IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

SRT преминава под контрола на Dodge

Промени ще има и в ръководството на компанията

SRT преминава под контрола на Dodge

Подразделението за спортни автомобили SRT (Street & Racing Technology), което досега бе част от компанията Chrysler, ще премине под контрола на друга марка от алианса - Dodge. Това стана ясно от обявения от групата Fiat Chrysler Automobiles 5-годишен план за развитие.
SRT преминава под контрола на Dodge
"Именно Dodge е истинската американска спортна марка - заяви изпълнителният директор на компанията Тим Кунискис. - Така че, това не е промяна на стратегията. Радикални нови неща няма да има, като фирмата ни ще продължи да произвежда досегашните си модели като минивана Journey и компактния седан Dart. Ще има обаче и по-мощни версии под името SRT."

Първата от тях ще излезе през 2016 г., а в началото на 2017 г. ще е готова и втората. Това вероятно ще бъде Dart SRT със задвижване на четирите колела още в базовата си версия. Същата година на пазара ще се появи и всъдеходът Durango SRT.

В плановете на Dodge са още нов модел от сегмент В, който ще се предлага като седан и хечбек. Още през тази година пък ще излезе новото поколение на седана Charger, който догодина ще се появи и във версия SRT. Новите Challenger и Charger SRT ще бъдат оборудвани с 6.2-литров двигател HEMI, познат като Hellcat. Мощността на V8 мотора е 640 к.с., като за версията на суперколата Viper, която ще излезе догодина, тя ще бъде увеличена.

Промените засягат и ръководството на компанията. След обединяването на двете марки шефът на SRT Ралф Жил става вицепрезидент на концерна Fiat Chrysler и директор на SRT. Том Кунискис от своя страна ще отговаря за моделите SRT, дело на Dodge.

Снимка: SRT

Тагове: dart challenger charger
0 от 500
  • #1
    3 rate up comment 2 rate down comment
    autoenthusiast ( преди 10 години )
    С местене от едини джоб в другия няма да започнат да правят по-добри коли. Американците все още не могат да разберат, че ДНЕС автомобилния бизнес е друг - не става само с маркетинг и патриотизъм. Факт е че американските коли извън америка никой не ги купува. За справка Европейските и Корейските производители.