IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Bugatti ще развива 460 км/час

Надпреварата за най-бърз автомобил в света продължава

Новото Bugatti ще развива 460 км/час

Само ден след анонсирането на подобрената версия на Hennessey Venom GT, става ясно, че в Bugatti нямат намерение да изпускат титлата за най-бърз сериен автомобил на планетата. Новият им модел ще бъде способен да развива 460 км/час, твърди Autocar, цитирайки свои източници в компанията.
Новото Bugatti ще развива 460 км/час
Veyron Grand Sport Vitesse. Снимка: Bugatti

Наследникът на Veyron трябва бъде готов в края на 2015 или в началото на 2016 година. Автомобилът ще бъде хибрид, като ще покрива изискванията на екологичния стандарт Евро6.

Бензиновият двигател, част от тази хибридна система, ще бъде подобрена версия на настоящия W16 мотор. Той ще получи система за директно впръскване на горивото и ще работи в комбинация с електромотор, позициониран в скоростната кутия - седемстепенна с два съединителя, която задвижва четирите колела.

Общата мощност на системата ще надвишава 1500 к.с., а максималният въртящ момент ще бъде електронно ограничен на 1490 Нм.

Въпреки допълните електромотор и литиево-йонна батерия, наследникът на Veyron ще бъде по-лек, твърди Autocar. Настоящият Veyron Super Sport има маса от 1840 кг, като се очаква новата кола да бъде с поне 100 кг. по-лека.

Предварителните компютърни симулации на модела показват, че той ще бъде способен на ускорение от място до 100 км/час за 2.3 секунди, а максималната скорост на движение ще превишава 460 км/час.

Autocar посочва също така, че инженерите на Bugatti вече са произвели пет прототипа на бъдещия модел, които в момента изпитват. Те са базирани на Veyron, но разполагат с различни технологии за задвижване. Стартирала е дори подготовката за производството на модела, което ще се осъществява в завода на компанията във Франция.

Що се отнася до дизайна, той ще бъде еволюция на настоящия, сочи информацията.

Наследникът на Veyron ще бъде произведен в серия от 450 автомобила. Производството му трябва да стартира или в края на 2015, или в началото на 2016 година, а първите доставки да бъдат факт през 2017 г.

По същото време трябва да се появи и новата кола на Hennessey - основният конкурент на Bugatti за титлата "Най-бърз сериен автомобил на планетата". Тя носи името Venom F5 и се очаква да развива 467 км/час.

 

Тагове: Bugatti Veyron Hennessey
0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя "връх" го произвеждат от сума години и още не могат да си продадат ограничената серийка - от купето има 15 непродадени бройки, а от кабриото повече от половината си седят. Май никой не ще да кара "върха на съвременното инженерство" :)
  • #38
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И една добавка към долното мнение:Тези неща ме отвращават не защото аз съм много свестен, напротив, не съм. Опитвам се да бъда по-добър човек, но почти винаги не успявам. А защото чрез подобни материалности залъгват хората. Отклоняват ги от важното. От същественото. Карат ни да си завиждаме, да се плюем. Може би дори да се мразим. Разделят ни. Вместо да си помагаме.
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Подобни изделия ме отвращават. Автомобили за милиони, яхти и самолети за десетки милиони... Една голяма безмислица. Материализъм, консуматорство, снобизъм, парвенющина. Пир по време на чума. Връх в какво? Връх в цинизма може би? Това ли е важното в живота? Новото бугати? Златната верига на врата? Яхтата в порта? Всъщност това е патология. Психическо заболяване. И илюзия. Измама. Илюзията че като дадеш камион с пари и ще си щастлив. Но не. Не става така. Важното е друго. То е вътре в нас.
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ти тоя Мерцедес виждал ли си го? Къде ще го сравняваш с Вейрон? ПЪрво, половината кола се разглобява, за да влезе вътре пилота, който кара в полулегнало положение, радиатора бил 500 литра и се пълнел с лед, за да направи опит за висока скорост и т.н. глупости. Този Мерцедес първо не е сериен, второ е прототип за подобряване на рекорд за скорост, този автомобил, не може да си го сложиш в гаража и да си го караш, просто няма как да влезеш или излезеш сам от него, минимум двама души трябва да ти помагат отделно няма огледала, мигачи, стопове,фарове, брони нищо, това не е автомобил за конвенционални шосета.. Да вдигнал е 430км.ч. но е бил посредствен за времето си примерно десет години преди това автомобила Златна стрела- Golden Arrow е вдигал 372,46 км. в час. А през 1935г. е вдигнал 486,609 км. през 1939г. 595 км в час. В момента рекордьора е Thrust SSC 1227,99 км в час. Но това не са коли за ходене на разходка или шофиране по улиците
  • #35
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Разликата между Вейрона и разни хенесета-менесеета е че с Вейрона Ако искаш 20 пъти може да минеш напред-назад по пистата с 400 км/ч и тънеш в лукс, а с другите и 2 пъти не може да минеш, щото най вероятно ще гръмнеш двигателя, вътр в колата всичко трещи и вибрира. Взели чуждо шаси бкарали му голям двигател с още по големи турбини и вече се имат за много велики. Те и Boba Racing измъкват 1100 к.с. от 2-литров Голф и ускорява като ракета, дето са няква гаражна тунинг фирмичка...
  • #34
    4 rate up comment 7 rate down comment
    смотан ваген ( преди 11 години )
    Само фактът че мерцедес постигат по-висока скорост през 1937 на затворен аутобан показва какъв връх на автомобилостроенето е този кош. А и помните ли драг състезанието между вейронът и макларън ф1? От top gear са ни показали едва 7-ят опит защото дотогава макларънът е ПОБЕЖДАВАЛ супермодерния контейнер
  • #33
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чета "Този автомобил е връх в съвременното автомобилостроене" Ами сигурно е. А дано, ама надали! На света има хиляди милионери, но от актуалния Вейрин са продадени под 100 (сто) бройки. Фолксваген не уточнява колко точно под 100 (сто). Значи нещо не е толкова добър колкото се опитват да ни го представят. Запомнете, няма богати и прости хора. Това е достатъчна антиреклама за това недуразумение.
  • #32
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ...и един куп левашки изцепки, вкл. на дъщерните им Шкода и Сеат, и тези нещастници имат очи изобщо да се показват и да имат някакви претенции...!!! Направо не е истина. Ако искате вярвайте, но аЗ НАИСТИНА ГИ СЪЖАЛЯВАМ И СЕ ЗАЛИВАМ ОТ СМЯХ НА ТАКИВА НОВИНИ. Защо просто не купят технологии и да влязат в час?!
  • #31
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Стига бе, селятаци! Начетох се на неграмотния ви бълвоч. Една меко казано третокласна фирма, с големи амбиции и кекаво покритие била направила супер автомобил. Та тя с десетилетия влачи хронични проблеми(слаб корпус на скоростни кутиии-пукнати, пукнати глави на дизелите, наричат ги маслояди, защо ли,...компресори за климатици, електрониката като цяло е леш...), без изглед за решаване! Дори корейски производител докарва до нервна криза шефа им на изложение...!!! (факт, има и видео) продължава
  • #30
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лелеее, много сте зле пичове!Този автомобил е връх в съвременното автомобилостроене!Знаете ли колко им пука на хората, които са се докосвали до него, било то в проекта, производството или ползването му от смешните ви изцепки!Вървете покарайте си старите щайги и не ги мислете от Бугати!