fallback

В Германия избраха най-надеждните автомобили

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане. 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4
Първите 3 модела в отделните категории 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
 

 

fallback
  • #52
    Анонимен ( преди 10 години )
    И без ДЕКРА е ясно от ТЮВ,Ауто-Билд, Консюмър Рипортс и други,че японските коли са най-добри. Не случайно ги купуват най-много на външен богат пазар,а не само на домашния какъвто е Европа за немските. Когато видиш немска кола да карат богатите араби в пустинята пиши тука. Хаха
  • #51
    Анонимен ( преди 10 години )
    И без ДЕКРА е ясно на всеки, че немските са най-добри. Не напразно са най-продаваните коли в Европа. Европееца купува качествено и избягва некачественото. За Германеца личния автомобил е като за Българина телевизора, сменя го от време на време и от която марка е доволен от нея купува. При Българина обаче лекия автомобил е смисъла на живота му. Някой дори го слагат пред жилището. Или предпочита да си вкара парите в автомобил, отколкото в ремонт и освежаване на жилището си.
  • #50
    бъчваря ( преди 10 години )
    Ами *** на сайта на DEKRA - Германия и ще разбереш! И не всеки се занимава с колата си, преди ТП. Дори и в БГ е така, ама по друга причина - бута се някой лев на проверяващия, щото ако те върне му казваш, че ще отидеш на друго място. Какво го интересува него, че колата ти не е наред. Самият факт, че с годините повредите по автомобилите са повече говори за това, че никой не ходи да си ремонтира колата преди ТП. Отива и като го върнат, оправя нещата. Защо да дава излишни пари по сервизи, като същото ще му кажат и DEKRA? Пък може и да мине номера пред DEKRA, докато в сервиза франко бецаня със или без повреда. Колкото и да си оправят колите хората, няма как само тия от Фолксваген да ги оправят, а ония с Тойотките не, нали? Иначе какво предлагаш? Как да разберем кой колко си ремонтира колата? Да пуснем агенти на паркингите пред блоковете, дето да броят отворените капаци ли? Я се замисли малко над това, каква простотия написа.
  • #49
    Анонимен ( преди 10 години )
    Само не разбрах как декра ги определя тези неща и на базата на какво? Декра правят технически прегледи. Гледат спирачки, светлини, течове, дълбока ръжда на основни елементи, спирачки, окачване и изгорели газове. По принцип повечето собственици знаят какво имат за оправяне по колата и го оправят преди да минат ТЮФ. Като си оправиш проблемите как тези смешници ще разберат, каквото и да е, че е имало. Нещата тук са предназначени за абсолютни наивници щом вярват на лъжи.
  • #48
    до: бляк ( преди 10 години )
    ...качество и дразнещи дефекти.качество и дразнещи дефекти....Значи дефектите са качествени. В това да ти кажа съм напълно убеден. Само ще ти напомня, че няма как нещо, което е дефектно да бъде качествено. Все едно да си вземеш телевизор, който няма картина, а само звук и да кажеш, че въпреки това е много качествен. А з аяпонските са прав, че са сигурни и надеждни, но за безлични не бих казал. Поне повечето според мен не са. Виж при ВАГ безлични коли с лопатата да ги ринеш...
  • #47
    бляк ( преди 10 години )
    Имам и японска и немска кола..аз карам немската,сина ми кара японската,понякога си ги разменяме.....ако се поддържат нормално-никакви проблеми!! Ако ги определя по друг начин..японската е сигурна,надеждна и безлична , немската е класа,качество и дразнещи дефекти.
  • #46
    дпа ( преди 10 години )
    Хахаха, тези вече не ги ли е срам. Германия отдавна е една полу-турска махала,които само лъжат и в класации и в статистики. Оказаха се и най - големите подкупвачи и далавераджии, но то от тази *** турска какво да научиш друго освен шмекерлъци. В германия да правят класици само за най - грозен автомобил, тогава вече 1-то място на фолксвагена ще е заслужено. Немското е грозно и за съжаление и некачествено. Жалко наистина, но е така.
  • #45
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тези от DEKRA са едни смешници, виждал съм ги на живо! Това са канцеларски плъхове, които хабер нямат от техника! Иначе на хартия са най-големите техници на света!
  • #44
    RRE do haha ( преди 10 години )
    Ti li ima6 Auris be eftino shofior4e beden golfadjia. Auris 4ak imal, za da ima6 auris muhlio ne triabva da kara6 slujeben auris za 600 lv. zaplata razbra li beden golfadjio. Auris e klasa.
  • #43
    doc ( преди 10 години )
    Istinskite klasacii sa go dokazali-Toyota/Lexus i vsi4ki ostanali!
fallback
Последни