IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Пакетът на британците ще увеличава мощността на 2.0-литровия двигател

Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86

Доказаният производител на двигатели Cosworth готви силов и оптичен тунинг пакет за Subaru BRZ и Toyota GT 86, става ясно от разпространено от компанията видео.
Cosworth се зае със Subaru BRZ и Toyota GT 86
Снимка: Cosworth

Към момента информацията е ограничена, но както изглежда британският производител се е заел да направи онова, което инженерите на Subaru и Toyota така не направиха - да доработи единствения предлаган за моделите двигател.

Според изданието Piston Heads работата на Cosworth е съсредоточена върху боксеровия агрегат на спортните купета, чието означение е FA-20. От видеото се вижда, че пакетът на Cosworth включва нова изпускателна система, но запознати твърдят, че той ще съдържа и турбо компресор.

Стандартният агрегат на близнаците Subaru BRZ / Toyota GT 86 генерира  200 к.с. при 7 000 об/мин и максимален въртящ момент от 205 Нм при 6 600 об/мин. Вече на няколко пъти се появяваха твърдения, че производителите готвят по-мощни версии на двигателя, сред които такива с турбо и допълнителен електромотор. В крайна сметка обаче подобно нещо не се случи.

От видеото на Cosworth става ясно, че пакетът ще бъде факт съвсем скоро. Очаквайте подробности.



Cosworth е създадена през 1958 г. във Великобритания от инженерите Кит Дакуорт и Майк Костин. Две години по-късно компанията обединява усилия с корпорацията Ford, като това води до създаването на най-успешния двигател в историята на Формула 1 - Cosworth DFV. През последните години компанията се занимава най-вече с производство на двигатели за Формула 1. Освен това тя снабдява със свои мотори автомобилни производители като Marussia, Briggs Automotive Company, Subaru, Jaguar, Mazda и др.
 

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Влез в конфигуратора на сайта на тойота и ми кажи какво има да индивидуализираш на освен цвета?Тойота продават най масовите двигатели, анемците имат за всеки вкус. И стига с тоя високотелнологичен Приус защото няма нищо високотехнологично в него. И това кой производител как си хвали технологиите не е толкова важно колкото реалните достижения а те са че Skoda greenline (която и да вземеш) е и по-икномична и с по-висока полезна стойност от Toyota Prius.
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Когато съм в лошо настроение си чета неговите коментари и се заливам от смях.
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Класацииъе,които цитирам са точно НАУЧНИ изследвания,защото са обосновани със строга статистика,а това,че не ти харесват резултатите от статистиката е твоя работа, но това не прави класациите неверни, и то по целия свят с еднакви резултати.
  • #23
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това,което се доплаща при германските автомобили, тоест всичко, има ГОЛЯМА ВРЪЗКА с темата,защото е всеизвестен факт ,че повечето германски коли се продават в базово или ниско ниво на оборудване, топест са по-бедно оборудвани, затова пък се чупят повече от японските. Хората с фантазия и усет към индивидуализиране не си купуват германски коли,защото са скучни и за масата, те предпочитат нещо по-изтънчено - френски,шведски,италиански,японски.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японските коли не се пънат, те просто са по-бързи от германските и това се вижда на пистата.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Точно 12 секунди е разликата между 800 коня порше и 600 коня Нисан. Това е смешно и това е ЕДИНСТВЕНАТА германска кола,която е по-бърза от японските бегачки. А това Поршенце е без климатик,без аудио-система и дори без облицовки на вратите!
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Японските коли доставят това,което желае клиента.И предлагат точно тези двигатели,които се търсят най-много. Просто японците не предлагат малко търсени двигатели като примерно V6 в Пасат. Кой ще си купи V6 Пасат.Ако искаш V6 си взимаш Лексус и знаеш,че караш един от най-добрите V6, но в никакъв случай Пасат.Върховото оборудване двигатели,ск.кутии на японските автомобили е много по-технологично от германските. те предлагат елементарни дизели, докато японците не само дизели,а супер-модерни хибриди
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    6:57-Porsche 918 Spyder7:09-Nissan GT-R Nismo (2015)7:15-Lexus LFA Nurburgring PackageТова Порше няма дори климатик. А времето му е с 4 часа зареждане на батерията. Ако му се наложи да повтори обиколката ведна след първата, ще падне след ЛФА, защото ще има 300 коня по-малко. Пълен *** е това Порше.. Всъщност щеше да бъде доста по-добър автомобил ако не беше хибрид.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    А по въпроса за Нюрбургринг-от изказването, че япоснките са най бързи изведнъж стана че пък не са най бързи ама пък разликата във времената не отговаряла на разликата в конете. И колега не са 12 стотни ами са 18 СЕКУНДИ разлика и то в автомобил направен СПЕЦИАЛНО за тази писта.Като гледам тестовете - на северната дъга май основно японки се пънат. Производителите със самочувствие не им се налага.
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    Всичките класации които гледате не са НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ. Липсват им ключови елементи и затова не могат да се използват за реални сравнения. Но темата е дълга и не си струва тук да я дискутираме.Всички видяхте безумната английска класация отпреди няколко дни с която никой от форума не беше съгласен.