IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda пуска в серия роудстъра S660

Моделът ще се предлага с различни мотори в Япония и Европа

Honda пуска в серия роудстъра S660

Японският производител Honda ще пусне в серийно производство показания през миналата година на автосалона в Токио концептуален модел S660. Новият субкомпактен роудстър трябва да стане идеологически приемник на модела Beat, произвеждан от 1991 до 1996 г., съобщава изданието Response.

Honda пуска в серия роудстъра S660
Производството на новия автомобил ще бъде поверено на завода на компанията Yachiyo Industry, разположен в Йокаити, югоизточна Япония. Тази фирма се занимава с производството на автомобили по поръчка, като именно в нейното предприятие през 90-те години се е сглобявал и оригиналният Honda Beat.
 
Показаният прототип разчиташе на 3-цилиндров турбо-мотор с обем 660 куб. см, работещ съвместно с вариаторна трансмисия. Очаква се на пазара в Япония роудстърът да се предлага със същия агрегат, за да може автомобилът да попадне в категорията „кей-кар“.

Официално продажбите на Honda S660 на други пазари засега не са потвърдени, но според местните медии се подготвя и версия за Европа. Тя ще се предлага с 1.0-литров бензинов мотор с мощност от около 100 к.с.

Снимка: Honda

 

Тагове: honda beat honda s660
0 от 500
  • #19
    16 rate up comment 9 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И колега нещо взе лично да се заяждаш с мен и не мога да разбера какъв ти е проблема...В европа никой не харесва вариаторни трансмисии - писано е доста по въпроса.И по добре пиши по същество и по темите вместо да се заяждаш с мен.
  • #18
    14 rate up comment 11 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Карал съм Mitsubishi Outlаnder 2,4 бензин с вариатор и съм пробвал Ауди.Аутлендера въобще не става с тия скорости, а Аудито за съжаление съшо не е въодошевяващо.
  • #17
    29 rate up comment 0 rate down comment
    Лютфиместан Доганов ( преди 11 години )
    Истинско бижу от хонда браво ! Кой друг, ако не хонда знаят как да вадят динамика от малка кубатура !
  • #16
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Цигулко Щурецов ( преди 11 години )
    С този ход се слага шах и мат на жалкото подобие на спортен автомобил на трошльотка ГТ86 има да кебичи по серви... аа шурумите
  • #15
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Щипоциц Kypoбаров ( преди 11 години )
    Колата е трепач и под капака се крие страхотна техника в този случай палец нагоре и по малкото значи повече, браво на хонда за смелия ход, внася доза цвят в посивелия напоследък автомобилен свят !
  • #14
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Kypoлюба Лападухова ( преди 11 години )
    Не съм фенка на последните модели хонда, толкова са скучни и импотентни, но виж тази е наистина интересна, различна и адски готина количка бих я покарала с кеф
  • #13
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Колата според мен е трепач. Малък градски открит автомобил с ниски данъци предвид мощността и обема доставящ необходимото удоволствие от шофирането. Нещо различно от сивият поток немски каруци. Малко цветна палитра на сивото не е излишна. Писна ми да гледам грозните немски дараци. Човек трябва тотално да е лишен от чувство за естетика и красота, за да харесва немските скучни и еднообразни форми.
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    до: autoenthusiast ( преди 11 години )
    Колко пъти си карал кола с вариатор? Май нито веднъж, като ти чета глупостите. От вчера си почнал да се правиш на умник, но колкото повече пишеш, толкова повече прозира природната ти тъпота. Вземи малко се пообразовай по отношение трансмисиите, че си много зле. И какво не е достатъчно на вариатора за Европа?
  • #11
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Като спомена за Тойота нещо да кажеш за ГТ-86?Миналата година го карах 2 пъти и да ти кажа е просто върха в този клас. Няма по-добра машина от него в съотношение цена/качество/кеф. Просто няма Мазда Миата се доближава, но е далеч от удоволствието, което доставя Тойотата. За немците не искам да говоря, защото те просто нямат такива модели на такава цена и с такова удоволствие от карането.
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    До А3 ( преди 11 години )
    Това А3 и мозък... няма как да стане. Що не си се самозадоволяваш на статиите за кочините на които си фен, ами спамиш?!? Келешче сбъркано