IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Японският бранд е оценен на 29.6 млрд. щатски долара

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света

Toyota за втора поредна година е най-скъпата автомобилна марка на планетата. Агенция Millward Brown Optimor оцени японския бранд на 29.6 млрд. щатски долара.
Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света
До 2012 г. първата позиция бе за BMW, която бе оценена на 24.6 млрд. Тогава Тоyota заемаше втората позиция с 21.7 млрд. Общо 6 автомобилни бранда са в първата стотица, като този път мястото на Volkswagen е заето от Ford.
Лидер сред всички марки е Google - 158. 8 млрд. Второто място е за Apple, която през миналата година бе на първа позция.

Марка            Място в Топ 100      Стойност в милиарди

1. Toyota       26                                 29.6
2. BMW          32                                 25.7    
3. Mercedes-Benz    42                    21.5
4. Honda       70                                 14.1
5. Ford           84                                 11.8
6. Nissan       90                                 11.1    

Припомняме, че за втора поредна година Toyota е лидер и по продажби в цял свят. За 2013 г. компанията продаде 9.98 млн. нови автомобила, а Corolla стана най-популярният модел с 1.22 бройки. Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли  за една година - 10 117 274 през 2014 г.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това е според агенция "Millward Brown". Според моята агенция "Гошо&Гошо", не е най-скъпата.
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха, ***,когато си *** си си *** , момче. Какво да ти обяснявам на такова елементарно селянче като теб какво значи цена на бранд и защо брандът е олицетворение на продуктите,които се продават под този бранд,на тяхната технологична извисеност и много друг качества,които определят Тойота на върха на автомобилната йерархия. Гледай Голф с 400 коня и се хвали,че това е колата. Такива *** като теб е пълно по селата и градовете не само в България! Ти си просто един ***.
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Ех тези японци, все първите места заемат. Колкото повече ги плюете толкова по напред отиват. :D
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Марката им скъпа, пък колите ефтиния...
  • #5
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо всеки с малко мозък знае, че това е една безмислена статия с глупости и фантасмагории. Както се беше изсмял шефа на Ферари на оценките на бранда. За Ферари той каза, че е около 10 пъти по-скъпа от оценките, които и дават и е прав ако тръгне да продава Ферари, вероятно ще му вземе и 20 пъти по-голяма цена. А Тойота вероятно 20 пъти по-ниска, така, че такива виртуални неща струват толкова, колкото им дадеш, бранда е като да си купиш мъгла в морето. А за да е пълен хумора в статията идва и последното изречение: Освен това, Toyota е първият концерн, успял да произведе повече от 10 млн. коли за една година - 10 117 274 през 2014 г. Тя на 2014г. още средата не е дошла а вече написали, точно колко бройки щяла да произведе 10 117 274 ха ха. Голям смях.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вземи тия 150 коментара, от които 140 са пълни безсмислици :)) + този от мен, де ;)
  • #3
    5 rate up comment 14 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Dano Google da kupiat tro6kite,4e da gi vijdame samo vav virtualnoto prostranstvo.
  • #2
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Rosskooo ( преди 10 години )
    Името на тази марка трябва вече да е BSA-Big Servise Action!
  • #1
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    ВАГонетките са получиши мощен шут от Хонда, Форд и Нисан. Тойота не би се и занимавала с тях, защото са им до под кръста. Дали не се пука пропагандния ВАГенов балон??