IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW изнесе подробности за хибридния X5

Само на ток серийният вариант ще може да измине 32 км и да развие максимална скорост от 120 км/ч

BMW изнесе подробности за хибридния X5

BMW изнесе подробна информация за обновения си прототип X5 eDrive, с който компанията от Мюнхен иска да ни загатне за нова хибридна версия на X5, която ще може да се зарежда директно от контакта.
BMW изнесе подробности за хибридния X5
Баварците са решени да представят хибриден вариант на третото поколение X5 в идните месеци, което ще има идентични технически характеристики с този концепт. Той комбинира 2.0-литров турбо бензинов двигател с електромотор и литиево-йонни батерии, монтирани под пода на багажника.
BMW изнесе подробности за хибридния X5
Конвенционалният двигател развива 245 к.с. и 350 Нм, докато електромоторът му помага с генерирането на допълнителни 95 к.с. и 250 Нм. В крайна сметка общата мощност на колата достига 340 к.с. и 600 Нм максимален въртящ момент, които са достатъчни за постигането на ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от седем секунди. Само на ток X5 eDrive може да измине до 32 км, а максималната му скорост в този случай е 120 км/ч.
BMW изнесе подробности за хибридния X5
Според информация от началото на годината производствената версия на модела ще се казва xDrive40e и ще се появи в идните месеци, най-вероятно през есента. Колата ще излезе на пазара до края на годината.

Снимка: BMW

 
Тагове: BMW X5 edrive
0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво е напъваш бе БАГонетко?? Литиево-йонните батерии също идват от Япония. In 1991 Sony and Asahi Kasei released the first commercial lithium-ion battery. Немците са едни пълни технологини дупки, жалки плагиати, това е положението.
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо чудно защо винаги обясняваш кое и как и абсолютно никога не си познал. Поне един път на късмет да беше познал, уви 100 милиона коментара и нито един верен. Евала дори на състезание за лузари ще си винаги втори. Ти си уникум. Може би за това мечтаеш за 30г. Сивик, предполагам, си единствения човек на планетата, който мечтае за такава кола. Както казах уникум.
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо с една гънка няма как да даваш оценки за тъпота, тъй като си нйй-тъпия на планетата, справки гугъл. Вагончо не знам кой е може да виртуалпия ти любовник. Ако имаше малко мозък щеше да знаеш че концепта предхожда с година две първата серийна бройка, но откъде да знаеш, ти тука само картинките гледаш и си представяш какво, кога и как. И Дошо и3 не е хибрид а електрическа кола освен това и3 и и8 не са с никел метал хидратни батерии а с литиево йонни. ЦЯЛО ЧУДО Е ЧЕ НИКОГА НИЩО НЕ ЗНАШ ***, ***
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Хибридният ( преди 10 години )
    баварец, тоя съвместен two-mode hybrid ползва никел-метал-хидридните батерии разработени от Тойота/Панасоник за Приус, така че едва ли може да се нарече собствена хибридна система на БМВ. ActiveHybrid 3, 5 и 7 ползват хибридна разработка на ZF. Така че вярно е че БМВ нямаха никакви хибридни разработки преди да подпишат споразумение с Тойота.
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    До "до Дошо&quo ( преди 10 години )
    Кво викаш, били разработени преди 2 години, ама ги чакали да "отлежат" преди да ги пуснат в производство? Ха-ха, необятна е тъпотата ВАГончеста.Апропо, и3 има и хибриден вариант - с ДВГ. А че стотината хибриди на БМВ били по-добри от 6-те милиона продадени хибриди на Тойота - Му-ха-ха-ха!
  • #6
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Селските бекове фенове на Немски допотопни *** да върнат газта.Естествено че немците са най-изостанали и ръцете им са навряни в ***.Всички *** знаят че хибрида е получен наготово от Тойота.Те довчера не бяха чували за такава технология.Месеци наред тръбяха всички издания че Тойота им дава технология.
  • #5
    10 rate up comment 12 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    А бе Дошо, вземи понаучи малко моделите ха ха и3 не е хибрид а електрическа кола и8 е хибрид. И двете бяха представени преди повече от 2г. и още не бяха подписали с тойота. До сега от това което виждаме, БМВ си продават дизелите на Тойота, хибридите им са по-добри от тези на Тойота, за това сега Тойота ще прави най-върховия си модел с хибридната система на БМВ, като капак БМВ сега ще продава и модела Z4 на Тойота, която да го продава с емблема Тойота.Докато Тойота си плащат здраво, БМВ ще им пуска огризки да се радват.
  • #4
    12 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    БМВ заедно с мерцедес, GM и крайслер разработиха хибридна система преди 10г. а системата на i8 е съвсем различна и си е на БМВ. а тойота в исторически план са всъщност последната фирма от най-големите които правят хибридна разработка. вярно най успешната фирма в хибридите е тойота. засега. това са сухите факти -другото е бръщолевене
  • #3
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какви ги бръщолевиш, ВАГонче? БМВ нямаха собствена хибридна система преди да подпишат споразумение с Тойота. и3 и и8 бяха едни кухи макети преди споразумението с Тойота, които ги покзваха по изложения, но никой не ги беше карал.
  • #2
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кви хибриди направени с Тойота бе? Ти да не си куку? Този хибрид БМВ го показаха концепт още преди година, даже писаха че разхода ще е 3 литра. БМВ от тойота не е вземала хибриди а двете марки разработваха батерии, тъй като и двете марки купуват батериите си от други компании. Тойота купува дизели от БМВ а сега обявиха, че Тойота ще прави хибриден ЛФА който ще вземе хибридната система от BMW i8. Докато Тойота здраво си плащат, БМВ ще им пуска огризки.