IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus LX може да получи дизелов мотор

Японците няма да разработват нов двигател, ще използват агрегат на Land Cruiser

Lexus LX може да получи дизелов мотор

Един от най-големите противници на дизеловите двигатели - луксозната японска марка Lexus, планира да пусне нова версия на модела LX, която ще се задвижва именно от дизелов двигател. Това пише австралийското издание Drive, като цитира шефът на Lexus Australia Шон Хенли.
Lexus LX може да получи дизелов мотор
Проходимият Lexus LX не разполага с хибридна версия, като се предлага на местния пазар с мощен 5.7-литров V8 двигател, генериращ 367 к.с. и 546 Нм. Агрегатът доставя отлична динамика, която обаче изисква средно по около 15 литра гориво за 100-километров пробег. За да може да привлече и хората, които търсят ниско потребление на гориво производителят възнамерява да предложи и дизелова опция за модела.

В Lexus няма да разработват нов двигател за LX, тъй като дизеловата модификация ще се предлага единствено в Австралия. Въпросният агрегат ще бъде зает от братската Toyota Land Cruiser. Това ще бъде двигателят V8 с обем 4.5 литра.
Lexus LX може да получи дизелов мотор
"Определено има търсене на дизелови двигатели при големите SUV като Lexus LX. В момента водим задълбочени дискусии за пускането на пазара на такава модификация", споделя Шон Хенли пред Drive.

Около 90% от всички реализирани през последната година в Австралия големи SUV модели са били оборудвани именно с дизелов агрегат. Марката Lexus, която никога не е предлагала дизелов модел на този пазар, определено страда от тази тенденция. Нейният LX570 се е продал в едва 153 екземпляра през 2013 година, докато Mercedes-Benz GL и Range Rover са привлекли съответно 561 и 269 купувачи.

Снимки: Lexus

Тагове: Lexus LX
0 от 500
  • #89
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до Георги ( преди 11 години )
    Всъщност е точно обратното, за офроуд най-доброто е с носеща рама. Неслучайно всички сериозни джипове дори сега са с носеща рама.
  • #88
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Kvo stana be orizari,neshto nikoi ne znae,a ina4e ste kompetentni mnogo.....golemite razbira4i.
  • #87
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Атанас ( преди 11 години )
    Правилно сте прочели,това са мили към галон,колегата ми го има....GL500....12 мили на галон,това е.Рядко точен коментар в този сайт!
  • #86
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Георги ( преди 11 години )
    Колкото до самоносещата конструкция-най-добрата за оффроудДизоловият двг на Тойота-ще надживее ВАГиналитеИ да GX и LX приличат на крузърите именно защото са техни луксозни версии. Срещу дизайнерското чудо G-вагон нямате нищо против, но срещу "японския толуп" имате. Интересни комплексарчета
  • #85
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Георги ( преди 11 години )
    Вижте му интериора и пак говорете за немски "машини". И на GL интериорът бледнее пред този на ЛЕкса и то въпреки по-голямата възраст
  • #84
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Georgi ( преди 11 години )
    До всички тролчета, които много знаят: Интериорът е 2 звезди нагоре на този ЛЕксус в сравнение с Ланд Круузъра, а формата на GX и LX остава сходна с тази на КРуузърите именно с цел да се гледа на тях като на луксозни техни версии. Колкото до "слабите дизели " на Тойото, то те ще надживеят всички вас. И не случайно не е на самоносеща конструкция, която не става за сериозен оффроуд!Престанете с избирателната ви критичност. Г-каяонът е красив, пък тоя Лекс е грозен... Вижте му интериора и тогава
  • #83
    3 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 11 години )
    ....По-скъп Ланд-круизер,ноо....за сметка на това и по-ГрОозен !!! :)))))....ОТВРАТ !!!
  • #82
    2 rate up comment 0 rate down comment
    iaroslav stanchev ( преди 11 години )
    Е тези пък хептен големи тарикати.Сменили емблемата на един ЛК с такава на Лексус и оп още 20-30 хии долара отгоре.И после Дошо и Анонимника ми разправят,че видиш ли Тойота и Лексус били две различни коли.Ай няма а.Различни са колкото *** и *** са различни.Не казвам че е лоша кола,просто е по-скъп Ленд круйзер.
  • #81
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всъщност основното предимство на УАЗ-а е наличието на среден диференциал. Всеки джип със среден диференциал има предимство пред кой да е паркетен джип без такъв. А най-сериозните джипове вкл. УАЗ си имат три диференциала - средният е с блокаж, предният и задният - със заключване.
  • #80
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всъщност този лексъс на снимката си е най-обикновен ленд крузър V8, както и повечето големи лексъси. Не виждам проблем да му тургат дизелите на модела. V8 моделът пък, е наследник на ленд крузър 100, а тази гама винаги си е имала и бензин, и дизел.