IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86

Най-мощният вариант ще увеличава мощността на 2.0-литровия мотор до 380 к.с.

Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86

Доказаният производител на двигатели Cosworth направи това, което в Toyota и Subaru така и не направиха. Британската компания доработи 2.0-литровия двигател на BRZ и GT 86, като е готова с няколко нива на тунинг.
Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86
Снимка: Cosworth

Първите нива на доработване не включват поставянето на система за принудително пълнене, което означава, че мощността на двигателя е увеличена съвсем малко. Входящата версия Cosworth са оборудвали с препрограмирано електронно управление на агрегата и изпускателна система от неръждаема стомана, като са постигнали мощност от 223 к.с. Предлага се също така изпускателна система със специален резонатор, която увеличава стандартната мощност от 200 к.с. до 227 к.с. А при поставянето и на спортен колектор конете скачат до 233.
Cosworth представи свои версии на Subaru BRZ и Toyota GT 86
Това обаче не е всичко. Ще има и по-сериозни доработки, при които боксеровия агрегат на спортните купета ще получи турбо. В момента инженерите на Cosworth подготвят две версии с мощност 325 и 380 к.с. За съжаление обаче на този етап допълнителна информация за тях липсва.

0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ето това е еластичен двигател. Мисля, че няма база за сравнение със това стоково Subaruhttps://***.youtube.com/watch?v=fa6cG5RND60Изгледайте го след 1:20
  • #13
    5 rate up comment 8 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    тойотата е аурисмного ми е интересно точно какво общо има ниския център на тежестта с ускороениетодали е на предния или задния мост центъра да има значение
  • #12
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    иване,каква Тойота си карал?С боксер ли?Тук говорим за боксер двигател,високооборотен,еластичен,нисък център на тежестта,отзивчив във всеки момент,развъртащ се много бързо и нямащ нищо общо с нормален друг на Тойота.
  • #11
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако това ви е бавно си представяма какви ли самолети карат тук някой :)))
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    субару не съм карал, но тойота съм и там ситуацията е подобна без да върнеш предвака колкото и да помпаш газта не набира особено. Това че трябва да връщаш предавки означава че автомобила е нееластичен а не че ускорява лошо като цяло.Много уважвам като в някое ревю отбелязват и доускорение обикновено 50-80 на 4 или 5 скорост без превключване
  • #9
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Щом на някой тази кола им се вижда бавна се чудя какво ли карат.А онзи с Гоуфовете и дизеловите БМВ-та и Алудита на 10 г. просто няма нужда да го коментираме.Такава глупост да изръсиш означава пълно невежество и непознаване на колите,нито пък опит в шофирането.Една кола не е само да ускори до 400 м. или нещо такова.Трябва и да завива от време на време,нали.С тежка предница няма как да стане.Давам и един коз.Боксера смъква центъра на тежестта на колата и управлението става просто уникално.
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    иване,явно никога не си се качвал и не си карал високооборотна машина.Японките са такива по принцип и точно тази кола на която плавно се разгръща мощта.Кефа наистина е уникален.А за еластичността само ще ти кажа,че вкарваш 5-та и с над 50км/ч можеш да си караш спокойно и да ускоряваш без проблеми.Лудницата става,като решиш рязко да ускориш.Закачаш 3-та и газ до ламарината.Боксера за част от секундата вдига обороти и те изстрелва,все едно има турбо.Както казах кефа е голям,но трябва да се покара
  • #7
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ванка това което гледаш са максималните стойности. Това разбира се съвсем не означава, че на средните и ниските обороти няма никой, както при един вентилиран редови 4 цилиндров мотор.Предполагам, че това не го знаеш понеже не си карал боксер на субару? Не се заяждам, но си мисля, че би било добре да дават хората категорично мнение след като са пробвали нещо, иначе само си чешем езиците.
  • #6
    10 rate up comment 10 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    дали върви или не не знам но със сигурност изглежда супер нееластична. макс вътрящ момент 6500 об мощност 7000 оби какво типично по японски (напоследък и корейски) имаш мощност за много кратък момент и то много късно.
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    KLASIKA ( преди 10 години )
    В Ръчичките на батко придобиват Европейкщи вид,стават всекидневни ,но екстремно-спортни коли и бъдещи класикиhttps://imageshack.com/i/naxb51oj