fallback

В Германия избраха най-надеждните автомобили

Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class

Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела.
Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz 
Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане. 
Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4
Първите 3 модела в отделните категории 
Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ 
Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta 
Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo 
Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius 
Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta 
Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo 
Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4 
Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class 
Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series 
Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton 
Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class 
Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT 
Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911 
Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman 
SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1 
SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK 
SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne 
Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan 
Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4 
Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class 
Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter 
Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato 
Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit
 
 

 

fallback
  • #32
    AssBanger ( преди 10 години )
    А пък аз, ще си отворя една бира. Ама българска!
  • #31
    haha ( преди 10 години )
    Such Doge,съгласен съм с теб
  • #30
    Алелуя! ( преди 10 години )
    Защо трябва да нападаш... "анонимния не е чул,а е чел. Нещо,което на теб не ти се отдава може би"... ми карай си японските автомобили и да си жив и здрав, не виждам какъв е проблема...!
  • #29
    deine meine ( преди 10 години )
    Аа, германска класация. Ясна работата. Не, мерси.
  • #28
    Анонимен ( преди 10 години )
    Such Doge, анонимния не е чул,а е чел. Нещо,което на теб не ти се отдава може би. Защото във всички класации за здравина по света японските коли са по първите места, включително в класациите на Ауто-Билд Германия,както 100 000км. тестове.
  • #27
    Such Doge ( преди 10 години )
    Почитането на марки (а и на държави-производители) криво-ляво го оправдавам, но в коментарите винаги има един титан на мисълта (анонимен), който видите ли понеже чул, че немските автомобили са зле и от това си прави извода, миличкият, че направо цяла Германия и всички германци са зле и който купува немско (дори и немско сирене) е глуповат (той използва по-арогантни определения, но човек като не може да се аргументира - почва да квалифицира)! Лошо няма, трябва да има и такива хора, понеже държавата има нужда от общи работници, виж - достъпа на такива като него до интернет е друг въпрос. Както и да е, аз лично в момента карам японски автомобил, но не мога да съм толкова тесногръд и да отрека, че има немски, английски, италиански, френски и пр. модели, които също ми харесват. Както и някой написа по-долу - всяко стадо си има ***, т.е. всяка марка има модели, с които се дъни здраво. Дори вездесъщите Ферари не са застраховани от това. Карайте си това, което ви харесва и можете да си позволите.
  • #26
    sorry ( преди 10 години )
    Ода за "немската прецизност"- дрън-дрън та пляс!
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Напослъдък всеки производител влага доста лимонки в моделите си. Не може да се свалят цените и да се държи на старото качество. Нали и сервизната мрежа тябва да се поддържа. Дачия пуснаха духа от бутилката с ниските цени и сега кунглокенцията иска-неиска трябва да сваля.
  • #24
    haha ( преди 10 години )
    пропуснах да отбележа че се радвам че този път си искрен и истината е че всеки един производител има някакав проблем
  • #23
    haha ( преди 10 години )
    доше абе ти да не си депутатна тях все някои им е виновенами да ги оправят тия неща
fallback
Последни