IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Германската компания Volkswagen представи официално новото поколение Passat. Най-успешният бизнес автомобил на Европа, както германците определят своя модел, ще стъпи на пазара на 10 юли.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Volkswagen разкри едновременно седана и комбито Passat, чието ново поколение носи инициалите B8. Моделите са станали по-големи, по-икономични и по-модерни от своите предшественици, като целта им е да конкурират не само обичайните представители на този сегмент, но и автомобили с по-висок статут като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4.

Новият автомобил е конструиран на платформата MQB, за чиято направа е използвана комбинация от стомана с висока якост, горещо формира стомана и алуминий. В резултат на това моделът е отслабнал с около 85 кг, като най-леката му модификация тежи 1312 кг.

Въпреки намаленото си общо тегло, новият Passat предлага повече място за пасажерите на предните и задните седалки, както и багажник с по-голям обем.

Дължината на седана е редуцирана с 2 мм. до 4767 мм, а височината е намалена с 6 мм. до 1456 мм. Широчината обаче е увеличена с 12 мм. до 1832 мм., а разстоянието между двете оси нараснало с 80 мм, като вече достига 2791 мм. Увеличени са също така предната и задната следи, съответно с 31 и 14 мм.

Обемът на багажника при Passat достига 586 литра (+21 л.), а при Passat Variant - 650 литра (+47 л.), които могат да нараснат до 1780 литра при сгъването на задните седалки.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Що се отнася до гамата двигатели, новите Passat и Passat Variant ще се предлагат с избор 10 задвижващи агрегата - 5 бензинови, 4 дизелови и 1 хибриден. Те отговарят на стандарта Евро6, като могат да бъдат куплирани с ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Налично е и задвижването към четирите колела 4MOTION.

    1.4 TSI със 125 или 150 к.с.
    1.8 TSI със 180 к.с.
    2.0 TSI с 220 или 280 к.с.
    1.6 TDI със 120 к.с.
    2.0 TDI със 150, 190 или 240 к.с.
    1.4 TSI plug-in хибрид с обща мощност 211 к.с.

Подробна информация за техническите спецификации на агрегатите все още не е разпространена, но се знае, че хибридният модел може да изминава около 50 км. в напълно електрически режим.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Промяна към по-добро е претърпяло и оборудването на втория най-добре продаван модел на Volkswagen. В серийното оборудване на Passat и Passat Variant вече присъстват задни LED светлини и дигитални уреди на таблото. Моделът предлага също така автоматични предни LED фарове, прожекционен дисплей, камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, система за следене на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Дизайнът на модела е по-скоро еволюционен, като се отличава с по-динамични и модерни форми. Същото се отнася и за вътрешността, която залага на материали с по-добро качество, оптимизирана ергономия и по-добра изолация от външни шумове.

Новите Passat и Passat Variant ще стъпят на европейския пазар на 10 юли. Цените в Германия стартират от 25 875 евро за седана и от 25 950 евро за комбито.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #48
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Александър ( преди 10 години )
    Може ли някой да ми обясни защо този автомобил е в класа на С-класа, БМВ-3 серия, Ауди-А4, като той е значително по-голям от тях и би трябвало да е в по-горния клас на посочените марки? Иначе според мен е фейс лифт на предния модел....
  • #47
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много ще им подхожда на некадърните продажни лайняри от Аутокомедиа.
  • #46
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И кой е критерия за Премиум? Хубавия дизайн или квалитетния сервиз, пълен с масово дефектиращи мАтори? Наскоро ми разказаха за един случай, човек от чужбина, в БГ официалния!! сервиз му ремонтира мотора, нещо изсвирило, човека се върнал, онези разбрали-недоразпрали уверили че ремонта е ток и жицЪ и го изпратили жив и здрав към Калотина. И малко след изпращането двигателя .. леееш! И ся международния застраховател ще зарадва нашенци за успешния рИмонт!
  • #45
    3 rate up comment 13 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Nai mi e kef,4e ve4e oficialno VW e premium brand
  • #44
    2 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tova tqblo na Passat za 70 bona slaga v malkia si djob tova na karucata lfa za 600 bona
  • #43
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кога Хонда са имали графичен дисплей за табло, на който може да покажеш всякаква информация - скоро няма и да има
  • #42
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само не отварйте темата за надеждността на VW двигателите..., там нещата са от тъжни по-тъжни.
  • #41
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е кво не е толкова зле.Има табло на хонда сивик от началото на века.
  • #40
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    След 15 г. и у нас. ;)
  • #39
    18 rate up comment 7 rate down comment
    trb ( преди 10 години )
    Споко момчета, събирайте пари за бири за довечера, новия Пасат няма да карате..нито стария....;)