IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus LX може да получи дизелов мотор

Японците няма да разработват нов двигател, ще използват агрегат на Land Cruiser

Lexus LX може да получи дизелов мотор

Един от най-големите противници на дизеловите двигатели - луксозната японска марка Lexus, планира да пусне нова версия на модела LX, която ще се задвижва именно от дизелов двигател. Това пише австралийското издание Drive, като цитира шефът на Lexus Australia Шон Хенли.
Lexus LX може да получи дизелов мотор
Проходимият Lexus LX не разполага с хибридна версия, като се предлага на местния пазар с мощен 5.7-литров V8 двигател, генериращ 367 к.с. и 546 Нм. Агрегатът доставя отлична динамика, която обаче изисква средно по около 15 литра гориво за 100-километров пробег. За да може да привлече и хората, които търсят ниско потребление на гориво производителят възнамерява да предложи и дизелова опция за модела.

В Lexus няма да разработват нов двигател за LX, тъй като дизеловата модификация ще се предлага единствено в Австралия. Въпросният агрегат ще бъде зает от братската Toyota Land Cruiser. Това ще бъде двигателят V8 с обем 4.5 литра.
Lexus LX може да получи дизелов мотор
"Определено има търсене на дизелови двигатели при големите SUV като Lexus LX. В момента водим задълбочени дискусии за пускането на пазара на такава модификация", споделя Шон Хенли пред Drive.

Около 90% от всички реализирани през последната година в Австралия големи SUV модели са били оборудвани именно с дизелов агрегат. Марката Lexus, която никога не е предлагала дизелов модел на този пазар, определено страда от тази тенденция. Нейният LX570 се е продал в едва 153 екземпляра през 2013 година, докато Mercedes-Benz GL и Range Rover са привлекли съответно 561 и 269 купувачи.

Снимки: Lexus

Тагове: Lexus LX
0 от 500
  • #69
    10 rate up comment 3 rate down comment
    KурЯ ( преди 11 години )
    Вие тука вс сте мн зле и явно никой не е кАрАл офроуд машина. Няма никакво значение дали е Трошльота, Алди, БМВ, УАЗ имаш нужда от 3 неща ! 1. Блокаж на дифернциалите 2. Гуми за определено препядствие/кал/сняг/киша/лед/*** 3. Достатъчен просвет за да не се закачи нещо !това Е ! а сега балъци бегайте да го опъвате, че ощи много има да расте
  • #68
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако говорите за Офроад - Нисан Патрул е може би най-добрата машина. Ама вие как сравнявате уаска с x5 примерно ... че то нищо общо няма... Кой ще си прежали X5цата да го завре в гората и по камъните? Уаската е пълен трошляк, само че на собствениците не им пука дали ще го съсипят или не и е с по-хубави за офроад гуми. Гумите са много важни, а също и дали си си прежалил колата в подобни условия. Ако ще и с нива и уаска да си, когато не си я прежалил, тя няма да мине през по-тежки терени от другите
  • #67
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ясно ми е хижарю от прованса как си се возил, в Тойота. В мечтите само си гледал Ланд Крюзер от пътя с голфа 4ката хахаха
  • #66
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ПАриж Дакар мухахахаха, Митсубиши го печели 10 пъти, но Паджеро и в планината се ползва. Тойотите в планината, в пустинята,а германските паркетници никъде- само в мола,където не им е мястото разбира се.
  • #65
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Немските машини не били виждали пясък и кал" - те минават през тях, не ги гледат, за пример Париж - Дакар.А за гледането - гледната ти точка е правилна, паркетниците на Тойота и Лексус това правят, а като влезнат в кал и сняг УАЗ-ките ходят да ги изтеглят.
  • #64
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Еми точно на Хижа отидохме с ей такъв джип миналата година само, че Тойота ланд крузер 200. и не знам какви хора според теб ходят на хижа и какви хижи си посещавал щом е 10лв. Но на едно нагорнище Ланд Крузъра направи два метра и взе да върти на ляво и дясно, слизахме, засилки и пак и пак и не става, отбихме пред нас беше отбил един Туарег, който също не беше успял, дойде един РАВ4 и той не успя, След това Х5 и той не успя, Едно Ауди шестица и то не успя, от опититите пътя стана стъкло, обадиха се за верижен трактор, който да ни изтегли, по едно време дойде един рейндж, Собственика отвори прозореца и пита кво става, обяснихме му че не става да изчака, оня обаче какво превключи и Рейнджа като започнаха гумите нагоре на долу все едно се катери и се изкачи. Единствено той.
  • #63
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Личи ти ,че си по хижите. Там е 10 лв. стаята. Нивото сам си го призна хаха По хижите Лексуси не ходят. те са по-към Швейцария.
  • #62
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    УАЗ са по-зле от Лексус? Питай Ловджия от където мине УАЗката Лексуса не може и да мечтае. Лексуса също е паркетник. Аз тъй като съм всяка зима по хижите мога да кажа че от Паркетниците само и единствено Рейндж Роувър съм виждал да се катери по леден наклон, ама думата е точно катери.
  • #61
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички СУВОВЕ са на шаси. Самоносеща конструкция ползват германските пластмасови паркетници,които не можеш да ги видиш нито в гората,нито в пустинята.Тоест не се ползват по предназначение. Напълно нелогични.Защо да си купиш СУВ ,който е вдигната лека кола,тежи 2 тона и харчи 20/'100км като е със самоносеща конструкция и е непроходим паркетник. Безсмислица на германските имитатори.
  • #60
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    че е грозно грозно е и ако за теб това е хубаво незнам кое ще е лошоаааа Доше и като не искаш да е с самоносеща конструкция има уаз и там другите производни които само те са по назад от Лексъс може да си вземиш от тях