IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW показа новите X5 M и X6 M

Кросовърите се предлагат с двигател, развиващ 575 к.с.

BMW показа новите X5 M и X6 M

BMW официално разкри новите модификации на кросовърите си X5 и X6, които са доработени от спортното подразделението M GmbH. Двата автомобила ще се предлагат и с най-мощния двигател, поставян на машина на компанията със задвижване на четирите колела.
BMW показа новите X5 M и X6 M
„Новото BMW X5 M и новото BMW X6 M комбинират характерните признаци на успешните модели от семейството на BMW X – ексклузивността, здравината, пъргавината и пригодността за всекидневието – със специфичните за M High Performance претенции“, се казва в съобщението на компанията.

Кросовърите се задвижват от нов M TwinPower Turbo мотор. Благодарение на иновативната си технология със свръхпълнене TwinScroll Bi-Turbo, разположен над двата блока цилиндри изпускателен колектор, системата VALVETRONIC и директното впръскване на бензина High Precision Injection, 4.4-литровият V8 двигател развива максимална мощност от 575 к.с., която е на разположение между 6000 и 6500 об/мин.

Като цяло това означава повишение на мощността с 4% в сравнение с предишните модели. Още по-сериозно е увеличението при разгръщането на мощността на новия двигател. Максималният въртящ момент е 750 Нм, като той е на разположение в диапазона от 2200 до 5000 об/мин. В сравнение с предишните версии на X5 М и X6 М нарастването на въртящия момент е със 70 Нм или 10% повече от досега.

Благодарение на промените в двигателя и нарастването на мощността му, двата кросовъра, които в серийното си оборудване разчитат на 8-степенна автоматична скоростна кутия M Steptronic с два съединителя, ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.
BMW показа новите X5 M и X6 M
Новите BMW X5 M и X6 M още на пръв поглед изразяват спортните си амбиции .Те се различават от стандартните версии по големите си въздухозаборници в предната част, страничните хриле с надпис на модел, характерните за М-моделите странични огледала с двойни стойки, типичната ауспухова система с четири тръби. Моделът BMW X6 М разполага и със заден спойлер. И двете машини също така се предлагат с 20-цолови алуминиеви джанти, а като опция могат да бъдат поръчани и 21-цолови.

Интериорът също е подчинен на спортния характер на машините. Това се вижда от арматурното табло, кожения волан с алуминиеви лостчета за превключване на предавките, селектора и др. Като опция е достъпен Head-Up дисплей, който освен стандартните индикации предлага и специфична за М-версиите на BMW визия с индикатор за включената предавка, оборотомер и система Shift Lights.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x6 m bmw x5 m
0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Плюс това при Крузера , на 160-170 по завоите на магистралата вече си на кантар,аха да се завърти ,просто много се накланя
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да баварец прав си за Ланд Круизера на 180 умира, е то идеята му е съвсем друга на ТЛК-то. Може би има феновен на мощните СУВ-та. Не съм карал нито Х5 нито Х6, интересно ми е в завой как стои, при по-висока скорост. Между другото изобщо не се базикам, а се опитвам да получа инфо от първа ръка.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    много хора обичат да карат СУВ. и ако имат доста пари защо да не си купят СУВ, който ускорява за 4 сек. ? карал ли си ЛендКруизър? супер е оф-роуд но едва вдига 180км/ч ....
  • #11
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Искам някой от спецовете да ми обясни каква е идеята на тия коли?Тежък(над 2.5 тона) голям СУВ(в БГ му викат Джип) с лоша аеродинамика и с двигател над 500 коня. Това сега за спорт ли трябва да става, за оффроуд е ясно че не става. Каква му е идеята ?
  • #10
    7 rate up comment 7 rate down comment
    СЕЛЯНДУР ( преди 10 години )
    МНОГО ГРОЗНИ КОЛИ САМО ЗА КОМПЛЕКСАРИ ДРУГО СИ Е НЕКОЯ G KLASA, NALI
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    администратора да добави снимките със седалките - има ги по сайтовете , а тук ги няма
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    кефя се какви седалки са сложили. опора високо по гърба и раменете. може би лексъс RC F първи сложиха такива ама няма значение - авторпоизводителите и без това си поръчват седалките на доставчици... готино е.
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    automotive ( преди 10 години )
    @АнонименТова което си написал за първото поколение Х6 е съвършено невярно. Или нямаш усет за колата или не си я карал.Колкото до новите, страшни са, но аз не съм почитател на този клас.
  • #6
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Kaпацитет ( преди 10 години )
    Не съм ги карал, за това не обяснявам за рЯката и тн. Иначе мамчето ти ми я докараха да я пробвам, сеш се?
  • #5
    16 rate up comment 7 rate down comment
    До 3 ( преди 10 години )
    Що бе "капацитет" .Ти карал ли си ги тия два слона та знаеш какво им е поведението в завой.Или те на тебе М-ките ти ги карат у вас да ги пробваш преди да ги пуснат на пазара?