IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първата партида Volvo XC90 бе разграбена за 47 часа

Шведите са продавали по 7 бройки в минута

Първата партида Volvo XC90 бе разграбена за 47 часа

Компанията Volvo разпродаде всичките 1927 бройки от специалната модификация на новото поколение на всъдехода XC90. Версията носи името First Edition и е посветена на пускането на модела на пазара. Всичките машини от нея бяха разграбени за 47 часа.
Първата партида Volvo XC90 бе разграбена за 47 часа
XC90 First Edition. Снимка: Volvo

От шведския производител съобщиха, че по-голямата част от автомобилите са били запазени от клиенти още в първия час, след като на сайта на Volvo е започнало приемане на поръчките. По време на най-високия интерес компанията е продавала по 7 всъдехода в минута.

Всяко XC90 First Edition е обзаведено със специална табела в салона с индивидуалния номер на машината. Всички всъдеходи от серията са в черен цвят, като са оборудвани с 21-цолови джанти, кожен салон с елементи от истинско дърво и аудиосистема Bowers&Wilkins с мощност 1400 вата.

Желаещите да купят автомобил от първата партида можеха да избират между два варианта на двигател – бензинов или дизелов. Първият е с турбина и механичен компресор и развива 320 к.с., а вторият е би-турбо с мощност 225 к.с. Трансмисията на XC90 First Edition е 8-степенен автомат.

Още по темата:
Това е новото Volvo XC90



 

Тагове: volvo xc90 first edition
0 от 500
  • #40
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Долния коментар е точен. Тези който са писали в тази тема не правят елементарна разлика между консумация на мощност и сила на звука. Колеги, и двете се измерват във ватове, но са различни неща :)
  • #39
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    я, тука било пълно с разбирачи от озвучаване ... Да ви светна само, че колата има 19 говорителя по 50W средно и отделен субуфер 450W .... сумарно 1400W обща системна консумация на енергия. А силата на звука в колата е около 50W RMS!
  • #38
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Гледам най-мощната система Мазерати едишън е 120 вата, а за Волво никакви ватове не се споменават в сайта на bowers-wilkins.Гледам, че и наймощната им система колонен тип за озвучаване на помещения е 200 вата. Кой лъже в случая е пределно ясно. Китайските касетофони са по 1000 вата и тук същите се мъчат да иавадят 1400 при условие, че реалните не са повече от 100. Който иска можем да се хванем на бас за каквото той си пожелае, че не са повече от 100 вата изходна мощност РЕАЛНИ. Навитаци има ли?
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    nino ( преди 10 години )
    Ето нещо директно от сайта на Bowers&Wilkins.http://***.bowers-wilkins.com/Automotive/Volvo
  • #36
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Angeloff ( преди 10 години )
    Тесла ли си,сатър ли си,незнам,единственото видно нещо е,че си много не начсно с автомобилните премиум системи,и затова го сравняваш с бас касата у гоуфо!
  • #35
    3 rate up comment 3 rate down comment
    AZ ( преди 10 години )
    Имам познат занимава се с озвучаване на партита и др. подобни.Усилвателя който ползва е 2 х 120 вата синусоидална мощност. Това нещо захранва колони с размерите на хладилник 1.40 висок и ако го пуснеш това на макс в затворена кола най-вероятно ще пръсне прозорците.
  • #34
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какъв усилвател? Една тонколона 500 вата тежи 50 кила и то най-добрата, най-олекотената. Една такава колона от супер материали струва към 30000лв. Смятай тонколоните с два големи акумулатора, колко ще тежат и колко място ще заемат. Пък усилвателите са последния дерт.
  • #33
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако е вярно, значи има *** да дават пари за китайско менте.
  • #32
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 10 години )
    8 или 10-канален СЪВРЕМЕНЕН усилвател за кола тежи не повече от 4-5кг!!ай стига вече с 200кг тъпизми!!
  • #31
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    1400 вата само 200 кила трябва да са му колоните. Вероятно 3-4 усилвателя по с 500 вата изходна мощност, плюс още 1-2 допълнителни акумулатора, 40 квадратови кабели, бушони с огромен ампераж. Трябва да не остане място в багажника от тонколони и акумулатори. Абе нещо не е тамън работата в тази статия.