IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов турбо-двигател за Nissan Qashqai

Бензиновият DIG-T развива 163 к.с. и 240 Нм

Нов турбо-двигател за Nissan Qashqai

Представеният в края на миналата година нов Nissan Qashqai получи още един бензинов двигател. Това е турбо-агрегатът 1,6 DIG-T, който ще бъде наличен от началото на следващата година.
Нов турбо-двигател за Nissan Qashqai
Qashqai по време на премиерата в България. Снимка: Nissan

Новият двигател покрива нормите на стандарта Евро6, като развива мощност от 163 к.с. при 5600 об/мин и максимален въртящ момент от 240 Нм, който е наличен в целия диапазон между 2000 и 4000 об/мин.

Този агрегат се предлага изключително с ръчна скоростна кутия с 6 степени и задвижване към предните колела. В тази комбинация новият Qashqai ускорява от място до 100 км/час за 9,1 секунди и развива максимални 200 км/час.

В същото време средното потребление на гориво е само 5,8 л/100 км. Вредните емисии на СО2 при моделите с 16- или 17-инчови джанти са в рамките на 134 г/км, а при тези със 18- или 19-инчови джанти - 138 г/км.

В Nissan вече приемат поръчки за новия мотор, като първите доставки към клиенти ще бъдат факт в началото на 2015 г.

От същото прессъобщение става ясно, че японската компания вече предлага още една бензинова версия на своя бестселър. Тя се задвижва от по-малкия 1.2 DIG-T двигател със 115 к.с., който работи в съчетание със CVT трансмисия Xtronic. До момента този мотор се предлагаше само с ръчна кутия.

Новото поколение Nissan Qashqai е налично и в две дизелови версии - 1.5 dCi и 1.6 dCi - съответно със 110 и 130 к.с.

 

Тагове: Nissan Qashqai
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    хвърляш боб ли неграмотнийй пишещ на маймуница, че знаеш кой какво може да си купи? някои тук може и да могат да си купят нова кола, но теб, като те гледам да поумнееш няма как да стане. да е **** да ти го набие човек, но акъл не става.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Niama znachenie dali razbirash ot koli.Po-vajnoto e da mojesh da si gi pozvoliavash,a ne samo da pishesh super kompetentni komentari po forumite.
  • #9
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    турбо моторите са за хора които не разбират от коли. турбото единствено ти дава мощ в ниските обороти. стига до към 4000 и от тм умира. истинския мотор започва купона от тези обороти негоре. мощността на натмосферния мотор се разгръща плавно, а не нервно като на турбинирания. а това за по-икономичните турбо мотори е пълна лъжа и заблуда на производителите. тестовете го доказват. да не говорим за проблемите, кото следват с турбомотора и живота на агрегата и горенето на масло. турбо не мерси!
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Turboto pestialo pari ot gorivo !?!?!Tova niakakav vic li e?
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Коста ( преди 11 години )
    Определено съм за турбинираните мотори, защото от три и половина години карам такъв и съм се убедил в предимствата. Това не ме е отказало от голямата кубатура. Просто моята философия за двигател е, че той трябва да е голям и разтоварен - това дава дълголетие на колата и увереност в шофьора. Такъв двигател дава това, което поискаш от него. Плащам повече от останалите хора от моята черга, но съм щастлив и доволен. Не мъча себе си и колата, а в дългосрочен план може и да е по-евтино.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    razgradski pop ( преди 11 години )
    на българина му дай Москвич...всичко друго е *** за него...
  • #5
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Страхотен автомобил!
  • #4
    2 rate up comment 15 rate down comment
    нАсран ( преди 11 години )
    Туй много грозно бее.
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 11 години )
    Skoda Tiguan e koshara sravnena s tozi premium.
  • #2
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И какво като трябва да се сменят? за 150 000 км това турбо ще е спестило гориво за няколко пъти цената която струва като ново.