IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

PSA търси купувач на двигатели, правени за BMW и Ford

Френският концерн твърди, че има 3 кандидата за агрегатите

PSA търси купувач на двигатели, правени за BMW и Ford

Френският концерн PSA Peugeot Citroen обяви, че търси партньор, който да изкупи огромен брой двигатели, създадени съвместно с BMW и Ford, съобщава агенция Ройтерс.
PSA търси купувач на двигатели, правени за BMW и Ford
Снимка: Ройтерс

Шефът на отдела за силови агрегати в PSA Peugeot Citroen - Кристиян Шапел, твърди пред агенцията, че вече се водят преговори с трима евентуални купувачи на агрегатите. Става дума за 1.6-литровия бензинов агрегат, направен за модели на BMW, и дизелови мотори с по-голям обем за автомобили на Ford.

"Интересът към нашето предложение е доста голям. Правата върху тези мотори са собственост на PSA, така че няма никакъв проблем да ги продадем. Преговаряме с 3 компании, но има и други, които също се интересуват от тях. Засега предпочитам да не съобщавам имена", обясни Шапел.

Агенция Ройтерс припомня, че партньорите на PSA - концерните BMW и Ford, прекратиха сътрудничеството си и производството на двигатели съвместно с французите, след като те от своя страна решиха да направят общ алианс с концерна GM.

През декември 2013 г. обаче американците обявиха, че ще продадат своите 7% от акциите на PSA, които по-рано придобиха в рамките на сътрудничеството си с французите.

 

Тагове: psa peugeot citroen
0 от 500
  • #23
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    До ////:наистина Фиат нямат добър 4х4 автомобил за всекидневието. Надявам се вече с технологиите на Джип да се отпушат. За съжаление Фиат са слаби в маркетинга при автомобилите и затова им куцат Алфа и Ланчия. Мен също много ме е яд, за това бижу - новата Делта да не може да се наложи. Проблемът е същият както при СААБ. Изключително трудно може да се пробие при този доминиран от немците пазар в Европа. Затова се радвам, че Фиат купиха Крайслер и стъпиха в САЩ. Мисля, че след време ще ...
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    До ////:всичко, което си казал за Фиат горе-долу е правилно. Да, симпатизирам им, но същото важи и за някои други марки, защото така ми се завъртя животът, че имам повече автомобили. Иначе притежавам по едно Фиат Добло и Дукато + съм останал доволен от тракторите им :), които вече се казват New Holland.Относно 4х4 комби автомобил имам друго пристрастие Subaru Outback.Първият ни купен западен автомобил е от 2003 г. - Legacy комби. Именно тази марка е отговора на въпроса ти към мен.
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Хенри - Бай Форд ( преди 11 години )
    Моите познания за тези двигатели е, че малолитражките до 1,6 TDCi/HDi са разработвани предимно от Французите. 1.8 - 2.0 TDCi/HDi са разработвани съвместно, а 2.2 TDCi е чисто на Форд (той за това е най-сполучливия). Тези двигатели до 1.6 са монтирани на Фиеста и още някакви Пежа и Ситроени, 1.8 - 2.0 на Фокус, Мондео, Куга и на още някакви Пежа и Ситроени, а 2.2 Чисто Фордовия на Мондео и Транзит. Има и чисто Френски 2.2 HDi но той е с малко променени характеристики. За БМВ не съм се интересувал
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    off of koi go kaza,bili brakmi na idvane samo 4e ,razbira4 golqm si,jivee6 s nqkvi stari mitove i legendi haha
  • #19
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Иситната е, че Alfa и FIAT доказано произвеждат най-големите ***. Дачия, другите бракми, са с два пункта над тях.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 11 години )
    За политиката им и за колите мога много да ти говоря :) Примерно аз исках нещо комби и 4х4 и дай ми жокер ,какво да си взема? Субару,Ауди или ? Само 159 или Кросвагон,но и за двете нямам толкова пари. И си намерих една Темпра 4х4 и съм доволен:) Но ако исках нова кола от този вид? Ауди имат,Субару също,БМВ и те,а Фиат?
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Но....хората искаха интеграле. Искаха Стартос,но уви....Сведоха Алфа,Ланча до 2 модела и после що няма клиенти. Ми как да има:) Кросвагон на Алфа е супер,щеше да има на 159 също,къде е ? ГТА 156 и 147 са само на предно,за тази мощност си е гавра. 159 ГТА също го отложиха. А от колко време пускат джип? Добре че със Сузики направиха малко комбина за Седичито.
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 11 години )
    Кико забелязал съм,че симпатизираш на Фиат.Аз казарам италиянски автомобили от учебния ми автомобил още,Фиат Ритмо 65. За мен Фиат имаха много скапана политика. Правят страхотни автомобили,но допуснаха много грешки. ПУнто да,дръпнаха много с него,но .... хората искаха Браво седан,комби.Искаха интеграле. Виж Либрата,невероятен автомобил,но с бензиновите двигатели се поизлигавиха. 1.8 и 2.0 пет цилиндъра. Няма по-мощни,няма интеграле. Дизела там се ядва поне :) После..новата Делта е невероятна
  • #15
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 11 години )
    До ///: правилно за Фиат Одисей :). Той се прави във Франция и всичко е френско. В този завод за Фиат Груп се произвеждаше и Ланчия Педра.Не съм съгласен, с критиката относно политиката на Фиат. Благодарение на продадения патент към Бош са имали възможност да инвестират и създадоха Фиат Пунто, което навремето ги спаси от фалит. Така че, нещата са с няколко гледни точки. Истината е, че при автомобилите Фиат са сравнително малки, за да могат да устояват успешно на гигантите Toyota, GM, VW.
  • #14
    13 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 11 години )
    Fiat Ulisee си е по скоро френска кола с емблемата на Фиат:) А не е разбработка на Фиат,за това е с HDI. А за Comman rai винаги съм акзвал,че не е измислет от Фиат. Но те първи свързват тази система с компютъра на колата и комънд рейл0а от мехханично управление се превръща а елетронно. И после продават лиценза на Бош,защото нямат пари,а и ПОЛИТИКАТА на Фиат е пример за това,как не трябва да се прави бизнес :)