IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Passat пристига с нов би-турбо дизел

Volkswagen потвърди, че премиерата на модела ще се състои през юли

Passat пристига с нов би-турбо дизел

След като публикува първите официални скици на новото поколение Passat, германската автомобилна компания Volkswagen разкри нови подробности за модела. Той ще бъде показан през юли, а премиерата му пред публика ще се състои в Париж през октомври. Дебют с модела ще направи и нов 2.0-литров би-турбо дизелов двигател.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Официална скица на новия Passat

Изцяло новият Volkswagen Passat (В8) ще бъде с около 20% по-икономичен от своя предшественик, гласи официалната информация от компанията. Това е постигнато благодарение на новата модулната платформа MQB, която позволява теглото на автомобила да бъде редуцирано с 85 кг. (до 1300 кг). Освен това при новото поколение на модела са използвани материали като високоякостна стомана и алуминий, които също спомагат за по-ниското общо тегло.

С новото поколение Passat ще дебютира и 2.0-литров дизелов двигател с четири цилиндъра. Той разполага с би-турбо технология, като генерира 240 к.с. и внушителните 500 Нм, които са налични още при 1750 об/мин. Двигателят работи съвместно с нова 7-степенна DSG трансмисия, която предава въртящия момент към пътя посредством системата за задвижване на четирите колела 4MOTION.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Новият двигател

Новият Passat ще разполага и с хибридна версия, чиито батерии ще могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Този модел ще има автономия от почти 1000 км., като в електрически режим ще може да изминава около 50 км.

От Volkswagen не споменават нищо за размерите на модела, но подчертават, че той предлага по-просторен интериор. Увеличено ще бъде пространството както на предните, така и на задните седалки. Багажникът също ще предлага по-голям обем.

В стандартното оборудване на новото поколение Passat ще присъстват задни светлини с LED технология и челни халогенни фарове. Срещу доплащане ще могат да се поръчат и предни LED светлини, както и технология, която автоматично насочва светлинния сноп без да заслепява останалите участници в движението.

В кабината на модела ще присъства 12.3-ичов дисплей, от който ще се управляват повечето функции на колата. Приборите на арматурното табло също ще бъдат дигитални. В допълнителното оборудване пък ще бъдат включени head-up дисплей, камери за 360-градусово наблюдение около колата, усъвършенствана система за автоматично паркиране, автоматична спирачка и много други.

Новият Passat ще бъде представен онлайн през месец юли. Премиерата на модела пред публика ще се състои на изложението в Париж през октомври. 

Снимки: Volkswagen

Още за новото поколение Passat вижте ТУК

Тагове: volkswagen passat
0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 18 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    Не Бъркай Тойота с Фолксваген, Като напишеш в Гугъл маслояд и те заливат само теми за Тойота. Една Тойота, няма да е Тойота ако не яде по 7-8 литра масло на 10К километра. Само при Тойота, всичко лопа и тропа и колата се саморазпада, птичките минават през бронята на Тойота като пирон в кисело мляко, даже ги бъзикаха, че опазвали животните, защото животното оцелява, само колата се троши. Няма да коментираме че всеки месец са в сервиза а а милионите и "доволни"клиенти я спукват от дела. Да не пропуснем, че е и рекордьор по глоби, за укриване на дефекти по автомобилите си. Последната глоба която им треснаха е 1,2 милиарда долара. Тойота, е най-големия производител на съборетини в света.
  • #9
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Нищо ново! ( преди 10 години )
    Pasat си върви, а Дошо лае,ли лае!
  • #8
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Така де, ама Хонда са известни с най-надеждните двигатели, а ВАГ с най-ненадеждните. И още нещо най-великият пилот караше Хонда, а в извличане на литрова мощност задминават Ферари.А Кодошо нека си плямпа, за него Гоуф 3, 1,8 е върха на технологията.
  • #7
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аааа, мерси колега!Сега разбрах, че би-турбото при ВАГ е всъщност едно турбо на двигателя и второ в багажника, като необходим котсуматив.Сигурно в книжката с инструкциите освен обичайните напътствия ще има и глава "Как да си сменим турбото сами"
  • #6
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    Всъщност това означава, че "великия" 2.2л дизел на хонда със зор стига 150к.с. и 350НМ, докато VW от 2.0л прави 240к.с. и 500НМ! Колко ли трябва да си оризомбиран та да продължаваш да твърдиш кооолко "страшни" били моторчетата на оризарето! Ха ха ха!
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    ЗаЗ Ауто ( преди 10 години )
    Ооооо, я-я-я,шнеля, дас ис фундабах!!!
  • #4
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    МАле тия на една турбина смазването и охлаждането немогат 20 години да измислят, сега 2 щели да слагат. Трябва да сложат и една мрежа отзад за събиране на частите изпаднали повреме на движението.
  • #3
    7 rate up comment 16 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Towa ozna4awa,4e ot4aiwa6tite prodajbi na ka6kawalkata Accord 6te namaleqt o6te powe4e i 6te se kraino ot4aiwa6ti! :)
  • #2
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Всъщност това съобщение означава, че дефектите трябва да се умножават по 2. А с трошливата DSG и по 3!
  • #1
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГените пак щели да вадят хибрид.Да позная ли че ще е с разход 2-3/100.Само няма да се уточнява какво.Ентусиастите ще си мислят,че е гориво,но в действителност ще са други течности.Прави ми впечатление,че мотора ще е би-турбо.Едната турбина ще служи за резерва предполагам,че те по принцип им гърмят,като пуканки.Даже,ако сложат 3 ще е по-сигурно.А DSG трансмисията оправиха ли е или се сменя по-често от маслата и филтрите на колата?Гледам са е олекотили,т.е. по-малко асфалт ще слагат...