IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата

Модификацията RS3 Sportback разполага с 367 к.с.

Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата

Компанията Audi официално представи новото поколение на хечбека RS3 Sportback. Моделът е получил 2.5-литров турбо-двигател, развиващ 367 к.с. и 465 Нм въртящ момент. По този начин той става най-мощният хот-хеч на планетата, като изпреварва досегашния първенец в това отношение Mercedes-Benz A45 AMG, разчитащ на 360 к.с.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Теглото на машината на Audi е 1520 кг, което е с 55 кг по-малко в сравнение с предишното поколение на RS3 с мощност 340 к.с. Двигателят работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия S tronic.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
От 0 до 100 км/ч хот-хечът ускорява за 4.3 секунди, което е с 0.3 по-бързо от A45 AMG. Максималната скорост при RS3 Sportback е ограничена до 250 км/ч, но по желание на клиента и срещу съответното доплащане ограничителят може да бъде преместен на 280 км/ч.

Както и стандартното Audi A3, новата версия също е построена на модулната платформа MQB на концерна Volkswagen. Клирънсът на хот-хеча е снижен с 25 мм, като е увеличено разстоянието между предните колела – с 24 мм (до 1559 мм) и с 8 мм при задните (до 1514 мм).
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Новото поколение на RS3 Sportback е получило система за задвижване на четирите колела quattro с междуосева, управлявана по електронен път многодискова муфа. Заедно с акумулатора тя е разположена отзад за по-добро разпределие на теглото между двете оси. При необходимост въртящият момент може да бъде прехвърлен от 50 до 100 процента към на задната ос.
Audi представи най-мощния хот-хеч на планетата
Като опция за RS3 се предлагат карбоново-керамични спирачки за предната ос, а също така и адаптивно окачване с амортисьори, чиито настройки се променят от водача с помощта на включената в базовото оборудване система Audi drive select. Тя работи в 4 режима, като 3 са фиксирани, а последният може да бъде настройван от водача.

Снимки: Audi

 

 

Тагове: aud rs3 sportback
0 от 500
  • #67
    2 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    koito robuva na konservativni stereotipi(kakto pove4eto hora v evropata) i e izrasul po 4algotekite ili ima takava...toi sqda v nemski premium rano ili kusno! ima i po-individualistki koli, kato tuk ne govorq za detski tuning...no tova e druga tema...pojelavam vi pove4e bezavariini kilometri do godina!!!
  • #66
    2 rate up comment 2 rate down comment
    DDD ( преди 10 години )
    Някой дали забеляза, че това е render снимка на интериора ?! Не виждате ли, че няма нищо общо с реалността ?? Групата, към която са се насочили от Ауди с тази кола аз я виждам като 20-25 г. младежи с повечко бензин в кръвта от притежателите и кандидат-притежателите на S3, гонещи компактен хечбек от премиум сегмента (колкото и премиум да е Ауди), несемейни. Естествено, това е само моето мнение.
  • #65
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    И понеже са млади и неопитни, вероятно не са и твърде богати. Но... ще мине време, ще пораснат момчетата, ще им пораснат и п....те, ще понаправят кинти и ще сменят повечко коли. Така ще разберат кои автомобили са наистина добри, кои не чак толкова и кои са откровени ***. В крайна сметка всеки мъж с отношение към колите и възможности, накрая сяда в БМВ, Мерцедес или Ауди. А някои от най-големите щастливци ги сменят с Феррари, Ламбо или Мазерати... Те така, Споко! They`ll come around!!!
  • #64
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    Мемфис, Мемфис... не се връзвай така, бе човек! Доказано е, че автомобилът е единственият неодушевен предмет към който човекът (главно мъжът), е способен да изгради емоционална привързаност. Затова, когато един мъж си купи някаква кола, каквато и да е тя, е възможно да се привърже към нея и от този миг за него тя става най-добрата кола. БМВ, Ауди, Мерцедес, са премиум марки. Скъпи са дори на старо. За Ферари, Ламбо и т.н. изобщо не говорим.Коментаторите тук са повечето млади и неопитни...
  • #63
    15 rate up comment 8 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    ne razbrah koe e visoko tehnologi4noto v tazi sapunerka...nito e semeina, nito sportna - demek kola s neqsna orientaciq...i solena cena za parveniu-ta! kajete kade sa visokite tehnologii, ako iskate vijte i AutoBild, dori i te nqmat kvo da poso4at...a, da, farovete!
  • #62
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    RRE i az sam driver s vkus ama djoba prazen,tei che leko s opredeleniata
  • #61
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Аз ( преди 10 години )
    Красота!!!
  • #60
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ужас! Няма такава грозотия!
  • #59
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    RRE S3 честито за колата,много безаварийни.Завиждам благородно и за двата звяра
  • #58
    10 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пластмасово табло!!! Май някои хора друго освен Дачия или по-ново от Голф 3 не са виждали. Големи разбирачи има тук на картинки. Баси смеха...Некви STI, WRX, тия живи ли са още...правят все още коли от миналия век. И тия високо технологичните и те.Мотор над 150 кс нямат, коли от миналия век...Статии само за поредната сервизна акция