IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Германия избраха най-надеждните автомобили

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

В Германия избраха най-надеждните автомобили
Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
В Германия избраха най-надеждните автомобили
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz
 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане.
 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4.
 
Първите 3 модела в отделните категории
 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ
 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta
 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo
 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius
 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta
 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo
 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4
 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class
 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series
 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton
 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class
 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT
 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911
 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman
 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1
 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK
 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne
 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan
 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4
 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class
 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter
 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato
 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
 

 

0 от 500
  • #12
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Честно да ви кажа, не знам на кой да вярвам. Тойота печели класациите за надеждност, но собствениците на Тойота са отвратени от качеството и безкрайните проблеми на колите. Аз не вярвам на класации. НЕ може да публикуват доклад, колко са доволни клиентите от една марка а в съседната статия да прочетем как милионите и клиенти я съдят. НЕможе да четем в една статия, колко е коректна една марка а в съседната да четем, че я осъдили с колосална глоба за некоректност и укриване на дефекти.
  • #11
    17 rate up comment 16 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    В американската класация мерцедес бяха на 2ро място явно не е толкова измислена тази класация.Ама и на българина ако нещо не му изнася не е истина
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мен ми е интересно онова пропадналото фенче на ХлОпел къде твърдеше ,че според декра иСЕКния ,КрАсрта, За-фира и другите нискобюджетни еднодневки на Опел са на челните места по надеждност.. А гледам опел даже и с плащане не могат да влязат в класацията.. :D :D :D :D
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до: haha ( преди 10 години )
    Ако си забелязал в списанието има писма на потребители. Теста беше за колата и редакторите правят заключения, както поместват писма на хора с оплаквания или похвали. Тези писма можеш само, ако имаш списанието да ги прочетеш. В нета към статиите ги няма. Говоря ти за модела W211 2002-2009. Говоря тои за тази статия която струва 2 евро, за да е прочетеш в нета:http://***.autobild.de/artikel/gebrauchtwagen-um-10.000-euro-3880204.htmlАко е откриеш безплатна е пусни!
  • #8
    11 rate up comment 9 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 10 години )
    Те тия и сами не си вярват вече, камо ли някой друг...
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    haha ( преди 10 години )
    ето за това говоря да бъдем обективнидаи един линк към тая статия
  • #6
    17 rate up comment 17 rate down comment
    до: haha ( преди 10 години )
    Това го написаха в Ауто Билд бе. Смятай щом те пишат подобни неща за какво става на въпрос. Влез в сайта на организацията на таксиджиите в Германия. Повечето са E-Class. Пропищели са от ремонти по тези коли. Има и видеота дори с тестове. E-Class с една камара ремонти изглеждаше по-зле от Приус на 400 000 км без абсолютно никакъв ремонт. Вътре в купето E-Class беше много зле. Нямаше и помен от лукса, а скромната Тойотка със скромното купе не беше мръднала. Вкараха ги в сервиз и се ужасиха от МБ.
  • #5
    27 rate up comment 17 rate down comment
    реалист ( преди 10 години )
    Dekra, ADAC и Ауто Билд да не би да имат един и същи шеф. Баси смешниците! То бива, то може, ама такова подпиране и лъгане скоро не бях виждал. Между другото АБ са малко по-реални с продължителните тестове, които защо ли не съвпадат с тази смешна класация. Как така питам на продължителният тест Приус има 1 изгоряла лампа за 100 000 км., което не е дефект или повреда, а тук го класират не на първи места! Как така в ТЮФ, която е най-реалната класация, само японски са на чело, а тук не! Ех въпроси
  • #4
    20 rate up comment 10 rate down comment
    haha ( преди 10 години )
    явно доста собственици на мерцедес познаваш ;)бъдете обективни стига с това тоя казал ония казал или аз имам хонда и краи другите марки не струват
  • #3
    15 rate up comment 14 rate down comment
    haha ( преди 10 години )
    напиши твоята класация нека говорим с факти