нови информационно-развлекателни технологии.

 

 

0 от 500
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Koтоошу ( преди 10 години )
    Е това е кола , красота и изящество, а не като новата 7-*** серия.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И по интересното е колко минаваш с едно зареждане електриката???
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И ,колко струва една Тесла в Бг ,я да чуеме,че ми стана интересно.....?
  • #48
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Ами общо взето като карам от София до Варна през В.Търново , около 500 км, спирам два пъти на ОМВ да заредя единия път а другия да пиийна едно кафе и почина малко, с ровененто в нета по около час, и сега карам бензинова кола, Така че не виждам какъв е проблема, да спра за половин един час да си заредя батерията. М/у другото, в САЩ и Западна европа и Скандинавия, всички супер чарджинг станции са в Молове, Ресторанти и хотели, обикновенно по 5-6 колонки на станция! Така че не виждам драма тук!
  • #47
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Е хубаво ама.. ( преди 10 години )
    Как така небрежно се обяснява зареждаш на 80% батерията само за час...Защо не потренирате малко и следващият път като отидете на бензиностанция да постоите само за час.Представете си сега хилядите други такива коли и те стоящи за час.Бензиностанцията ще трябва да е голяма колкото мол..Освен това то ще са кабели,жици ще се размотават макари конектори,хората ще ги заобикалят и ще се препъват между тях.Сигурно кабелите ще са дебели колкото за самолет.Нещо не ми звучи като добра оферта..
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Nev ( преди 10 години )
    КПД на газова турбина е 40%, но това, което исках да кажа по-долу е, че една голяма турбина е по-ефективна в производството на енергия, от колкото например 1000 по-малки за да се постгне същата мощност!В ел. централите с газови турбини се инсталират големи бойлери за утилизация на топлината от изгорелите газове. Тези бойлери произвеждат прегрята пара, която задвижва парни турби, произвеждащи също ток, а отработената пара се използва за отопление на домакинствата. С това, КПД нараства до 55-60%
  • #45
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Уф ( преди 10 години )
    Нямам за цел да отричам, развитието на технологиите, макар да знам, че те често тръгват към задънена улица. Два пъти се тръгваше съм ванкела, втори път се тръгва към турбинирането, недоразвита остана водородната технология. Къде ли е истината?Думите ми са обърнати към онези любители на ха-ха и му-ха, които ни говорят, че от сиромашия не харесваме нещо. Когато стане икономически изгодно да се кара електромобил, ще си купя и аз. Вероятно дори ще изпреваря някои от тях.
  • #44
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    На мен ми стана пък интересно, в скъпата Родина ако имаш Тесла, как ти изчисляват данъка и застрахователите какви условия предлагат за Каско?
  • #43
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    УФ, а ти защо си мислиш, че собствениците на Теслите няма да направят половин милион км без проблеми, както твоето старо Ауди! Бих казал дори, че вероятността Тесла да постигне такъв пробег без проблеми е доста по-голяма, като се има предвид упростената задвижваща уредба! Гаранцията на батерията ако се не лъже беше 8 години, без значение от пробега! За това време, няма да сменяш като луд консумативи, някой друга скоростна кутия, турбо, основен ремонт на двигател и.т.н...
  • #42
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Auto до УФ ( преди 10 години )
    "Има едно огромно предимство пред "вашите" Тесли - аз я карам, а вие сте ги виждали"Никой не бърза да зачерква доказалите се технологии до сега, просто хората, които са виждали, както се изрази кола като Тесла, гледат в бъдещето, а хората, които все още изтъкват колко незаменим е тркащия и пушещ дизел си са обърнали поглед назад! Това е, като в днешно време да казваш, за какво ти е смарт телефон, като твоята Нокия 3310 все още ти върши работа например!