IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf през 2019 г.

Появи се информация за следващото поколение на модела

Volkswagen Golf през 2019 г.

До появата на следващото поколение Volkswagen Golf има цели 5 години, но британското издание Аutocar вече разполага с информация за модела. Той трябва да бъде изключително икономичен, тъй като през 2020 година в Европа ще влязат в сила нови екологични стандартни, които осмото поколение на Golf ще трябва да покрие.
Volkswagen Golf през 2019 г.
Юбилейният Golf по случай 40-годишнината на модела. Снимка: Volkswagen

За да се вмести в новите норми, които изискват моделната гама на масовите производители на автомобили да отделя средно по не повече от 95 гр/км. вредни СО2 емисии, новият Volkswagen Golf ще трябва да претърпи фундаментални промени както в дизайна, така и в задвижването.

Според информацията на Аutocar дизайнът на осмото поколение Golf ще бъде силно повлиян от свръхикономичния модел XL1. Все пак формите на колата ще останат разпознаваеми, като очакванията са Golf да има по-нисък силует и активна аеродинамика.

Автомобилът ще продължи да използва платформата MQB, която дебютира при настоящото поколение, но общата му маса ще бъде под 1100 кг. Това ще бъде постигнато с използването на леки, но здрави материали както в купето, така и в конструкцията.

Ще бъде заложено и на редица технологии за алтернативно задвижване. Сред тях е система с маховик, който съхранява енергията при спиране и след това я праща към пътя. Подобна система вече се използва от Volvo, като при Golf маховикът най-вероятно ще задвижва задните колела. Той може да достави до 40 к.с. допълнителна мощност.

Моделът ще бъде снабден с нови двигатели, които се изключват частично или напълно при ниско натоварване, движение по инерция или спиране. Друга новост ще бъдат електрическите турбини, с които ще се оборудват турбо двигателите с малък обем. Задачата на тези компресори ще бъде да подпомагат класическите турбини - те ще набавят необходимото количество свеж въздух за турбото, когато двигателят работи в ниски обороти, за да може турбината да се развърти моментално при натискането на педала на газта.

Тагове: Volkswagen Golf
0 от 500
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Едва ли някой ще отрече, че Golf е добра кола. Независимото изданието Whatcar.co.uk го класира само него в масовия клас с максималните 5 звезди. След него обаче с 4 звезди са само три модела- Форд Фокус, Hyundai i30 и KIA Ceed. Всичко останало за което се сетите, японци, французи, Volvo,... са с три и по-малко звезди. Например, последния Аурис е с две. Туше! Така, че да казва някой, че корейците бла, бла, ..може да се самоубие ритуално от яд.
  • #8
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Въшливото VAG-фенче се скъса от завист, че на корейците колата е на практика със същото тегло както прехваления "супер лек" Голф. Ами.... има защо да злобее. Нека си поплаче.
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дай линк, да видим къде са тези три акции за месец. Аз намерих само една. За сметка на това VW успешно догонва Toyota в сервизните акции.Чети, селоооhttp://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/23101-volkswagen-izteglia-blizo-190-000-avtomobila-ot-pazara-na-amerika/
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Илко ( преди 11 години )
    То и 2099 пак ще е същият! Някава промяна в дизайна на ВАГ ще има ли? Ми те не мязат на коли, те са прости МПС. Вижте Хюндай, Опел, ФИАТ, Ситроен, дори Пежо и Тойота вече мязат на коли! Тия няма ве брат се едно и също.Гледам за последното тримесечие само ВАГ са намалили продажбите си в Гейсъюза. Ми много ясно, кой млад овек *** си купи ГОЛФ?
  • #5
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Вече 40 год. корейците гледат от германците,как се правят "нещата""И пак нищо не видяха, та се наложи да си преместят развойната дейност в Германия и производството в германските заводи в Словакия, хахаха, помните ли какви бяха оригиналните корейски смешки преди да ги пипнат германците..?
  • #4
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    За всеки Голф си има пътници!
  • #3
    14 rate up comment 16 rate down comment
    до нев ( преди 11 години )
    Вече 40 год. корейците гледат от германците,как се правят "нещата"точно в този клас.И не само корейците - еталонът,законодателят в компактния клас се казва Голф,и това не го запомнихте само 2_3 *** "специалисти"-Дошо,doc и някой друг ***.А колкото до корейците - само последните два месеца имаха три сервизни акции,а сега готвят и стачка.Така,че по-добре да не ги гледат!
  • #2
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    и как са напреднали?сигурно ще им трябват 10 години за да догонят ваг по продажби ,към момента има няма 10 милиона на година
  • #1
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Нев ( преди 11 години )
    Поредната "новина" от типа ЩЕ на Вурстовете! Що вместо да тръбят и да пускат пропаганда, най-накрая не вземат просто да ги правят нещата, а не да ни ппродават поредната нафтова печка на по-висока цена, дето се чудиш какви са разликите от старата...Да погледнат малко корейците какво направиха последните 10 години и как напреднаха, ако не им е ясно как става да сега!