IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Volkswagen разкри европейската версия на своя най-успешен бизнес автомобил

Изцяло новите Passat и Passat Variant

Германската компания Volkswagen представи официално новото поколение Passat. Най-успешният бизнес автомобил на Европа, както германците определят своя модел, ще стъпи на пазара на 10 юли.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Volkswagen разкри едновременно седана и комбито Passat, чието ново поколение носи инициалите B8. Моделите са станали по-големи, по-икономични и по-модерни от своите предшественици, като целта им е да конкурират не само обичайните представители на този сегмент, но и автомобили с по-висок статут като Mercedes-Benz C-Class, BMW 3-Series и Audi A4.

Новият автомобил е конструиран на платформата MQB, за чиято направа е използвана комбинация от стомана с висока якост, горещо формира стомана и алуминий. В резултат на това моделът е отслабнал с около 85 кг, като най-леката му модификация тежи 1312 кг.

Въпреки намаленото си общо тегло, новият Passat предлага повече място за пасажерите на предните и задните седалки, както и багажник с по-голям обем.

Дължината на седана е редуцирана с 2 мм. до 4767 мм, а височината е намалена с 6 мм. до 1456 мм. Широчината обаче е увеличена с 12 мм. до 1832 мм., а разстоянието между двете оси нараснало с 80 мм, като вече достига 2791 мм. Увеличени са също така предната и задната следи, съответно с 31 и 14 мм.

Обемът на багажника при Passat достига 586 литра (+21 л.), а при Passat Variant - 650 литра (+47 л.), които могат да нараснат до 1780 литра при сгъването на задните седалки.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Що се отнася до гамата двигатели, новите Passat и Passat Variant ще се предлагат с избор 10 задвижващи агрегата - 5 бензинови, 4 дизелови и 1 хибриден. Те отговарят на стандарта Евро6, като могат да бъдат куплирани с ръчна или автоматична трансмисия с два съединителя. Налично е и задвижването към четирите колела 4MOTION.

    1.4 TSI със 125 или 150 к.с.
    1.8 TSI със 180 к.с.
    2.0 TSI с 220 или 280 к.с.
    1.6 TDI със 120 к.с.
    2.0 TDI със 150, 190 или 240 к.с.
    1.4 TSI plug-in хибрид с обща мощност 211 к.с.

Подробна информация за техническите спецификации на агрегатите все още не е разпространена, но се знае, че хибридният модел може да изминава около 50 км. в напълно електрически режим.
Изцяло новите Passat и Passat Variant
Промяна към по-добро е претърпяло и оборудването на втория най-добре продаван модел на Volkswagen. В серийното оборудване на Passat и Passat Variant вече присъстват задни LED светлини и дигитални уреди на таблото. Моделът предлага също така автоматични предни LED фарове, прожекционен дисплей, камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, система за следене на пътното платно, адаптивен автопилот и др.

Дизайнът на модела е по-скоро еволюционен, като се отличава с по-динамични и модерни форми. Същото се отнася и за вътрешността, която залага на материали с по-добро качество, оптимизирана ергономия и по-добра изолация от външни шумове.

Новите Passat и Passat Variant ще стъпят на европейския пазар на 10 юли. Цените в Германия стартират от 25 875 евро за седана и от 25 950 евро за комбито.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #78
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Най-успешният бизнес автомобил на Европа" Тези немци къртят, здраво са си повярвали. Пасат е синоним на работяга не на превозващ бизнесмени автомобил. Както и да е по-интересното е ,че колелото се върти 80-те пасатите бяха със същите кубировки 1.6 ,1.8, 2.0 и бяха символ на надеждност ,липса на всякаква ергономия, дизайн и ексклузивност сега почнаха да наваксват с дизайна и ергономията обаче надеждноста закуца здраво. Както и да е за мен кола масовка!
  • #77
    15 rate up comment 13 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    Муцуната определено радва и е най-доброто нещо от автомобила:)страничната линия не се различава особено от американската версия на настоящият пасат както и задницата,като цяло строг,консервативен но елегантен дизайн. Интериора тип ала Шкода мен лично не ме кефи :) всъщност нищо чудно и да е взет от шкода,изглеждат като 2 капки вода:) Прличен автомобил но за конKурEнция с Ц-клас,3-серия и А4 дума не може да става!! Но виш онези японски грозни извръщения Лексус и Инфинити определно ги размазва дори с този ръбат и недодялан интериор пак изглежда в пъти по добре !! :))
  • #76
    18 rate up comment 16 rate down comment
    MT ( преди 10 години )
    Уникална е! От всеки ъгъл изглежда по различен начин, забелязват се нови линии. Първоначално трудно се възприема но на пътя ще изглежда още по-добре. Такъв тип дизайн ще бъде актуален дори и след 10 години.
  • #75
    15 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Яко, за първи път пиша тук, не знам за кви вурстове става въпрос.Относно, кой какво продава в щатите, честно ми дреме, аз съм в Европа. Продават се жълтите щото са евтини и са ***. Има една жълта кола и това е Honda Legend. Вече забравих тази година колко милиона привикаха с проблеми...Може би на Тойота вече станаха и над 10.Време е за смяна на имената, Аурис и Авенсис не вървят, Корола ги крепи. Хибрида им зле, там също загубиха преднината.
  • #74
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тея яко тъпчат на едно място. Какви нови модели ,какво е това чудо малко по-плосък фар, леки промени в интериора и хоп нов модел било. При ауди е същата простотия.... Затова и феновете на Бмв и Мерц ги нямат за нищо тея марки.
  • #73
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе,момци,всички оризарчета, ли сте толкова заблудени?Нещо ,яко ви тресът комплеси,що така,не се вживявайте толкова.
  • #72
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не са ВАГ фенове, а е ВАГ фена.Той е само един,но симулира,че са няколко.Сменя дори кирилицата с латиница и мисли че заблуждава някой.Толкова е ***,че просто няма на къде повече.Понякога дори си мислим че се друса или напушва,защото неговото не е нормално.Не е нормално и повечето коментари под статията да са негови.Какво да се прави!Съдба, че природата го е наказала така.
  • #71
    6 rate up comment 7 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    koi po-to4no napravi OFICIALNO ot vw premium marka!? tva, 4e sa s kvadraten design ne gi pravi takiva! ne gi burkaite s G-klasse, tva e druga bira! s 4ohala na v4era6nite snimki na tumno izglejda6e po-dobre, pone malko vaobrajenieto igrae6e! sega ve4e vsi4ko umrq! kato sable4ena ***-ka s uvisnali prelesti! ;-) allez, france!
  • #70
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вурста пак изкреизи.Колко процента били японките и колко германките в германия.Баси тъпана.Много ясно,че немскитетаралясници ще са повече ,но какво променя това.променя ли факта,че японското е качествено а немското е ***.Самите немци го казват със статисиката.На неутрална територия САЩ японците продават в пъти повече и там са по-качествени.Какво ще каже вурста по този въпрос?Хайде тъпчо ти си!Измисли поредната простотия!
  • #69
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ам чи те....като старите ва