IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Пакетът на британците ще увеличава мощността на 2.0-литровия двигател

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Доказаният производител на двигатели Cosworth готви силов и оптичен тунинг пакет за Subaru BRZ и Toyota GT 86, става ясно от разпространено от компанията видео.
Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86
Снимка: Cosworth

Към момента информацията е ограничена, но както изглежда британският производител се е заел да направи онова, което инженерите на Subaru и Toyota така не направиха - да доработи единствения предлаган за моделите двигател.

Според изданието Piston Heads работата на Cosworth е съсредоточена върху боксеровия агрегат на спортните купета, чието означение е FA-20. От видеото се вижда, че пакетът на Cosworth включва нова изпускателна система, но запознати твърдят, че той ще съдържа и турбо компресор.

Стандартният агрегат на близнаците Subaru BRZ / Toyota GT 86 генерира  200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин. Вече на няколко пъти се появяваха твърдения, че производителите готвят по-мощни версии на двигателя, сред които такива с турбо и допълнителен електромотор. В крайна сметка обаче подобно нещо не се случи.

От видеото на Cosworth става ясно, че пакетът ще бъде факт съвсем скоро. Очаквайте подробности.



Cosworth е създадена през 1958 г. във Великобритания от инженерите Кит Дакуорт и Майк Костин. Две години по-късно компанията обединява усилия с корпорацията Ford, като това води до създаването на най-успешния двигател в историята на Формула 1 - Cosworth DFV. През последните години компанията се занимава най-вече с производство на двигатели за Формула 1. Освен това тя снабдява със свои мотори автомобилни производители като Marussia, Briggs Automotive Company, Subaru, Jaguar, Mazda и др.
 

0 от 500
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    100% съгласен с мнението ти
  • #35
    4 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    И накрая - в момента имам и Toyota и VW.Заповядай (говоря сериозно) да им сравним сервизната история - и двете са на едни километри и са купени чисто нови от магазина.
  • #34
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И тези 2-*** ,3-*** агресивни простаци предизвикват ответна крайна реакция и в този форум става като в селска кръчма. Аз в този форум за първи път говоря с нормално разсъждаващ фен на германските коли,с който може да се пише като нормални хора.Другите си знаят едни и същи клишета и ги повтарят тук всеки ден.
  • #33
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами значи не си уцелил форума. Тук такива простаци пишат,че чак не ми се вярва по някой път. И всичката простотия идва от 2-***,3-*** бясни селяни,които са фенове на германските коли и всячески искат да си наложат мнението над останалите,че японските коли първо са грозни,второ копират и трето са евтини,което според тях "баровците" означава,че за нищо не стават. И това всеки ден,въпреки че нямат аргументи. А и още едно - задължително в техните фантазии най-бързите коли трябва да са германски!
  • #32
    5 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Статистиката е наука, но това което има по класациите са неща от сорта:- Колко автомобили сортирани по марки са отишли с дефекти на преглед - това говори повече за това кой е с немърливо отношение към колата и кой не е. Има и тъкности (toyta вика колите всяка година а другите на 2 години. т.е. дефектите са отстранени преди прегледа)- Колко са доволни клиентите? Ами това най много зависи от това какви са им били първоначалните очакванияи т.н. и т.н.
  • #31
    5 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Колега-има доста японски коли които харесвам и доста немски и европейски коите категорично не харесвам.Не харесвам обаче крайни изказвания в които има повече инат от колкото факти.Харесват ми споровете с факти и затова се връзвам и си давам времето да пиша.
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И между другото - аз нямам против това,че не харесваш японски автомобили, това е твоя работа и личен избор и вкус. Само не е нужно да се опитваш да ме убеждаваш в неща,за които съм спорил много пъти с други като теб и са ми ясни. Нито ще ме убедиш в противното, нито нищо,освен ако не си аргументиран,а не просто пристрастен.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колега, мисля,че ти казах,че класациите се основават на статистика,което е наука. Класациите са обосновани прекрасно и навсякъде по света показват ,че японските коли са най-здрави. Също така класациите не сравняват различни фактори,влияещи върху измерването. А статистическите класации се припокриват с класациите за клиентско задоволство.
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Шкодка може да я сравняваш с голфче.Приусе много добре оборудван и много високотехнологичен автомобил в сравнение с елементарната Шкодка. Такситата Приус в София харчат 4-5/100км. градско. Никоя Шкодка не харчи толкова малко. При икономично шофиране Приус харчи 3/100км. и нито трака,нито мирише на камион. Да, Тойота продават най-продаваните двигатели и не се занимават с по-големите двигатели,защото там търсенето е слабо. За това си има Лексус.
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    В класациите няма нищо научно. Повечето са без всякакъв контекст и сравнение на различни фактори влиящи в/у измерването.А колегата ОТДОЛУ който освен вулгарния си речник друго не можа да покаже, защото е с ниско интелектуално равнище, с очевидни психологически проблеми (включително е обсебен от конкретен автомобил), липсва му елементарно възпитание и повтаря едни и същи неща до посиняване.