IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda пуска в серия роудстъра S660

Моделът ще се предлага с различни мотори в Япония и Европа

Honda пуска в серия роудстъра S660

Японският производител Honda ще пусне в серийно производство показания през миналата година на автосалона в Токио концептуален модел S660. Новият субкомпактен роудстър трябва да стане идеологически приемник на модела Beat, произвеждан от 1991 до 1996 г., съобщава изданието Response.

Honda пуска в серия роудстъра S660
Производството на новия автомобил ще бъде поверено на завода на компанията Yachiyo Industry, разположен в Йокаити, югоизточна Япония. Тази фирма се занимава с производството на автомобили по поръчка, като именно в нейното предприятие през 90-те години се е сглобявал и оригиналният Honda Beat.
 
Показаният прототип разчиташе на 3-цилиндров турбо-мотор с обем 660 куб. см, работещ съвместно с вариаторна трансмисия. Очаква се на пазара в Япония роудстърът да се предлага със същия агрегат, за да може автомобилът да попадне в категорията „кей-кар“.

Официално продажбите на Honda S660 на други пазари засега не са потвърдени, но според местните медии се подготвя и версия за Европа. Тя ще се предлага с 1.0-литров бензинов мотор с мощност от около 100 к.с.

Снимка: Honda

 

Тагове: honda beat honda s660
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Karacha ( преди 11 години )
    Типична младежка ,кола подходяща за студенти и млади хора,въпроса е каква ще е цената,доста добра визия ,за кабрио-мъник.
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    От написаното от вас разбрах, че вариаторните кутии не са първа хубост и че някои хора не разбират от качеството на Хонда! Друго?В Европа с 1.0 мотор и в това състояние ще къса направо! Само не знам цената каква ще е. Ако в България нямаше дупки, да ти е кеф да си караш такава колица през лятото! Малка, евтина, кабриолет. Дизайнът е уникално различен от повечето автомобили!Предлагам на спецовете да направят по-хубава, по-качествена и по-красива! И най-вече - по-качествена!!!
  • #27
    13 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    И пак по т.3 - хубаво е, че четеш, но отиди и до някой автосалон и вземи по една кола от различните видове СК и покарай. Само с теория не става.И ми дължиш една БИРА за лекцията :)Хайде със здраве
  • #26
    13 rate up comment 7 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Факта, че въпреки че вариатора е по-евтин и не качва разхода той не се използва при по-скъпите автомобили именно заради многото му недостатъци като мудност и липса на контрол. Да не говорим, че в повечето случаи и не е достатъчно надежден и не може да предава много голям въртящ момент.
  • #25
    12 rate up comment 6 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    По т.3 Имам достатъчно и теоретични и практически познания за СК.На теория вариатора трябва да е по добър и е по евтин.На практика обаче единственото предимство на вариатора спрямо хидротрансформатора е, че не качва разхода на гориво. Но DSG също не го качва дори при бензините е по нисък спрямо механичната СК.Когато настъпиш кола с вариатор-почва да ръмжи и дига много обороти без да има истински ряз при ускорението - т.е. нямаш контрол в/у ускорението и ускорява по бавно от хидро или DSG
  • #24
    15 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    По точка 2 - мошениците от Тойота са написали обема на маргиналния багажник (за класа) на Prius измерен до тавана и той е 445 l. На Rapid е даден така като го дават всички останали производители до нивото на облегалките и той е 415 l. Гарантирам ти, че измерено до тавана ще са много повече от 30 литра.Максималния обем на багажника се мери до тавана и там Prius е 1120 l. с/у 1380 при Rapid - т.е. с 260л по-малко.
  • #23
    14 rate up comment 5 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 11 години )
    Простотиите ги бълваш ти.Отговарям ти на обвиненията:1. Отиваш на Euroncap и четеш comparable cars. После от менюто избираш "Large Family Cars" и после Toyota, в секцията model ще видиш Avensis и Prius, после избираш Skoda и виждаш Octavia, Superb, Yeti. Не знам какъв по достоверен източник за класификация на автомобили да ти измисля от Euroncap
  • #22
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast,понеже пишеш адски много глупости, изживяваш се едва ли не като последна истанция и си мислиш, че си най-прав ще ти кажа, че с теб никой не се заяжда. Ако ти се струва заяждане да ти се казва истината, която ти е трудно да видиш е друг въпрос.За 2-3 дена видях,че си активен и избълва една камара невероятни простотии.Припомням:1.Октавия и Приус са в един клас. Голяма глупост!2.Шкода Рапид има по-голям багажник от Приус. Невероятна глупост.3.Липсата на елементарни познания за СК
  • #21
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    autoenthusiast, не ми се обяснявай, като ученичка. Така, като гледам, май ти си ученичката тук, която най-много се обяснява на Дошо. Споко не съм ревнив може и с Дошката да се чифтосвате.Та какво викаше за вариаторите? Какво им е лошото и какви са им недостатъците, че нещо не стана ясно, а като гледам и понятие си нямаш от тях. Хайде, време е да пуснеш търсачката и да прочетеш това-онова. Дано поне нещо ти остане в главата. В Европа не ги били карали. Баси оправданието детско, глупаво и наивно.
  • #20
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Брях! ( преди 11 години )
    Тук целия харем на Дошо ли е писал!? Барабар с ентосиазираната ученичка..)))