IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Passat пристига с нов би-турбо дизел

Volkswagen потвърди, че премиерата на модела ще се състои през юли

Passat пристига с нов би-турбо дизел

След като публикува първите официални скици на новото поколение Passat, германската автомобилна компания Volkswagen разкри нови подробности за модела. Той ще бъде показан през юли, а премиерата му пред публика ще се състои в Париж през октомври. Дебют с модела ще направи и нов 2.0-литров би-турбо дизелов двигател.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Официална скица на новия Passat

Изцяло новият Volkswagen Passat (В8) ще бъде с около 20% по-икономичен от своя предшественик, гласи официалната информация от компанията. Това е постигнато благодарение на новата модулната платформа MQB, която позволява теглото на автомобила да бъде редуцирано с 85 кг. (до 1300 кг). Освен това при новото поколение на модела са използвани материали като високоякостна стомана и алуминий, които също спомагат за по-ниското общо тегло.

С новото поколение Passat ще дебютира и 2.0-литров дизелов двигател с четири цилиндъра. Той разполага с би-турбо технология, като генерира 240 к.с. и внушителните 500 Нм, които са налични още при 1750 об/мин. Двигателят работи съвместно с нова 7-степенна DSG трансмисия, която предава въртящия момент към пътя посредством системата за задвижване на четирите колела 4MOTION.
Passat пристига с нов би-турбо дизел
Новият двигател

Новият Passat ще разполага и с хибридна версия, чиито батерии ще могат да се зареждат в електропреносната мрежа. Този модел ще има автономия от почти 1000 км., като в електрически режим ще може да изминава около 50 км.

От Volkswagen не споменават нищо за размерите на модела, но подчертават, че той предлага по-просторен интериор. Увеличено ще бъде пространството както на предните, така и на задните седалки. Багажникът също ще предлага по-голям обем.

В стандартното оборудване на новото поколение Passat ще присъстват задни светлини с LED технология и челни халогенни фарове. Срещу доплащане ще могат да се поръчат и предни LED светлини, както и технология, която автоматично насочва светлинния сноп без да заслепява останалите участници в движението.

В кабината на модела ще присъства 12.3-ичов дисплей, от който ще се управляват повечето функции на колата. Приборите на арматурното табло също ще бъдат дигитални. В допълнителното оборудване пък ще бъдат включени head-up дисплей, камери за 360-градусово наблюдение около колата, усъвършенствана система за автоматично паркиране, автоматична спирачка и много други.

Новият Passat ще бъде представен онлайн през месец юли. Премиерата на модела пред публика ще се състои на изложението в Париж през октомври. 

Снимки: Volkswagen

Още за новото поколение Passat вижте ТУК

Тагове: volkswagen passat
0 от 500
  • #30
    13 rate up comment 10 rate down comment
    hohohoho ( преди 10 години )
    Няма лоши автомобили,има лоши и немърливи собственици. Имал съм на 40 автомобила от различни марки,опели,фолксвагени,хонди,нисани и всичките са били супер. В момента имам ауди,фолксваген,хонда и опел с исузу мотор 3.0 тдци,ами колите са си супер. А вие купувате явно бараки пък и не ги обслужвате и затова така,но ми е смешно като ви чета коментарите-всеки си хвали своето,и то най-вече защото явно имате и карате само по една кола-типична жалка картинка характеризираща простотията на българина....
  • #29
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    В моята Хонда Цвийк май няма иновации, но между другото кво е това иновации бе колеги?!
  • #28
    10 rate up comment 12 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    Дошо, кво се обясняваш като ученичка?! Смешен си и жалък хейтър за жълти стотинки, пишеш ежедневните си глупости и караш хората само да ти се смеят!
  • #27
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Със сигурност ще бъде хит на автомобилния пазар, много иновации са вкарани, ако дизайна е същия като на картинката ще бъде яка конглокенция на БМВ и Мерцедес, а японските легени изобщо не ги слагам в сметката!
  • #26
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мда Двигателите на Тойота отдавна са такива, само че доливаш по 5 литра масло на 1000 км. те за това ги наричат маслояди. дизела 1,7 на исузу е най-скапания дизел в света. Между другото Дошо едва ли има такава Хонда, защото дори да беше попитал в Хонда, щеше да му кажат, че има само един скапан двогетил на хонда и това е дизеловия 1.7 от Исузу. Така, че ме съмнява Дошо да има такава кола, просто се е размечтал. Иначе до вчера ревеше че дизелите били гадни,тровели,сажди.. а нашия си мече за Дизел
  • #25
    14 rate up comment 10 rate down comment
    NoOilChange VW ( преди 10 години )
    Между другото потърсете в Гугъл статия за новия двигател на VW, при който няма да се сменя масло а само ще се долива през 3 х. км. по литър. Това ще спестява на собствениците на автомобили посещенията в сервиз. Всъщност такива двигатели отдавна се монтирани в тест автомобили, които се продават на свободния пазар и не го считайте за проблем, ако вече сте собственик на такава кола.
  • #24
    27 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Като ви чета глупостите имам чувството, че всеки е яхнал кола, която е минимум 200 к.с. ...Всъщност повечето карат Голф 3, 1,9 ТДИ, а АЗ-то търкаля ПИжо, ама го мрази, щот и той иска като батковците Гоуфара. Няма пич, ще трябва да работиш, а не по цял ден да пишеш щурутии и фсички да ти викат, че си форумния ***.
  • #23
    9 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 10 години )
    Do6o toq 1,7 dori HlOpel go sprqha ot proizvodstwo,6toto e nenadejden i traka6t,a ti tuka ni ubejdawa6 kolko e dobur.OH,KOLKO MUKA IMA PO TOQ SWQT!
  • #22
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не Доше, не ме интересува, мерси. Сега мисля да се посмея малко.
  • #21
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо ако знаеше, само, че това е най-фалшивия дизелов двигател, Опел го бяха пуснали за 2 години, всичките двигатели леш, масово прегряване ,блокажи и го махнаха моментално.