IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Представи и нов 2.0-литров дизел

VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Още през миналата година шефът на Volkswagen AG Мартин Винтеркорн обяви, че концернът му разработва 10-степенна роботизирана трансмисия с два съединителя. Сега шефът на отдела за разработки и изследвания Ханс-Якоб Нойсер потвърди това и даде някои подробности за скоростната кутия, съобщава Autocar.
VW пуска 10-степенен автоматик на мястото на DSG-6

Новата трансмисия ще замести досега използваната DSG-6. Тя може да бъде поставяна при модели както с надлъжно, така и с напречно разположен двигател. Това ще позволи използването й при голям брой от автомобилите на германския концерн.

„Новата 10-степенна DSG трансмисия е една от ключовите разработки на Volkswagen за повишаване на икономията на гориво – категоричен е Нойсер. – Целта ни е през 2020 г., благодарение на нея, новите ни модели да бъдат с около 15 % по-икономични. Мога да потвърдя, че тя ще замени сегашната 6-степенна скоростна кутия, която се използва и в по-големите модели на Volkswagen.“

Нойсер обаче не се ангажира със срокове, в които новият агрегат ще се появи на бял свят. Той уточни единствено, че скоростната кутия е предназначена за двигатели с въртящ момент до 500 Нм.

Едновременно с трансмисията топ-мениджърът представи и нов двигател – 2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с. Двигателят ще се използва за следващото поколение на Passat, чиято премиера е предвидена за есента на тази година.

Снимка: Volkswagen

 

Тагове: dsg volkswagen ag
0 от 500
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вурстовете представили най-модерния тумор-генератор. Голяма новина.
  • #11
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виртуални друг път, хората наскоро си купиха доста нов Ф. Пасат. Ама греда, скоростите отидоха на ремонт. Ама какво и бърка, карайте си колите и си свиркайте. Път и те, няма да си хвърлят колата я ;)
  • #10
    18 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    И кво' ся. Ваген-фенчето се скъсваше да реве тук, че нямало нужда от повече предавки, когато имаше статия, че Hyundai пускат 9-степенна кутия. Сега друга песен запя. Няма такъв ***, честно!
  • #9
    21 rate up comment 7 rate down comment
    muhaha ( преди 9 години )
    От VW колкото повече предавки слагат толкова повече им се повреждат скоростните кутии. В комбинация с новия двигател в концерна ще падат лудите пари от резервни части, понеже балъци има много.
  • #8
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    2.0-литров дизел с 4 цилиндъра и двойно турбо. Неговата мощност е 236 к.с.Това някакво изхвърляне ли е? БМВ или Хонда да го направят, че да сме сигурни, ами тук?
  • #7
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Може да са дали 3 бона за ремонт на ваген, но за сметка на това са гъзари. Издигнали са се в очите на слепите в тази селска държавица.
  • #6
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, ВАГ са му виновни на Дошо за всички несполуки в живота! :)
  • #5
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе тия твои познати ги знаем, всичките до един виртуални. Като виртуалните Аудита, които карали всичките ти приятели включително баща ти ти и брат ти ха ха.
  • #4
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гаранция-Франция, затова едни познати дадоха почти три бона за ремонт скорости на ФВ. Айде стига митове и легенди!
  • #3
    19 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо, майсторите на Тойота само вдигат палати от задръстилите сервизите Тойоти. Иначе ако не знаеш гаранцията на DSG е 10 години, нещо което собственик на Тойота може само да сънува да види в Тойота. Та ако през тези 10г. има някакъв проблем, той ще е за сметка на ФВ а не за клиента. Но естествено ти нямаш представа какво е кола, кало ли 10 степенна трансмисия, още по малко, какво означава думата гаранция.