Властите във Франция предприемат мерки за постепенно намаляване на количеството автомобили с дизелови двигатели, за да може да бъде подобрена екологичната ситуация в страната. Това съобщава Reuters, цитирайки премиерът на Франция Манюел Валс.
-
#32
Az Dizel ne nosia i ne karam
-
#31
Бензините вече също изхвърлят фини частици, дотук с чистотата на бензина, не случайно в новите еко норми и при тях има изисквания. Затова им слагат филтри Под евро4 всичко е замърсител, било бензин или дизел. Отделно се премахват катализатори и ЕГР-ра. За съжаление у нас повечето автомобили са такива. На никой му не дреме, а то е за всички
-
#30
Просто на Европата са и показали късата клечка :( Дизела т.е. Когато катализаторите са читави нещата вероятно са ок, но когато поостареят работата става интересна. А и CO2 си го има нормално в природата все пак, по-добре е да се засаждат нови дървета, те могат да се справят с него.
-
#29
Сложете точка преди com
-
#28
Ето един обоснован отговор от Semore за кой от тези два вида ДВГ е по-добре:uk.answers.yahoo com/question/index?qid=20060926082929AA4DvqB
-
#27
А хората с 316-ки 102 коня? Пак не хващат малкия.
-
#26
лошото е че като изхвърлят старие печки - ще дойдат тук... но поне ще се пораздвижи пазара на стари коли
-
#25
само така - печките трябва да се спрат. ще стане скоро като подобрят HCCI
-
#24
Проблема е, че от един литър петрол излизат еднакви количества производни. Не е възможно да се произведе повече дизел за сметка на бензина. Освен това търсенето на дизел расте, защото той реално разнася стоките по света. Ако бензина стане по-евтин нещата ще се нормализират до някъде.
-
#23
Имах предвид водородни в долния коментар