IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

CR-V получи дизел със 160 к.с.

Обновеният модел на Honda предлага и 9-степенна автоматична кутия

CR-V получи дизел със 160 к.с.

Обновената версия на европейската модификация на Honda CR-V, чиято премиера ще състои на стартиращия в четвъртък автосалон в Париж, ще предлага нов дизелов двигател и автоматична трансмисия с 9 степени.
CR-V получи дизел със 160 к.с.
Агрегатът е познатия 1.6-литров i-DTEC, но във версия със 160 к.с., сочи официалната информация от Honda. Четирицилиндровият двигател развива максимален въртящ момент от 350 Нм, като се предлага единствено в съчетание със система за задвижване към четирите колела. Трансмисиите са две - ръчна с 6 предавки и новоразработената автоматична с 9 степени. Конкретна информация за динамичните показатели все още не е разпространена, като се посочва единствено, че вариантът с автоматична трансмисия предлага намалени с 20% до 130 гр./км. CO2 емисии в сравнение със стария автоматик.
CR-V получи дизел със 160 к.с.
Познатият 1.6 i-DTEC двигател със 120 к.с. ще се предлага за версиите на CR-V с предно предаване, като ще се куплира с ръчна скоростна кутия с 6 степени.

Що се отнася до дизайна, той е много близък до този, който демонстрира вече представената версия на модела за Северна Америка. Виждат се отличителна предна част с нови фарове с вградени дневни LED светлини, масивна решетка на радиатора и нова броня. Промените в задната част са по-умерени, като засягат бронята, вратата на багажника и светлините. Интериорът остава загадка.
CR-V получи дизел със 160 к.с.
Всички подробности за европейската версия на обновената Honda CR-V ще станат ясни в края на тази седмица по време на автосалона в Париж.

Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V
0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 21 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Honda e nai-propadnalata firma eveerr
  • #6
    7 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    чип-тунинга не го гледам - там се преминава отвъд нормите за сажди и други газове. и не че не е невъзможно - всеки производител може да го направи но с компромис колко да е голяма турбо-дупката. затова предстои да видим какво точно са направили. в кои обороти са тези 350 нютона и т.н.
  • #5
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ама те и от чиКИА взеха да правят по-мощни мотори от Ундата - 2.0л дизел, 184к.с., демек Ундата отива във втората класа!
  • #4
    11 rate up comment 25 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    160к.с. - горната граница на ширпотребата, па ако ще и 10 степенна кутия да и слагат!
  • #3
    20 rate up comment 5 rate down comment
    а7 ( преди 10 години )
    Ако е здрав колкото старият, то няма да ти се налага да отваряш капака!
  • #2
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    те хубаво първи вадят 100 коня на литър въпроса е дали блока и турбото ще издържат повече от 100 х км - да не се окажат консуматив сигурно има причина другите производители да го избягват (както знаем всеки чип-майстор в бг може да извади подобни стойности и след година започваш да изхвърляш части)
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    интересно - тук не се говори за би-турбо. т.е. хонда прави рекорд със 100кс на литър обем при сериен дизелов мотор само с една турбина. никой не прави толкова. браво. пред вид че предния мотор бе 2.2 л и само 150кс