IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото оръжие на Renault за Нюрбургринг

Megane R.S. 275 Trophy трябва да върне титлата за най-бърз сериен автомобил с предно предаване

Новото оръжие на Renault за Нюрбургринг

Френският производител Renault разкри какво се крие зад проекта #UNDER8, анонсиран в началото на месеца. Става дума за нова версия на Megane R.S. Trophy, която трябва да върне титлата „Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг“.
Новото оръжие на Renault за Нюрбургринг
Както се очакваше, новият модел представлява оптимизирана версия на Mégane R.S. Той носи името Mégane R.S. 275 Trophy и разполага с по-мощен двигател, нова изпускателна система и стандартно Cup шаси с диференциал с ограничено приплъзване, което иначе се предлага като опция.

Новият Mégane R.S. 275 Trophy се задвижва от познатия 2.0-литров турбо двигател с четири цилиндъра, който обаче доставя с 10 к.с. повече - 275 к.с. при 5500 об/мин. Въртящият момент от 360 Нм е наличен в диапазона от 3000 до 5000 об/мин.

Всичко това трябва да позволи на френския хечбек да си върне титлата „Най-бърз сериен автомобил с предно предаване на Нюрбургринг“, която бе отмъкната от Seat Leon Cupra 280 по-рано тази година. Испанският хечбек успя да премине през знаменитото трасе за 7 мин. и 58.4 секунди.

Какво време е успял да запише новият Megane R.S. 275 Trophy на Нюрбургринг ще стане ясно на 16 май.
Новото оръжие на Renault за Нюрбургринг
Новият Megane R.S. 275 Trophy ще бъде представен на пазара на 3 юни. Той ще бъде произведен в лимитирана серия, която ще бъде достъпна в около 20 държави на пет континента. Цената на модела в Европа ще бъде около 38 000 евро.

В стандартното оборудване на новия модел присъства титаниева изпускателна система Akrapovic, която има по-ниско тегло и още по-дрезгав звук, тапицирани с кожа и алкантара седалки Recaro, покрити с алкантара волан и лост на ръчната спирачка, както и Zamac топка на скоростния лост. А срещу доплащане се предлагат регулируеми амортисьори Öhlins Road & Track със стоманени пружини, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2, 19-инчови черни Speedline Turini джанти и др.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    toia s4ypenia zavodski RX4 za kola li go broite!?
  • #28
    5 rate up comment 3 rate down comment
    asdf ( преди 10 години )
    Има и Сценик RX4, също и Kango 4x4.
  • #27
    11 rate up comment 3 rate down comment
    ..I.. ( преди 10 години )
    Renault 21 quadra, Renault 25 quadra, Renault Safrane BiTurbo quadra. И трите са 4х4 ;)
  • #26
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Факт! ( преди 10 години )
    Кво драскате минуси бе, рено-прошляци!? Я кажете кога и къде рено е имало 4х4 на хеч или лимузина??Драпайте на предно и си мислете кооолко "велика" кола е реното - върха на ширпотребата! ахахаха
  • #25
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Факт! ( преди 10 години )
    Ти па къде си виждал изостанала фирма като рено с 4х4 - освен ако корейците не им подарят някое от по-старите си версии!
  • #24
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хот Хеч класа е най-якия
  • #23
    13 rate up comment 4 rate down comment
    ..I.. ( преди 10 години )
    То ако титлата не беше важна нямаше немците да изригват с 300-400 конски сили срещу тоя меган на разни гоуфчета, сеати и астри. Но по интересното е как франчулята успяват с по малко коне да правят немските и японски хечове смешни. Пък класа хот хеч е дело на Фве така ,че смятайте ква им е болка да стават смешни всеки път като се пробват срещу франзелите :D
  • #22
    1 rate up comment 7 rate down comment
    ;'; ( преди 10 години )
    Какво се борят за званието най-бърз автомобил с предно предаване. По-добре да направят един модел със задно или 4х4 и да не се мъчат с глупости. Иначе могат да се борят за най-бърз автомобил с тоалетна чиния вместо седалка, най0бърз розов автомобил и т.н.
  • #21
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разликата от няколко секунда е важна само за пуберите и дебилните селяци, а смешните немски хот хечове не могат да се сравняват по дизайн нито с хондата пък камо ли с мегана ;)
  • #20
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Въпросът е: ( преди 10 години )
    Кога Хонда ще бие Меган РС на Нюрбургринг?