IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка

Японците са единственият представител на бранша в Топ 10

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка на света. Това сочи рейтинга, съставен от компанията Interbrand. В него влизат 100 брaнда от цял свят, като сред тях има 13 автомобилни производителя.
Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка
Снимка: Ройтерс

Японската компания е начело в тази класация за 11 поредна година. Тя е оценена на 42.392 млрд. щатски долара, което е със 7 млрд. повече от 2013 г. Toyota обаче заема 8-о място в генералното класиране, начело на което Apple (118.863 млрд). Следват Google – 107.439 млрд. и Coca Cola – 81.563 млрд.

Второто и третото място при автомобилните марки запазват Mercedes-Benz (34.338 млрд., 10-място в общото класиране) и BMW (34.214 млрд, 11-о място). Следват Honda (21.673 млрд, 20-о място), Volkswagen (13.716 млрд, 31-о място), Ford (10.876 млрд, 39-о място), Hyundai (10.409 млрд, 40-о място), Audi (9.831 млрд, 45-о място), Nissan (7.623 млрд, 56-о място), Kia (5.396 млрд, 74-о място), Chevrolet (5.036 млрд, 82), Land Rover (4.473 млрд., 91-о място).

Любопитното е, че от Топ 100 на марките изпадна Ferrari, която тази година е оценена на 4.133 млрд. долара. През миналата година италианският бранд бе обявен за най-влиятелната компания на света, като изпревари не само автомобилни производители като BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Lexus, Audi и др., но и корпорации като Google и Coca-Cola.

Тагове: Interbrand
0 от 500
  • #38
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Тойотко Оризарски ( преди 11 години )
    Скъп бранд пък евтини и трошливи коли! Не случайно й викат Трошльота, защото е най-счупващата се кола в света! Най-скъпия й модел е някъде около 30 000 ?, иначе вървят по 10-15 000 ? парчето! *** отвсякъде, отгоре на всичко и много грозни модели, нямат нито един модел, който да те грабне от пръв поглед! Тойта Камри е що годе свестна, другото е пълен шийт!
  • #37
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    като видя троше на пътя си мисля дали няма всеки момент да се самозапали и карам на по-голяма дистанция. също така следа да не му откажат внвзапно спирачките и да се бухне в канавката. слушам как му работи мотора и се чудя дали е минало през сервизната акция за подмяната им. та поради тези причини не искам да виждам много трошета на пътя. добре и че ги няма много, защото повечето не излизат от сервизите
  • #36
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти като видиш порше на пътя това ли те успокоява, че не е в тази класация? ЛОЛ
  • #35
    14 rate up comment 5 rate down comment
    до: ВАГончика ( преди 11 години )
    ВАГонче, къде е Порше в тази класация да те попитам, че го тикаш тук! На самолетна писта може да е по-бързо, но в реалността не е. Точка! Когато почнем да караме на самолетни писти и само направо го хвали този самозапалващ се ***, а до тогава си го гледай на плакат и онанирай, но по-тихо!Статията е:Toyota си остава най-скъпата автомобилна маркаако не си забелязал!Погледни на кое място е най-селската компания на която си фен!После хвърли едно око на съседната статия за икономичността
  • #34
    2 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Първо в клипа видяхме САМО ускорение , второ явно нямаш опит зад волана (не и по-начина за който ти говоря) и трето спорът между нас е безмислен....
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Точно пистата със завои наподобява повече реални условия по пътищата.И точно ускорението,еластичността,спирането са на едно ниво между Нисана и Поршето както видя в клипа, стотни от секундата не са сериозна разлика при положение,че в реалните условия нямаш такива дълги прави, и там вече е важно как колата се държи и в завоите.
  • #32
    1 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Добре де, японците пак ни задминаха но това няма да е за дълго.
  • #31
    4 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Пътната мрежа не е и писта обаче , повече е от значение ускорението , еластичността (междоускорението при предавка), спирането и стратегията....но да изчакаме подобаващият отговор от Порше , новата топ версия на 911 излиза скоро GT 2 RS , това е конКурента на NISMO...в клипа въпроса е за драг , там се виждат постиженията на двигателя и скоростната кутия...
  • #30
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    На Нурбургринг няма една германска кола да е по-бърза от Нисан. Нито едно порше 911 няма по-бързо,а изпита за спортна кола е на писта, защото там се пресъздават условията от пътищата, защото никой не кара на летища.
  • #29
    7 rate up comment 11 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Добре де все пак не разбрах , как така бавнооборотните германски "магарета" някак успяха да изпреварят (въпреки по-малката си мощност) Гигандската високотехнологияна Годзила (при която мощността е по-две , понеже са японски "конете") и то до 200 км...очаквам Ентелегентен като от вас VIP персоните отговор...