IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Удар в дърво разполови Lamborghini. Шофьорът е навредим

Будистки амулет спасил живота му

Удар в дърво разполови Lamborghini. Шофьорът е навредим

Тежък пътен инцидент, при който Lamborghini Gallardo буквално се разцепи на две, като по чудо не взе жертви, съобщава изданието BangkokPost, което разпространи и снимки от катастрофата.
Удар в дърво разполови Lamborghini. Шофьорът е навредим
Инцидентът е станал в Тайланд в началото на седмицата. Посочва се, че спортната кола се е движела със скорост от около 150 км/час, когато навлязла в аквапланинг и се завъртяла. Последвал удар в дърво, който разполовил каросерията на машината.

В колата се е намирал единствено шофьорът й - 40-годишен бизнесмен, който по чудо се е отървал без никакви наранявания.

"Едва когато излязох от колата, разбрах, че тя е скъсана на две. Задната част бе на шосето, а предницата - в едно дере", споделя мъжът пред BangkokPost.
Удар в дърво разполови Lamborghini. Шофьорът е навредим
Още по-любопитно обаче е, че бизнесменът отдава щастливото стечение на обстоятелствата на амулет, който взел по-рано от будистки храм.

"Един от монасите ми каза винаги да нося този амулет, особено когато тръгвам на път. Така и направих, той спаси живота ми".
Удар в дърво разполови Lamborghini. Шофьорът е навредим
Снимки: BangkokPost

Още по темата:
Lamborghini Aventador се къса на две

Инцидент разполови Aston Martin

Удар в стълб разполови Ferrari 612 Scaglietti

Тагове: Lamborghini Gallardo
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    jey leno ( преди 11 години )
    Какво да очакваш ,от комбинацията италиянска спортна кола и оризар ,който не може да я кара ?
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    KKK ( преди 11 години )
    Сериозен удар- Здрава кола :D
  • #10
    36 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всъшност тези автомобили са така констроирани, че точно там зад шофьорската врата се късат и това поема енергията от удара. Зоната зад вратата е сглобка направена, да се разкъсва при удар в дърво, като процеса по разкъсването абсорбира енергията на удара. Малко са случайностите при катастрофите, зад всичко това седи много мислене на инженерите. както се казва кола за 150 000 евро пази глава за 50 стотинки :)
  • #9
    1 rate up comment 8 rate down comment
    йо ( преди 11 години )
    на тия модели за да се смени съединителя се разделя задницата от колата,самата задница се захваща с няколко яки болта който в случая са се скъсали от удара и за това се е получило разцепване на автомобила
  • #8
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    от див джигит кво може да се очаква?
  • #7
    34 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не го е спасил амулета, а това, че кара подобна машина. Безопасността е в пъти по-висока при подобен клас автомобили, то и това е една от причините да са супер скъпи. При подобна скорост и в дърво - 99% от обикновените автомобили се превръщат в ковчег.
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ot snimkite se vigda che udara e stranichen.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    при кола с преден двигател не мисля че е възможно да се разполови по дължина при челен
  • #4
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Volanadjia ( преди 11 години )
    Удар със 150 км/ч в дърво е доста непредвидим в конструктивно отношение. Просто не е ясно коя част от автомобила ще осъществи контакт с преградата. при определени условия дори може да разцепи автомобила по дължина, но имам усещането, че монокока пак ще си свърши работата. Но как ще се отразят инерционните сили, които въздействат на организма вече е в сферата на вероятностите и чистият шанс.
  • #3
    25 rate up comment 8 rate down comment
    До Дошо ( преди 11 години )
    Ти нямаш никаква представа какво е 70км.ч. и 150км.ч. и още по-малко знаеш какво е аквапланинг. Така,че тихо първо поразучи моделите на Тойота, пък тогава ела. Само ще ти кажа, че при аквапланинг /това е когато автомобила навлезе примерно с достатъчно висока скорост в достатъчно дълбока локва, че да няма сцепление между гумите или с толкова голяма скорост, че налягането на водата в локвата да е по-високо от това на гумите и гумите и асфалта губят контакт/ лошото тук е че освен загуба на контрол над колата, но и спирачките не действат. Тоест караш със 150км.ч. губиш контрол, летиш към дърво, спирачки, въртиш на ляво дясно, но нямаш шанс със 150км.ч. без да си убил и един километър се нашиваш в дървото. А 150км.ч. в дърво е толкова убиствено силна скорост, че не искам дори да си го представям. Краш тестовете се правят при 60км.ч.