IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

McLaren „преписва“ от Porsche

Англичаните използват GT3 за пример при направата на своя P13

McLaren „преписва“ от Porsche

Въпреки проблемите със самозапалващия се двигател Porshe 911 GT3 си остава един от най-впечатляващите спортни автомобили. Класата му се признава дори от специалистите от McLaren, които го използват като пример при създаването на своя нов модел P13, съобщава изданието Piston Heads.
McLaren „преписва“ от Porsche
911 GT3. Снимка: Porsche

Според информацията изпълнителният директор на McLaren Марк Флюит и екипът му са купили едно Porsche 911 GT3, което активно тестват на писта. Пред представител на изданието Флюит е категоричен, че е направо възхитен от възможностите на немския спортен автомобил. Той допълва, че в екипа му са разрешили проблема със самозапалването, който тормозеше германците.

Новият P13 трябва да се появи на пазара догодина. И докато той представлява по-слаба версия на 650S, то GT3 е най-мощната модификация на 911. Очаква се английската суперкола да разчита на карбонов монокок, който се използва при всички съвременни коли на McLaren. Моторът ще бъде познатия 3.8-литров V8, но мощността му ще бъде намалена до 400 к.с., за да се изключи възможността за вътрешна конкуренция с 650S. Скоростната кутия ще бъде 7-степенна с двойно сцепление Graziano.

Концептуалната версия на спортния автомобил ще се появи на някое от изложенията до края на годината, а серийното производство ще стартира през 2015 г.

0 от 500
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    И се замислете защо баткото на Тодор Дунев се състезаваше в рали клас X със силно доработено Porsche 911 GT3, а самият Тошко се състезава в дрифта с Nissan S13 първоначално, а после с Nissan GT-R R34 преработен към задно. Не е като да не може да си позволи Порше, просто не става за тази цел. А и не мисля, че конструкторите от Порше са целяли да създадат дрифт автомобил, просто задачата им е била друга. Така че този дето дрифтира с Порше 4х4 да спре да фантазира :))))
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Добрия дрифт автомобил? Не е никак сложно - задно предаване, предно разположен, атмосферен, високооборотен и отзивчив двигател, блокаж на диференциала, ниско тегло и перфектно разпределение на тежестта м/у предна и задна ос. Естествено подходящи гуми и отвореност на гумите, но това вече е задача към механиците на дрифтъра, а не към производителя на автомобила. Като автомобили ще спомена Toyota AE86, Nissan S13, S14 (Silvia), Skyline (R32, R33, R34) след преработка към RWD, BMW Е30, Е36 и др. :)
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    unA ( преди 10 години )
    Прочитам си аз статията, решавам да погледна коментарите, нашите по темата решили за дрифт да си говорят...
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Нацъкахте ми минуси обаче съм сигурен, че повече от половината не знаят за кои модели на Нисан говоря ! Иначе сте много отворени ...
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Да, имах възможността да пробвам дрифт точно с Порше 911 (996 Carrera 4S, 3.6, 320 кончета, 2002г.). И смело мога да заявя, че контролираният дрифт с този автомобил е висш пилотаж, който се отдава на малцина. И ако не вярвате на мнението ми, може да прочетете какво мисли Тодор Дунев за дрифт + Порше - мнението му е доста по-критично от моето. А все пак стана DK (Drift King) ... След малко и рецептата за добър дрифтърски автомобил :)))
  • #13
    10 rate up comment 9 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Поршета-Моршета, краля на дрифта е Нисан ! Кралицата е Тойота ! Т'ва, че тук-там има някое БМВ е заради факта, че се намират доста по-лесно и са с доста по-евтини и лесни за намиране части ! Една обикновена S13-ка с LSD и обикновен непипан CA18DET на дрифт ще го направи т'ва Порше да изглежда като куцо магаре. Харесвам Порше но за дрифт не става ;)
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    Нека всеки модел да го оценяваме по качествата на класа си-ако е комби-колко багаж влачи,ако е градска-колко е малка и колко харчи,ако е седан-до колко е универсален и ако е спортна-дали е пригодена за бързо каране по пътищата със завои. За дрифта с Порше споменах именно заради ограниченията поради задното разположение на боксера.
  • #11
    13 rate up comment 5 rate down comment
    AzBg ( преди 10 години )
    уважаеми, дрифтърив место да пишите по форуми, отивайте да дрифтите на своите поршенца паркирана пред блока. То дрифта иска каране, а не писане по форуми и изтъкване на експертни оценки кое как дрифти и защо 4х4 не може да дрифти и т.н. ;)
  • #10
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дъртия дрифтър, качвал ли си се да дрифтираш в Порше 911 4S, че да знаеш какво става и как се държи колата. Щото то понякога практиката се разминава с теорията. То от думите личи, че май ти си представяш и сънуваш нещата за които пишеш.
  • #9
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Дърт дрифтър ( преди 10 години )
    Общото между Порше и дрифта е точно толкова, колкото е общото между самолета и подводницата. Ни повече, ни по-малко. А индивида под мен, който дрифтира с 4х4 Порше да спре да сънува. Този задно разположен двигател като тръгне настрани и така влачи, че трябва да си меко казано професионалист, за да овладееш колата, камо ли да правиш контролиран дрифт. За удоволствие от дрифта въобще няма и да споменавам. А с това 4х4 направо ме закопа ... тотално усложнява ситуацията. Говоря от доста опит :)