IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Passat пристига с нов би-турбо дизел

Volkswagen потвърди, че премиерата на модела ще се състои през юли

Passat пристига с нов би-турбо дизел

След като публикува първите официални скици на новото поколение Passat, германската автомобилна компания Volkswagen разкри нови подробности за модела. Той ще бъде показан през юли, а премиерата му пред публика ще се състои в Париж през октомври. Дебют с модела ще направи и нов 2.0-литров би-турбо дизелов двигател.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Официална скица на новия Passat

Изцяло новият Volkswagen Passat (В8) ще бъде с около 20% по-икономичен от своя предшественик, гласи официалната информация от компанията. Това е постигнато благодарение на новата модулната платформа MQB, която позволява теглото на автомобила да бъде редуцирано с 85 кг. (до 1300 кг). Освен това при новото поколение на модела са използвани материали като високоякостна стомана и алуминий, които също спомагат за по-ниското общо тегло.

С новото поколение Passat ще дебютира и 2.0-литров дизелов двигател с четири цилиндъра. Той разполага с би-турбо технология, като генерира 240 к.с. и внушителните 500 Нм, които са налични още при 1750 об/мин. Двигателят работи съвместно с нова 7-степенна DSG трансмисия, която предава въртящия момент към пътя посредством системата за задвижване на четирите колела 4MOTION.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Новият двигател

Новият Passat ще разполага и с хибридна версия, чиито батерии ще могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Този модел ще има автономия от почти 1000 км., като в електрически режим ще може да изминава около 50 км.

От Volkswagen не споменават нищо за размерите на модела, но подчертават, че той предлага по-просторен интериор. Увеличено ще бъде пространството както на предните, така и на задните седалки. Багажникът също ще предлага по-голям обем.

В стандартното оборудване на новото поколение Passat ще присъстват задни светлини с LED технология и челни халогенни фарове. Срещу доплащане ще могат да се поръчат и предни LED светлини, както и технология, която автоматично насочва светлинния сноп без да заслепява останалите участници в движението.

В кабината на модела ще присъства 12.3-ичов дисплей, от който ще се управляват повечето функции на колата. Приборите на арматурното табло също ще бъдат дигитални. В допълнителното оборудване пък ще бъдат включени head-up дисплей, камери за 360-градусово наблюдение около колата, усъвършенствана система за автоматично паркиране, автоматична спирачка и много други.

Новият Passat ще бъде представен онлайн през месец юли. Премиерата на модела пред публика ще се състои на изложението в Париж през октомври. 

Снимки: Volkswagen

Още за новото поколение Passat вижте ТУК

Тагове: volkswagen passat
0 от 500
  • #20
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Заз Ауто ( преди 10 години )
    Пушешто-тракаща кола за фенУи с коефициент на интелигентност между 70 и 80.
  • #19
    10 rate up comment 16 rate down comment
    speedart ( преди 10 години )
    Доше тоя двигател е мъртво роден , не върви но за сметка на това па харчи солидно...можете само да си мечтаете за вървящите и малко харчещи двигатели на TDI...
  • #18
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Между другото това с олиото е възможно. Олиото също като нафтата е въглеводород, но има преимуществото да не съдържа тежки метали, парафини и сяра и е по-евтино. При правилно използване при предварително подгряване преди впръскване в цилиндъра, олиото гори по-добре от дизела и е по-екологично гориво. За гориво може да се ползва както ново рапично или слънчогледово олио, така и използвано олио. Някой хора ползват прецедено олио то големи кухни и съм чувал че двигателя върви перфектно.
  • #17
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То Тойота по принцип не можеш да видиш щото всики са си ги прибрали в сервизите за поредното отстраняване на фабричните им дефекти.
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    koi riskuva i pe4eli!?ot kolko godini japankite pravqt hybrid tech drivetrains!?kvo stana s e-tron!? mai ot marketingoviq otdel suskat...bai doi4 si znae cikala na otto, drugoto mu e tumna indiq, a i ne e ot "na6te" tehnologii, a!?
  • #15
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Оле ужас,поредния тракащ пушещ разпадащ се *** мотор от ФАЛШВАГЕН.Уникално смешна изостанала селска марка.
  • #14
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А бе Дошо, я разкажи за товя Цивик с двигател от Исузу дето го слагаха и на Опел преди 15 години, колко Коня е и къде му е въртящия момент?
  • #13
    9 rate up comment 16 rate down comment
    Кодошо ( преди 10 години )
    Така де - хонда са известни с най-надежните си моторчета за сенокосачки, самобръсначки, надуваеми лодки..а и едно самолетче там имаше! То ако и VW със зор вадеше 150к.с. от 2.2 литра щеше да бъде ненадминато надежден!Но хората обичат тези които рискуват и печелят! За което говорят и продажбите на VW сравнени с тези на хонда...май 7:1 или 8:1 бяха! ;-)
  • #12
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо тука нещата са на извъзнемно ниво спрямо изостаналата Тойота. Само в Тойота можеш да видиш дизелов двигател 3000 кубика 160к.с. или 4500 кубика 280к.с. При пасат 2000 кубика 240к.с. после не се чуди,защо двулитровия Пасат, не само че върви повече от Тойота, но харчи и по-малко от Приус. Справки рекордите на Гинес за най-икономичния автомобил в света. Споко не търси Тойота и при икономичните хибриди в Гинес защото при най-икономичните хибриди няма да видиш Тойота.
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    v4era na parkinga na metro varna edin 4i4ka naliva6e olio-cqlo ka6on4e v rezervoara na edna vehta jetta! s jena mi se gledahme i smqhme...re6ihme, 4e jetta-ta ot aspuha vadi purjeni kartofki!