fallback

В Германия избраха най-надеждните автомобили

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане. 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4
Първите 3 модела в отделните категории 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
 

 

fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не ми се мисли за немска кола. Дори и да стане чудо, да не сгъне скоростната кутия или двигателя, поддръжката е базумно скъпа. Дори и на пършивите фолксвагени и шкоди. Не, благодаря!
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    Самите немци се смеят със задниците на тези измамни пропагандни фокуси.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Човека по долу е споменал абсолютната истина,немския *** стои в гаража и се чупи.Най-измамната немска нация най измамни класации.Отвратителни недодялани *** бълват.Психично болен *** само може да каже хубава дума за тях.
  • #19
    haha ( преди 10 години )
    Доше става въпрос за примеркакви са сегментите незнам но съединитела е японски предполагам и ефтените пласмаси става вапрос за удолетвореност от колатааз съм обективен немога да кажа само заштото имам Тойота че тя е най-добрата
  • #18
    SLJ ( преди 10 години )
    Толкова смешна класация не съм чел. Само като видях, че при Миниван до 50 000 км Сценика го няма никакъв, а при Миниван от 50 до 100 000 км е най-надежден и ми се доака от немските измислици.Истината е, че и там вече бюджетът царува. Много са дачиите, пежата по немскит пътища. Всеки гледа евтино, понеже парата куца. Само псевдопатриотите карат немски трошляци от нисък клас за да подплатяват хейта си към всичко ненемско. Екзекютив класа си има добри возила 5ци, Е-клас. Пък за Тойота-здрава си е.
  • #17
    ?В! ( преди 10 години )
    В тази класация май не става дума за W211?!?!И тъй като съм собственик на модел от марката МБ, в сервиза, който ме обслужва са ми казва ли, че W211 след фейслифта е от последните Мерцедеси, които наистина си заслужават. Преди фейслифта имат проблем със спирачките (BAS), който се отстрянява в официалното представителство, независимо че е изтекла гаранцията!!!!
  • #16
    Анонимен ( преди 10 години )
    То всичкото хубаво, ама Ауди А6 до БМВ 7ца, Ауди А5 до БМВ 3 и Ауди А4, Ярис хем е супер мини хем в компактен клас.. нещо са сбъркани критериите :)А и много са малко Японците в класацията. Е класата води хорото, на фона на АДАК където се класира около 25 място и яко рев от нея даже от МБ феновете у нас...
  • #15
    A3 ( преди 10 години )
    Estestweno,4e nemskoto 6te e nai-dobro,samo Do6o wqrwa na tiq qponski 6irpotrebi! :)
  • #14
    haha ( преди 10 години )
    благодаря за статията, но аз виждам само Smart Roadster, Mercedes-Benz E 200 T, Alfa 159 3.2, Volvo C30, Renault Espace а относно Тойота имам такава аурис D-4D и мога да кажа - смених съединител на 30000 километра гори масло 1-1,5л. на 10000км. по магистрала с 140 трябва да се надвикваме в колата вози твърдо пласмасите тракат ужасно
  • #13
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кажи кои собственици на Тойота са отвратени от качеството! хАмериканците, ако трябва да изкарат някакви кинти ще осъдят и собствената си майка. Това са групови, а не индивидуални дела. Видели са, че могат да приберат някой долар и юрур дай да ги съдим. Те не са фенове на марките по принцип, като нас и не им пука какво карат. Защо само в хАмерика ги съдят и защо само там има проблеми! Хубаво е да се замисля човек понякога, а не да ползва главата само за равновесие!
fallback
Последни