IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi показа дизелово RS5

Купето разполага с 385 к.с. и 750 Нм

Audi показа дизелово RS5

Компанията Audi представи концептуален вариант на купето RS5, което е снабдено с нов 6-цилиндров дизелов мотор с обем 3.0 литра. Моделът е създаден, за да отбележи 25-годишнината на двигателите TDI.
Audi показа дизелово RS5
За първи път моторът, който задвижва RS5 TDI бе показан от германския производител през 2012 г., но едва сега е поставен на прототип. Двигателят тежи 192 кг., а мощността му е 385 к.с. Максималният въртящ момент, който се достига, е 750 Нм.

Агрегатът разполага с електрически задвижван компресор и стандартна турбина. Така нареченият "e-boost" се използва, за да може да осигури тяга при работа на ниски обороти, като сработва още при 1250 об/мин. и работи до 3000 об/мин., когато се активира традиционната турбина. Подобна система позволява да се избегне турбо-ямата, като освен това се подобрява икономията на гориво.

Прототипът Audi RS5, снабден с новия турбо-дизел, ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди (по думите на създателите му). Максималната скорост на купето е ограничена по електронен път на 280 км/ч.

За сравнение, серийното купе с 4.2-литров бензинов мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Освен това стандартното RS5 разчита на 7-степенна роботизирана трансмисия, докато новият прототип е оборудван с 8-степенен автомат.

Очаква се новата версия да се превърне в предвестник на първото серийно Audi RS с дизелов мотор. Най-вероятно тя ще се появи на пазара през следващата година, но засега няма официална информация за това.

Снимки: Audi

Тагове: tdi audi rs5 tdi
0 от 500
  • #51
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    явно ти си ми писал минуса :)няма лошо но:това е все едно да снемеш амортисйорите на един автомобил и като доидат клиенти да ги сложиш заштото без тях колата ляга на птя ,при това окачване няма пружини
  • #50
    34 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз нямам, но в сервиза предполагам имат.
  • #49
    36 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    koлега не пиши глупости как се свалят и слагат въздушни възглавници знаеш ли
  • #48
    37 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно това имах предвид Адаптивно окачване. Като говорих с един от сервизите ми каза, че слагали възглавници от 600лв. Само, че направо на автомобилите в автокъщата, защото ги било страх да ги карат и ги вадели само когато клиента искал да тества автомобила, защото се притеснявали, дали тези възглавници ще издържати 10-20км.
  • #47
    34 rate up comment 10 rate down comment
    иван ( преди 10 години )
    ВСИЧКИ производители в момента правят коли които да изкарат 150-200хил км Преди 2000-ната докато пазара растеше а петрола беше в изобилие всички правеха сравнително здрави коли - кой повече кой по-малко. сега пазара е пален и като направиш кола да изкара 10 години означава че 5-10 години нямаш клиенти докато не им се счупи
  • #46
    39 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Сега може и да са по 32лв. Но преди 13-14г бяха скъпи. Пасата бе модел Б5, който по онова време беше последен модел.
  • #45
    36 rate up comment 10 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Окачване 10 000 лв - предполагам имаш предвид моделите с въздушно окачване?Иначе за частите има сив внос на оригинални част с 15-35% по-ниски цени (конкретно за VW/Audi) но предполагам, че и за другите марки има такава опция.Иначе съм съгласен с повечето от написаното по доли. И това е причината да не купувам вече коли на старо защото тези които продават тук са в залеза на живота си.
  • #44
    36 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    до колегата под менкакъв е тоя кормилен накраиник по 160лв.аз ги вземах по 32лвколкото до дюзите трябва да ти е ясно че тук в БГ ремонта е по скъп отколкото в германия иначе обшто взето съм съгласен с това което си писал
  • #43
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много си заблуден, отиди в който и да е сервиз на БМВ,Ауди или Мерцедес и попитай за проблемите. Тъй като съм питал, съм забелязал една и съща тенденция. И трите марки правят автомобилите си да изкарат едни 250000км. Средно без проблеми, може да са и 200000 и 300000 това вече зависи от задкормилното устройство, след това трябва да смениш окачване, дюзи на двигателя, горивни маркучи и т.н.. Проблема какъв е сега да ти кажа. Ако си вземеш чисто нов такъв автомобил и караш по 20000км. годишно, няма да имаш проблем 12-13г. Проблема е че в 90% от случаите автомобили на над 250000. Дето се вика взел и живота. Няма значение при едно правилно обслужване, може да не я пипнеш още 250000км. обаче оригинална дюза струва 2000лв. ако е 6 цилинров двигател са 12000лв., окачването оригиналното още едни 10000лв. дотука са едни 22000лв. които търговеца няма да даде а ще вземе едни китайски части за 2000лв. а може и да си ги спести и да ти излюска кола, от която да те заболи главата, като чуеш каква сума трябва да се бръкнеш за ремонти, естествено ако нямаш парите, ти предлагат в сервиза втори вариант с части на половин цена а тука е другата заблуда, защото тези части няма да имат и 10% от живота на оригиналните, но когато ти кажат половин цена ти не мислиш за последиците и че кърпиш кръпка с тънък конец, вместо с капрон. И се почва всяка година ремонти.. Аз така преди 14г. с един пасат през 6 месеца сменях кормилни накрайници за по 160лв. вместо да бях взел оригинални за по 300лв. Ама в сервиза не те светват, че евтиното излиза по-скъпо.
  • #42
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много интересен автомобил. Ще видим как ще се представи. Да 8 степенния автоматик в А6 е на ZF.