IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW показа новите X5 M и X6 M

Кросовърите се предлагат с двигател, развиващ 575 к.с.

BMW показа новите X5 M и X6 M

BMW официално разкри новите модификации на кросовърите си X5 и X6, които са доработени от спортното подразделението M GmbH. Двата автомобила ще се предлагат и с най-мощния двигател, поставян на машина на компанията със задвижване на четирите колела.
BMW показа новите X5 M и X6 M
„Новото BMW X5 M и новото BMW X6 M комбинират характерните признаци на успешните модели от семейството на BMW X – ексклузивността, здравината, пъргавината и пригодността за всекидневието – със специфичните за M High Performance претенции“, се казва в съобщението на компанията.

Кросовърите се задвижват от нов M TwinPower Turbo мотор. Благодарение на иновативната си технология със свръхпълнене TwinScroll Bi-Turbo, разположен над двата блока цилиндри изпускателен колектор, системата VALVETRONIC и директното впръскване на бензина High Precision Injection, 4.4-литровият V8 двигател развива максимална мощност от 575 к.с., която е на разположение между 6000 и 6500 об/мин.

Като цяло това означава повишение на мощността с 4% в сравнение с предишните модели. Още по-сериозно е увеличението при разгръщането на мощността на новия двигател. Максималният въртящ момент е 750 Нм, като той е на разположение в диапазона от 2200 до 5000 об/мин. В сравнение с предишните версии на X5 М и X6 М нарастването на въртящия момент е със 70 Нм или 10% повече от досега.

Благодарение на промените в двигателя и нарастването на мощността му, двата кросовъра, които в серийното си оборудване разчитат на 8-степенна автоматична скоростна кутия M Steptronic с два съединителя, ускоряват от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.
BMW показа новите X5 M и X6 M
Новите BMW X5 M и X6 M още на пръв поглед изразяват спортните си амбиции .Те се различават от стандартните версии по големите си въздухозаборници в предната част, страничните хриле с надпис на модел, характерните за М-моделите странични огледала с двойни стойки, типичната ауспухова система с четири тръби. Моделът BMW X6 М разполага и със заден спойлер. И двете машини също така се предлагат с 20-цолови алуминиеви джанти, а като опция могат да бъдат поръчани и 21-цолови.

Интериорът също е подчинен на спортния характер на машините. Това се вижда от арматурното табло, кожения волан с алуминиеви лостчета за превключване на предавките, селектора и др. Като опция е достъпен Head-Up дисплей, който освен стандартните индикации предлага и специфична за М-версиите на BMW визия с индикатор за включената предавка, оборотомер и система Shift Lights.

Снимки: BMW

Тагове: bmw x6 m bmw x5 m
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    интериора и мен ме кефи. но пропуснах да кажа - първата Х6-ца много и шумяха гумите. задните бяха 305 на не знам колко а предните 285. и се чуваха доста при 160 на магистрала. за разлика от Рейндж-Ровер V8tdi - може да си говорите шепнешком при 150. та мисълта ми е - дано в тоя фейс-лифт баварците са добавили малко повече шумоизолация
  • #23
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Автор ( преди 10 години )
    крайно разочарован съм от тази марка, цяло лято бях до един сервиз...тази марка не спря да присъства с какви ли не проблеми... едно приятелче имаше 5 серия 2007 това нещо всяка седмица се чупеше...а ремонтите започваха от 500 лв... и ще е хубаво да поработят над интериора...старомоден е... като цяло мечо е на светлинни години от това тук
  • #22
    8 rate up comment 2 rate down comment
    100йо ( преди 10 години )
    Знам, че БМВ е противоречива марка, заради селянчетата, които се режат. Но искам да споделя личните си впечатления. Имам Голф 5/все още/ Имам Рено Меган, което продадох. Имах и дълго време Ауди А4 2005г. Обичам да шофирам и усещах че искам да карам задно. От 2 месеца съм собственик на БМВ 320Д' 12г. Еми...минах на друго ниво! Честно!Толкова директно управление, поведение....адски се кефя. Държането е уникално.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Митко ( преди 10 години )
    Карал съм различни БМВ-та с X-Drive на тестдрайв. С Х5 преди няколко години от Самоков към София направих изпреварване на десен завой, мокър и с пясък, от ВЪНШНАТА страна с над 80 км/ч и пълна газ. Усещането: вместо центробежни сили, които да се опитват да те изхвърлят извън завоя, сякаш имаше вакуум, които те "засмуква" напред към пътя... Феноменално! Такова нещо с друга кола не съм пробвал и не ми се е случвало.Не съм фен на определена марка, просто споделям.
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 10 години )
    Евала, Баварци !!!Само интериора (който е страхотен) да беше малко по-индивидуализиран за всеки един модел.Че така не се знай, 5-ца ле е, 7-ца ле е ???Само волана и някое панелче сменят, другото е еднакво. Ясно, че така се печелАт пари, ама АКО си купя някой ден такъв дзвер, ще искам малко по-малко масовост ... Иначе, БРАОССС !!!
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    е за тия седалки говоряhttp://***.sportauto.de/bilder/erstkontakt-bmw-x6-m-und-x5-m-auf-der-nordschleife-so-schnell-wie-der-m3-8842252.html?fotoshow_item=31#fotoshow_item=33
  • #18
    8 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    а дали може да се кара спортно Х6М - ето мнение: The new BMW X6 M will be on the Nordschleife as fast as the old M3. The E92 orbited in a sport *** Supertest the course in 8:05 minutes. With such a time, the X6 M would pulverize the official Nordschleife record of the Range Rover Sport SVR (8:14 minutes). отговора очевидно е ДА - освен ако не смятате предното М3 за лоша кола.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    карал съм ландкрузер по междуселски планински път. и амлко оф-роуд. много е зле на асфалта ако искаш по бързо да караш - почва да се люшка и изобщо не знаеш кога ще се отлепи. карал съм и Х6 5.0 на магистрала и по междуградски. готино е, само че беше със старите падъл-и на волана които са гадни.... иначе супер гоино да си правиш даун-шифт преди завой.
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А, тоя път предниците им са еднакиви?
  • #15
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дай Боже всеки му по една такава