IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързият сериен модел на Bentley

Модификацията Continental GT3-R разполага с 580 к.с.

Най-бързият сериен модел на Bentley

Компанията Bentley представи най-бързия сериен модел в историята си – Continental GT3-R. Купето е „гражданска“ версия на състезателния автомобил от категория GT3, предназначен за участие в сериите „Льо Ман“. То ускорява от 0 до 100 км/ч за само 3.8 секунди.
Най-бързият сериен модел на Bentley
Моделът е оборудван с 4.0-литров туин-турбо V8 двигател, развиващ 580 к.с. и въртящ момент от 700 Нм, който е достъпен при 1700 об/мин. Моторът работи с 8-степенна автоматична трансмисия ZF със съкратени предавателни числа и подобрена система за смяна на предавките с лостчета на волана.

Освен това при автомобила е пренастроена електронната система, управляваща скоростна кутия. Тя разполага с режими Drive и Sport, които по думите на представител на компанията, са настроени за „по-енергично шофиране“. Доработена е и системата за задвижване на четирите колела, която е получила технологията Torque Vectoring. Тя непрекъснато променя въртящия момент към всяко от задните колела по отделно.

Теглото на купето е намалено със 100 кг. и вече машината тежи 2195 кг. Това е постигнато след изваждането на задните седалки и поставянето на изпускателна система от титан, която е по-лека от стандартната със 7 кг. Голяма част от елементите в интериора са направени от карбон.

Най-бързото Bentley е поучило допълнителни аеродинамични елементи по каросерията. Джантите са 21-цолови с гуми Pirelli, а спирачните дискове са подобрени с карбид.

От модела ще бъдат пуснати 300 бройки, като всяка една от тях ще бъде в бяло. Първите клиенти ще получат автомобилите си в края на настоящата година.

Снимки: Bentley

0 от 500
  • #12
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен посерко, ( преди 10 години )
    не знам каква е фамилията на хората които плюеш, но "Валерката" има кола,която ти дори нямаш на постер! И това те прави злобен и заядлив. Аз също нямам Бентли и никога няма да имам, но това не ми пречи,да харесвам тази кола.
  • #11
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А, сетих се за още един аристократ с Бентли - Валерката Божинов. Та той е от известна горнооряховска аристократична фамилия, а жена му от още по-известна *** фамилия от пловдивско...
  • #10
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Such Doge , я ни обясни ти от коя аристократична фамилия си :)))Аз лично се сещам за един "аристократ" в България, който се движи с Бентли - Евгени Минчев. Ех Женя, разкрихме те, ама от твоя гледна точка е нормално да се навърташ из мъжки сайтове :)))))
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошовеца - тае стига се излага! колите от ГТ3 сериите са съвсем друго от това в статията. там има хомологация и се вземат основни компоненти от задвижването и се обличат в карбоново купе което прилича на серийната кола, масата е под 1300кг и колите са с почти изравнени параметри - няма значение ферари, порше,бмв... а тук говорим за кола 2.1 тона, която е направена за супер богати фенове. и е безмислена освен да си покажеш колко си богат. а ти не си, нали
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Дошовци, ( преди 10 години )
    Защо не се поинтересувате и да видите в първото за 2014 год. състезание в Бахрейн в сериите GT3 къде е Bentley и кого е победил на пистата.?Или да плямпате наизустени глупости е по-лесно.А колкото до цялата спортна история на марката,даже не ми се спори с профани. През 2003 с техниката на Audi Bentley спечели Льо Ман. Нещо непостижимо към момента за "великите" от Toyota u Nissan.
  • #7
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Such Doge ( преди 10 години )
    Никога няма да разберете философията на Бентли, тъй като тази марка не е предвидена за хора като вас. Панела и аристокрацията са несъвместими.
  • #6
    3 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Interiora na kralskia Lexus LFA niama analog v Germania. Visokoka4estven sa4etan s digitalen oborotomer,za6toto dvigateliat se forsira tolkova byrzo,4e standarten oborotomer ne moje da vyr6i rabota. No takyv dvigatel i takiva avtomobilni tehnologii sa nepoznati za germanskite imitatori. Razbira se i mercedes4e, audi-skodka niamat i avtomobil struva6t nad 400 000$ kato lexus.
  • #5
    6 rate up comment 4 rate down comment
    KKK ( преди 10 години )
    Интериорът наистина е много як и определено няма еквивалент в Япония, но се чудя кое е по-абсурдно: спойлера отзад или това, че наричаш тежащ 2200кг слон, спортен автомобил (и го снимали на писта :D)
  • #4
    3 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kluba na nai-bavnite avtomobili na planetata se oglaviava ot mercedes,bmw i audi-skodka,dacia. Muhahahahaha
  • #3
    9 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    това бентли е може би най-абсурдната кола в света в момента. има и други коли само с 2 седалки, ама обикновено тежат по 1300-1500- айде най-много 1600кг, а това е 2.1 тона. да си го заврат комплексарите където искат, а тоя долния ще види такава кола през крив макарон - това е ясно, само не е ясно защо се прави на умен