IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го Франкенщайн на автомобилите

Британска компания създаде лека кола от най-чупещите се компоненти

Ето го Франкенщайн на автомобилите

Британската застрахователна компания Warranty Direct анализира своите данни от повредите на различни модели и марки, и събра от тях „кошмарен автомобил“, съобщава Worldcarfans.
Ето го кошмарът на автомонтьорите и застрахователите
Машината, която прилича на Франкенщайн, е получи красноречивото име Horrific 40RR0R. Тя е съставена от най-ненадеждните детайли на различни автомоблни производители. Сред тях са окачването на Audi, скоростна кутия Jeep и електрическата система на Mercedes-Benz. Всяка повреда на детайл от тази машина се случва сравнително често и оценена средно на 550 британски паунда (около 700 евро).

Според застрахователя, почти 2/3 от автомобилите Audi RS6 ежегодно се нуждаят от подмяна на различни компоненти на окачването. Всеки трети от общо десет Mercedes-Benz R-Class всяка година остава без някоя от електрическите си системи, която трябва да бъде заменена. Всяко четвърто от десет BMW M5 получава повреда на двигателя, същият процент проблеми със спирачките има Fiat Multipa. На всеки две от десет Jeep Grand Cherokee пък се чупи скоростната кутия.

Изследването на Warranty Direct има за цел да покаже, че традиционно надеждни автомобили често имат проблем със само един основен детайл. Това обаче може да нанесе сериозни вреди на имиджа им сред клиентите.

Снимка: Warranty Direct

0 от 500
  • #15
    12 rate up comment 19 rate down comment
    яде ли ориз ( преди 9 години )
    искам да споделя последните ми впечатления от японски автомобили: преди седмица исках да видя колко струва прехвален приус и авензис, разгледах по-подробно и открих, че ако искаш задните стъкла да са ел.-трябва да доплащаш! е,не е истина, за кола среден клас, струваща 40-50 бона, да има механични стъкла!!! ето затова са "надеждни" защото са "постни"! ае със здраве си карайте япончетата и си вдигайте стъклата с ръчка а не с копче...
  • #14
    9 rate up comment 12 rate down comment
    пора ( преди 9 години )
    Дайте едно такова на Дошко - дайте му да види как най-скапаните части от тези автомобили са в пъти по здрави от трошливия му Цивик!!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    долния ( преди 9 години )
    и аз обичам бира! и то повече от теб вероятно! колега шофьор, не става въпрос за бирата...
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 9 години )
    Мисля, че повечето хора обичат бира, та ако искаш да обидиш някого, че е селянин (не по местожителство, а по манталитет), трябва да се обърнеш към феновете на немското.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    ЯДЕ ЛИ ОРИЗ ( преди 9 години )
    тука колкото пъти прочета коментарите и дори да пише, че идва края на света в статията,отдолу няколко "разбирачи"-тойотаджии обясняват за немските коли! ха-ха-ха е_ати разбирачите! явно са от тея,дето след работа излизат пред блока с двулитрова бира в ръка и обсъждат 30-годишните си датсуни как никога не е спирал. не е спирал,зщото не е тръгвал ха-хаааа!е, пишете си и ...леко с лигите по клавиатурите както казва колегата по-рано!
  • #10
    5 rate up comment 8 rate down comment
    селянин ( преди 9 години )
    аз виждам само няква жалка рисунка, къде е колата че не разбрах ***
  • #9
    20 rate up comment 8 rate down comment
    ПП ( преди 9 години )
    "Всеки трети от общо десет Mercedes-Benz R-Class...Всяко четвърто от десет BMW M5..."Пичове, тея изречения не са издържани математически. Или трябва да пише "всеки три от десет" или "всеки трети". Двете в комбинация значат нищо. Така излиза, че един на десет Мерцедеса е прецакан и това е точно третият екземпляр от изпробваните.
  • #8
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    баси лъжците- как така няма нищо от рено или ситроен
  • #7
    23 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Смятайте колко проблемни автомобили ви пробутват швабите. Но нали трябва да се печели от части, що да не ви осмучат още. Германците отдавна са скарани с надеждността. То си личи по пълните им сервизи.
  • #6
    24 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами определено Лексус правят по-добри премиум автомобили от швабите. Не виждам защо се учудваш. Даже и Инфинити може да се добавят към списъка. ;) Пък и то се вижда от статията кой колко струва (не говорим за цените).