IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Bugatti ще развива 460 км/час

Надпреварата за най-бърз автомобил в света продължава

Новото Bugatti ще развива 460 км/час

Само ден след анонсирането на подобрената версия на Hennessey Venom GT, става ясно, че в Bugatti нямат намерение да изпускат титлата за най-бърз сериен автомобил на планетата. Новият им модел ще бъде способен да развива 460 км/час, твърди Autocar, цитирайки свои източници в компанията.
Новото Bugatti ще развива 460 км/час
Veyron Grand Sport Vitesse. Снимка: Bugatti

Наследникът на Veyron трябва бъде готов в края на 2015 или в началото на 2016 година. Автомобилът ще бъде хибрид, като ще покрива изискванията на екологичния стандарт Евро6.

Бензиновият двигател, част от тази хибридна система, ще бъде подобрена версия на настоящия W16 мотор. Той ще получи система за директно впръскване на горивото и ще работи в комбинация с електромотор, позициониран в скоростната кутия - седемстепенна с два съединителя, която задвижва четирите колела.

Общата мощност на системата ще надвишава 1500 к.с., а максималният въртящ момент ще бъде електронно ограничен на 1490 Нм.

Въпреки допълните електромотор и литиево-йонна батерия, наследникът на Veyron ще бъде по-лек, твърди Autocar. Настоящият Veyron Super Sport има маса от 1840 кг, като се очаква новата кола да бъде с поне 100 кг. по-лека.

Предварителните компютърни симулации на модела показват, че той ще бъде способен на ускорение от място до 100 км/час за 2.3 секунди, а максималната скорост на движение ще превишава 460 км/час.

Autocar посочва също така, че инженерите на Bugatti вече са произвели пет прототипа на бъдещия модел, които в момента изпитват. Те са базирани на Veyron, но разполагат с различни технологии за задвижване. Стартирала е дори подготовката за производството на модела, което ще се осъществява в завода на компанията във Франция.

Що се отнася до дизайна, той ще бъде еволюция на настоящия, сочи информацията.

Наследникът на Veyron ще бъде произведен в серия от 450 автомобила. Производството му трябва да стартира или в края на 2015, или в началото на 2016 година, а първите доставки да бъдат факт през 2017 г.

По същото време трябва да се появи и новата кола на Hennessey - основният конкурент на Bugatti за титлата "Най-бърз сериен автомобил на планетата". Тя носи името Venom F5 и се очаква да развива 467 км/час.

 

Тагове: Bugatti Veyron Hennessey
0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да не забравяме и че ФВ не дават вейрона за сравнителни тестове. Условията им са:Може да тествате вейрона, но само ако няма други автомобили и е на домашната ни писта, с наш екип, наши гуми, подготвен в наш гараж и може да публикувате данните само ако те показват че вейрона е дъ бест ъф дъ бест, в противен случай - цензура. Затова топ гиър издирват нелегално разни шейхове да им дадат да покарат, че иначе не става.
  • #28
    5 rate up comment 7 rate down comment
    смотан ваген ( преди 11 години )
    Максималната скорост е нещо много относително,НО Е ФАКТ че веном и агера р късат смотаният кош по ускорение и то с много. Поне този топуз да беше добър на пистата ама картинката там още по-трагична става. Така и не казаха за колко време е извъртял ринга. Сигурно не са искали да признаят че струващата им милиони за разработка кола е ''клекнала'' пред 911 или гтр.
  • #27
    4 rate up comment 8 rate down comment
    до das auto ( преди 11 години )
    А, да, забравих да попитам: И какво точно е дало на човечеството ходенето до луната? Може би знанието, че ходенето по луната е различно от ходенето по земята? :) Радвам се че си говорим така културно и възпитано.ПП: Не аз си мисля че вейрончето е автомобил - създателите му така твърдят :) Макар че аз съм силно скептичен, понеже основните му функции са гаражостоене, преддискотекостоене и мрежоклипосподеляне :)
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до das auto ( преди 11 години )
    Ходенето на луната е било идеологическо предизвикателство, а не инженерно. :) ПП: Пише се "*** тийнейджър", като с цел опоненторазбиране е силно препоръчително да се използват главни букви и препинателни знаци, в противен случай простият тийнейджър може да бъде изключително затруднен в ориентирането си в подобен лингвистичен шедьовър :)
  • #25
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ми, нИ мЪ кефи. :)
  • #24
    2 rate up comment 8 rate down comment
    бъчваря ( преди 11 години )
    това е крало от мерцедес та се е улялоняма думи просто колко са крали в дизайн, концепция и каквото се сетите ощеама колко и да крадат от парчето торта на мерцедес няма да могат да отхапят ако ще и 100 глава ламя да сатова може да си го купи само някой прохождащ руски ганкстер ама първо ще му смени емблемата с тази с трите лъча и ще се нада никой да не разбере за ментето хахаха
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз нямам представа кое му е революционното на Вейрон ама щом толкова години държи рекорди явно не е лесно да се направи и изисква доста сериозни инженерни постижения. То ако ставаше само с голям двигател. Знаеш ли колко двигатели с по 1500-1600, че и с 1800к.с. съм виждал ама не вдигат 430км.ч. Не е само до двигател, явно изисква и специална айродинамика, гуми, спирачки, окачване и кой знае още колко други неща.
  • #22
    5 rate up comment 11 rate down comment
    до Das Auto ( преди 11 години )
    Кое е революционното и новото при Вейрон? Огромен двигател с 4 турбини - има го много отдавна;Активна аеродинамика - много отдавна;Карбонови спирачки - също го има отдавна;Някаква нова сплав? - мнеКое точно му е даващото на автомобилостроенето? Това е прилагане на най-скъпите и най-добри известни технологии в един автомобил и нищо повече - Революционни са автомобили като Лаферари, 918, макларъна заради различните нови технологични решения за хибриди, това е.
  • #21
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пистата била на НАСА и било чудо че им дали да направят една обиколка!?! Странно къде прочете, че НАСА са им забранили да минат обратно трасето? Това, че Хенеси не могат, не означава, че някой не им дава а че те не могат. Не си съчинявай историйки за забрани от НАСА, за да оплюеш Вейрон. А това, че в света само ФВ имали писта на която да вдигнеш над 400км. вече е такава плоска глупост, че думи нямам от къде някой може да измисли подобна простотия. Хенеси дори не е производител на коли а тунинг ателие. Колата им е автомобилен франкенщайн сбирщина от няколко марки, които напаснати някакси. Купето от Лотус двигателя Corvette ZR1 естествено двигателя е минал и тунинг от 600 на 1200к.с. което показва, че няма да има дълъг живот и т.н... Хенеси една кола не могат да си построят, тръгнали да си мерят фалшивото автомобилче с Вейрон и хиляда оправдания, че те всъщност видите ли могат да подобрят рекорда на Вейрон ама не искали.
  • #20
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Котоошу ( преди 11 години )
    Толкова хубави новини за Ауди и Бугати , че Дошеизгубения няма да спи цяла седмица.