IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Представи и нов 2.0-литров дизел

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Още през миналата година шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн обяви, че концернът му разработва 10-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Сега шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер потвърди това и даде някои подробности за скоростната кутия, съобщава Autocar.
VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Новата трансмисия ще замести досега използваната DSG-6. Тя може да бъде поставяна при модели както с надлъжно, така и с напречно разположен двигател. Това ще позволи използването й при голям брой от автомобилите на германския концерн.

„Новата 10-степенна DSG трансмисия е една от ключовите разработки на Volkswagen за повишаване на икономията на гориво – категоричен е Нойсер. – Целта ни е през 2020 г., благодарение на нея, новите ни модели да бъдат с около 15 % по-икономични. Мога да потвърдя, че тя ще замени сегашната 6-степенна скоростна кутия, която се използва и в по-големите модели на Volkswagen.“

Нойсер обаче не се ангажира със срокове, в които новият агрегат ще се появи на бял свят. Той уточни единствено, че скоростната кутия е предназначена за двигатели с въртящ момент до 500 Нм.

Едновременно с трансмисията топ-мениджърът представи и нов двигател – 2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с. Двигателят ще се използва за следващото поколение на Passat, чиято премиера е предвидена за есента на тази година.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: dsg volkswagen ag
0 от 500
  • #62
    10 rate up comment 4 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 9 години )
    то при VW какво ли не беше по новите им двигатели за fsi i tfsiстава въпрос (турбината се скапваше,вериги се късаха) това дсг хубаво било ама като навъртиш 10-15к започвало много рязко да сменя скорости,да придърпва и кво ли още не,обаче ваг мълчат като бити пед@@@си и дума не обелват за сервизна акция :) клиента да си плаща от джоба...
  • #61
    8 rate up comment 5 rate down comment
    CutmasterCFS ( преди 9 години )
    Ваг феновете ако са се набутали с някое ново творение дето им е изпразнило джобовете по сервизи .... сега ги превъзнасят та и други хора да се прецакат :)
  • #60
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чети статиите бе *** и не разсъждавай много, защото не ти се отдава изобщо! А птичките по-скоро ти чуруликат в хралупата на раменете! Преди години не само китайците, но и хАмериканците принудиха ФАК да преустановят продажбата на някой модели на тяхна територия. Пускай бързо търсачката ***! Ахахахаха
  • #59
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 9 години )
    Имах предвид под тази, а не в тази статия. Написа ли това, което те питам?Написа ли следното:Японците предлагат нискотехнологично CVT (подходящо за стругове и мотопеди) което представлява 2 конуса и 1 ремък, неподлежащи на ремонт и живот до около 250К км. (питайте хора които са навъртели такива км със CVT. или някой ти е влязъл в профила и е почнал да пише подобни тъпотии?Ах, много, много си зле. Та ти дори не помниш днес какви дивотии си писал, а какво остава да водим нормален спор.
  • #58
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Като се сетя как птичките пробиват броня на тойота и смятам, че вече качеството им е най-ниското, далеч под гриит уолл и тата.
  • #57
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Какво искали да забранят Руснаците? Ти добре ли си? Пак не си си пил хапчетата. Руснаците помолили Порше да помага в изработването на лимузината на Путин. А за сервизните акции не съм чул фолксваген да са принудителни, за разлика от тези на тойота, които често ги глобяват, защото се ослушват и крият дефекти, за да не правят сервизни акции, но ги разбирам не може всеки ден да свикват сервизни акции, за това са веднъж месечно защото колите им нямат читава част. Само тойота принуждават за сервизите
  • #56
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 9 години )
    Ахахаха, я кажи сега къде, как, защо и какво си писал! Кажи всеки да знае и да си запише, за да може да ти отговаря. Аз все си мислех, че нормалните хора пишат под статиите за самите статии и не държат всеки да знае кога, къде и какво са писали под ДРУГИ статии, но това се отнася за нормалните хора. Ти яно не спадаш в тази категория, що продължаваш с ученическите си обяснения и вадене от 10 кладенеца вода. Както и да е в тази статия написа ли, че ЦВТ издържали до определени км. или не? Кажи ФАК?
  • #55
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Сервизните акции при ВАГ не са доброволни,а принудителни.Питай китайците,ако искаш и виж руснаците защо искат със закон да ги забраняват.В Европа АБ-придворното им списание в читателската поща алармира непрекъснато за МАСОВИ дефекти,а не единични случай,но ВАГ си е ФАК и си правят каквото искат.Чети в нета за многото им проблеми.Влез в техните форуми не само у нас да видиш за какво става на въпрос.Хората са пропищели или искаш да ми кажеш,че и те собствениците лъжат.Баси заблудените оФце тук!
  • #54
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    .ВАГ дават гаранция по-малка от на Китайска прахосмукачка.Като си я купиш от магазина,докато се прибереш в къщи първия дефект е дала.
  • #53
    3 rate up comment 8 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Културно ти отговарям на въпроса "къде съм писал"За разлика от тебе който освен обиди и общи приказки как всеки знаел еди какво си - друго не чух.И ако за надеждността съдим по свервизните акции (както обясняваш за DGS) то тогава Тойота са най недадеждните защото привикват най много коли на сервизни акции.За прикриването на дефекти съм съгласен, че е лоша практика но там в кюпа са почти всички вкл. Тойота и Мицубиши.