IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Представи и нов 2.0-литров дизел

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Още през миналата година шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн обяви, че концернът му разработва 10-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Сега шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер потвърди това и даде някои подробности за скоростната кутия, съобщава Autocar.
VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Новата трансмисия ще замести досега използваната DSG-6. Тя може да бъде поставяна при модели както с надлъжно, така и с напречно разположен двигател. Това ще позволи използването й при голям брой от автомобилите на германския концерн.

„Новата 10-степенна DSG трансмисия е една от ключовите разработки на Volkswagen за повишаване на икономията на гориво – категоричен е Нойсер. – Целта ни е през 2020 г., благодарение на нея, новите ни модели да бъдат с около 15 % по-икономични. Мога да потвърдя, че тя ще замени сегашната 6-степенна скоростна кутия, която се използва и в по-големите модели на Volkswagen.“

Нойсер обаче не се ангажира със срокове, в които новият агрегат ще се появи на бял свят. Той уточни единствено, че скоростната кутия е предназначена за двигатели с въртящ момент до 500 Нм.

Едновременно с трансмисията топ-мениджърът представи и нов двигател – 2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с. Двигателят ще се използва за следващото поколение на Passat, чиято премиера е предвидена за есента на тази година.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: dsg volkswagen ag
0 от 500
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    Яриса в момента изглежда доста изгоден. Когато аз го купувах беше точно 25000 лв, базово ниво с 1.0 68 коня, ръчка.
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 9 години )
    200 мл. на 1000 км не е фрапиращо чак. Мисля обаче, че не е коректно за автомобили купени 2ра употреба да се обобщава за разхода на масло-не е ясно на колко реални км. са и как са поддръжани.Моите лични наблюдения са:2.0 tdi 2011g., 70К серв. инт. 30К км, не е доливано1,9 tdi 2007 г. 150К, С.И.15К не е доливано1,6 mpi 200K С.И.15К не е доливано1,8Т 2001 3К км няма видима разлика от началния момент2.0 CDTI по 1л на 15К Toyota 1.0 70K, С.И. 1г/8К не е доливано
  • #80
    1 rate up comment 0 rate down comment
    cutmaster ( преди 9 години )
    Вчера разгледах сайта на фолксфаген и направих едно сравнение: имам ярис тс купена от магазина за 31к.,та реших да конфигурирам поло(предполагам са в един клас). Най мощен двигател бензин който предлагат е 110коня(22 по-малко от яриса).,другите екстри ги направих аналогични и като цена ми даде почти 38000лева :-) . Като видях цифрата не си направих труда да търся колко му е гаранцията на полото!Извода всеки да си го прави...
  • #79
    0 rate up comment 0 rate down comment
    cutmastet ( преди 9 години )
    Един познат си взе а4 бензин 2004 и ми се оплака че долял към 1литър масло,освен това се оплака че по таблото му постоянно светят датчици и грешки,и от окачване се оплаква (ремонтирано а скърца нещо?)! От няколко месеца е пуснато за продажба а нямало кой да го 'напсува'.Имам една астра г бензин за черна работа по километраж е на 250к. Сипва и се точно 3.2литра масло и след 10к. Се сменя.,никога не е доливано даже последните две смени нарочно с 5w40 за експеримент и пак никакви проблеми.
  • #78
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Ами каза, ама не помня! Не беше фрапираща цифрата, в смисъл - между 50 и 150 000 километра. Наистина не помня, но бяха добре километрите. Той лично ходи да си я внася от някъде и уж е гледал. Е, разбира се, винаги го има варианта с врътнатият километраж. Аз все се надявам моята да не е с превъртян, който показва 372 400 км. И да отбележа - бута масло, ако и сложа 5-40. На 10-40 не бута. А е 16 годинша и гони 400 000 км.
  • #77
    0 rate up comment 1 rate down comment
    маслото 2 ( преди 9 години )
    пък и фирмите си имат сключени договори с фирмите произвеждащи масла, да се харчи стоката, а не винаги от това печели клиента, щото е готино литър да струва 10 тина лева, пък в официала да е 20-25, нали ;)
  • #76
    2 rate up comment 1 rate down comment
    масло ( преди 9 години )
    Относно маслото, няколко реда - зависи от маслото, колко е оригинално и най-вече как се кара. Ако е някоя високооборотна или дизел изискванията към маслото са сериозни. И като се набучи някое келаво за има няма няколко хиляди и става водица и заминава. Пък и новите двигатели, кога да имат време да изтестват всичко, не е като едното време ..
  • #75
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Triforce ,на твоя колега сина му каза ли ти колко е реалния километраж на Аудито или удобно го пропускаш това
  • #74
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    vw = Das...Konsumativ (sehr teuer!)ai 4estito!nali ne mislite, 4e pri takuv pogoloven stroej na zavodi kade li ne ka4estvoto na golf 2 se e zapazilo, a!?
  • #73
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Е, за мен такъв разход на масло не е нормален. Съответно не защитавам Фолксваген. Но пък да кажеш, че човека не е запознат и начетен... като гледах какви връзки беше дал в една статия и ги проверих и всичко си отговаря. Може и да работи за Фолксваген, какво значение има? Просто гледам неговите реакции, твоите и на другите. Тук има 3-4 грамотни и не псуващи. Има още толкова върли АНТИ-фенове "японско срещу немско". и още там няколко човека, които пишат. И общо взето нищо смислено под всяка статия