IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Представи и нов 2.0-литров дизел

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Още през миналата година шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн обяви, че концернът му разработва 10-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Сега шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер потвърди това и даде някои подробности за скоростната кутия, съобщава Autocar.
VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Новата трансмисия ще замести досега използваната DSG-6. Тя може да бъде поставяна при модели както с надлъжно, така и с напречно разположен двигател. Това ще позволи използването й при голям брой от автомобилите на германския концерн.

„Новата 10-степенна DSG трансмисия е една от ключовите разработки на Volkswagen за повишаване на икономията на гориво – категоричен е Нойсер. – Целта ни е през 2020 г., благодарение на нея, новите ни модели да бъдат с около 15 % по-икономични. Мога да потвърдя, че тя ще замени сегашната 6-степенна скоростна кутия, която се използва и в по-големите модели на Volkswagen.“

Нойсер обаче не се ангажира със срокове, в които новият агрегат ще се появи на бял свят. Той уточни единствено, че скоростната кутия е предназначена за двигатели с въртящ момент до 500 Нм.

Едновременно с трансмисията топ-мениджърът представи и нов двигател – 2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с. Двигателят ще се използва за следващото поколение на Passat, чиято премиера е предвидена за есента на тази година.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: dsg volkswagen ag
0 от 500
  • #32
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Кончита Вурст ( преди 9 години )
    Сега пък CVT-то на Приуса било по-различно. Е, и? CVT ли е или не е? Какво обсъждаме и какви глупости пишеше преди за CVT-тата? Ти май като маймуните помниш! Така, че те чакам да кажеш за убавите DSG-та и за счупените японски CVT-та, които не издържали повече от 250 000 км. Хайде ти си и стига си се овъртал и обяснявал, като ученичка! Давай директно на въпроса! Можеш да пишеш и от другите си профили и като Анонимен и както искаш! Нали се сещаш, че трудно ще заблудиш някой с малоумието си!
  • #31
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Кончита Вурст ( преди 9 години )
    Автоентусиаста казва да не вярваме много на научните изследвания, но трябва да вярваме на него той какви ни ги разправя, ахахахахаха, ей няма такава простотия. Това вурстовете сте били големи наденици бе. Викаш и на статистиката да не вярваме, че там където се карат предимно дизели раковите заболявания и тези на дихателните пътища са в пъти повече от другаде където не се карат дизели. Баси ограниченото мислене дето имаш. Повтаряш някакви мантри, като развален грамофон и си вярваш.
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    ПП CVT-то на Приуса е доста различно от конвенционалното CVT.
  • #29
    9 rate up comment 5 rate down comment
    VW ( преди 9 години )
    VolksWurst!Повече трябва ли да се обяснява?
  • #28
    7 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    На днешния етпа нито учените нито политиците знаят как да се справят с екологичните проблеми и дори не могат да определят доколко човешката дейност създава такива.
  • #27
    8 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    За "за реала в лондон и париж"Не ги давай за примери защото това са лицемерни политически решения взети в безсилието на политиците да се справят с истинските екологични проблеми-т.е. същото като Приуса-яко марктинг и това е.СЗО отдавна се доказа като маша за определени корпорации и научните изследвания са за диз. правени в рудници.Отделно не вярвайтре безкрайно много на "нАучните изследвания"защото преди години нобелисти и световния елит са защитавали Евгениката която Хитлер е прегърнал.
  • #26
    6 rate up comment 11 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    VW imperiata puska avtomatik s 10 predavki,a Tro6la avtomatik s edna i to zadna.Muhahahahahahaha
  • #25
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Лондон също налага входни такси на дизелите, а пуска Приусите безплатно. СЗО обяви дизелите за карценогене фактор 1 степен на базата на стотици научни изследвания. Къде дреме "реала" питам аз?
  • #24
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    В "реала" Париж въвежда ограничения за достъпа на дизелите в града, но не и за хибридите като Приус. Дали "реала" е у ред или се е трансформирАл у некоа парауеуна всеуена?
  • #23
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Кончита Вурст ( преди 9 години )
    Вурстче, изпя си мантрата за Приус. Глупаците вярват на такива мантри дошли от държавата, която не може 1 хибрид да направи, като света, но за сметка на това се пъчи с високотехнологични, чисти и екологични дизели. Добре си запомнил какво са ти писали, а в същото време тези, които го пишат черпят технологии и сключват съюз за такива с японски автопроизводители. Защо ли? Както и да е, кажи сега за CVT-то на Приус как се чупи и колко здраво е DSG-то! Кажи, че почна да става интересно!