IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mazda подготвя дизел-електрически хибрид

Новият агрегат на японците ще изразходва 2.5 л/100 км

Mazda подготвя дизел-електрически хибрид

Компанията Mazda разработва нов хибриден агрегат, който ще съчетава дизелов двигател и електромотор. Това съобщава изданието The Yomiuri Shimbun, което се позовава на свой източник.
Mazda подготвя дизелово-електрически хибрид
Разходът на гориво при новия агрегат ще бъде 2.5 л/100 км. Той трябва да бъде представен в Япония през 2016 г., като все още не е ясно кой ще бъде първият модел на Mazda, който ще бъде оборудван с него.

Предполага се обаче, че това ще бъде моделът Axela, известен в Европа като Mazda3. На по-късен етап новият хибриден агрегат ще се появи и при други модели на производителя.

С хибриден агрегат, комбиниращ дизелов двигател и електромотор, в момента е оборудвано комбито V60 Plug-in Hybrid. Моделът на шведите разчита на двигател с вътрешно горене с 215 к.с, електромотор с 68 к.с., комплект литиево-йонни батерии и 6-степенна автоматична трансмисия. Първият масов автомобил с дизелово-електрическа тяга е Peugeot 3008 HYbrid4.

Снимка: Mazda

 

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз що не съм сменял съединител ? Пишеш само глупости да се намираш на работа.
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя последния яко се е вкарал във филма. Хахаха.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    мазда 6 точно (поне първото поколение) е трагичен автомобил - повечето хора във форума бяха сменили съединител още през гаранционния срок и о изненада - бяха изръсили по 2 бона защото не се покривадо голяма степен я карат предимно фенове на първия ситорен С5 защото така и така са свикнали да ремонтират нещо постоянноиначе като комфорт и возия съм съгласен че е чудна
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Трябва да си много върл фен на марката за да плещиш глупости за технологичност и т.н.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Мазда където са пръцнали некои конкоренти могат само да се посерът!
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Скоростната кутия нарочно е избрана да е с един съединител за да е по близко до механичното усещане. Четох го някъде из официалния им сайт. За Lexus LFA е мислено по същия начин. Да усещаш тласъка при смяна на предавките е по-близко до спортното усещане.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    Карах тестова Мазда 6 и наблюденията ми са, че беше шумна след 130 км/ч и че автоматика на бензиновият мотор се усещаше, докато включва. Ако само автоматат им е "технологично назад", може. Но като цяло колата се караше много лесно и беше доста удобна. Копчетата по таблото ти е лесно да се ориентираш и всичко си работи. Колата гореше доста малко и ускоряваше прилично. Не знам кое и е технологичното изоставане, освен може би - скоростната кутия.
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-ZOOM ( преди 11 години )
    a pomnite li audi kolko gi uhajvaha to4no zaradi vaprosniq rotoren dvigatel i prilojenieto mu v hibridite!? no, kakto i ot suzuki, i mazda im pokazaha konfiguraciikata s prust4eta!!!
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ванкела в момента се разработва и до две три години ще е на пазара. Ще се слага на повече от един модел, поне така го гласят. До скоро нямали това нямали онова. Ами как да имат като Форд ги бяха заробили. Виж само как за 4 години постигнаха това за което на другите им трябваше доста повече.
  • #5
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ГОЛЯМО евала че разработват ванкела само че за 15 години разработка видяхме само 1 модел (малко спорно колко успешен) който при това е свален от производство без обещание за нов ванкелпри положение че не откриват америка - авиацията отдавна използва успешно роторни двигатели