IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател

Тунерите разкриха своя версия на Mercedes A45 AMG

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател
Снимка: Posaidon

Mercedes A45 AMG е най-мощният сериен хечбек в света, благодарение на мощността си от 360 к.с. Това обаче явно не впечатлява тунерите от Posaidon, които успяха да изцедят цели 445 к.с. от 2.0-литровия двигател на германския модел.

Германската тунинг компания предлага три етапа на силова доработка за четирицилиндровия агрегат на A45 AMG. При първия случай мощността достига 385 к.с. и 485 Нм, докато при вариант две стойностите нарастват до 405 к.с. и 490 Нм. Върховият тунинг пакет увеличава мощността до цели 445 к.с. и 535 Нм.

Тунерите не разкриват динамичните характеристики на A45 AMG със съответните доработки. При серийната версия на колата, разполагаща с 360 к.с. и 450 Нм, ускорението от 0 до 100 км/час отнема 4.6 сек.

Доработката на Posaidon може да бъде приложена и на моделите CLA 45 AMG и GLA 45 AMG, тъй като те използват аналогична задвижваща система.

Тагове: Mercedes A45 AMG
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    Трифорсе, не знам да си рали-пилот. нали казах - FQ400 е едно изхвърляне. има да бяха я направили би-турбо разбирам, ама не са. какви 30-40%. тука или си над 4000об. или все едно караш Вектра В - абсурдна е. а
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    А пък по-спокойно ориентираните клиенти, които искат много мощност, но примерно в 30-40% от времето, а не почти постоянно, ще се ориентират към този Мерцедес.
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Баварец - прав си, но пропусна един мнооого малък момент с колата. Тази кола е направена да се кара в обороти! Каквото и да пишеш, колкото и да си прав забравяш най-важното! Защо клиентът си я е купил! Да те питам - защо братовчед ми си купи Subaru WRX с 250 конски сили? Да си кара с 90 км/ч извън града ли? Или може би да си ускорява като баба по светофарите? По същата причина хората си купуват кола с огромно турбо да я държат в обороти и да и се кефят!!!Така че, спорът ви е безсмислен!
  • #23
    6 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    не ми се правете на рали пилоти, моля. едва ли имате по една кола в гаража само за каране на писта - много малко хора имат. и дори да имате бюджет от 60к евра за кола - пак ще си вземете практична кола т.е. 45амг, а не абсурдна кола като FQ400. е това ви казвам ама сте се запънали като магарета на мост. ае живи и здрави
  • #22
    6 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    няма тънък хумор. защото има техническа интерпретация - торка от двигателя накрая реално става тяга. т.е. нютон.метри стават нютони. ако си технически грамотен ще разбереш. затова исках уточнение ама... Какво значи няма идеално решение. има си. а при FQ400 решението е безумно - колата не е практична, прекалили са. хвалите я ИСЛИШНО . на нея трябваше да сложат twinturbo. а 45AMG е добре направен - не са прекалили - всичко е точно.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Баварецо, бе! Не разбра ли тънкия хумор с тягата, торк-а ти и паундовете? Технически "громотен" си.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    баварец, е не е трябвало да вярваш на мантрите на БМВ че нямали турбо лаг :)Няма идеално решение за мощност, тежест и бърз отклик - винаги едното е компромис.
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    да добавя - за круизване и магистрали хората са измислили twinturbo v6 като Legnum VR-4 например:)
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ами ако знеше поне малко БЪЛГАРСКИ щеше да знаеш какво е ТЯГА...Дума ТОРК на български НЯМА има въртящ момент. Другото което е - малоумното сравнение с Фиата на последна предавка - това е кола за хора дето знаят как и какво карат, а не за такива дето тръгват на 6та и едва ли не очакват автоматик и кикдаун. Вземи виж около какви коли се подрежда FQ-то в края на клипа.
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ... не съм кифла, научих се да минавам на по ниска предавка с междинна газ - бързо и точно. ама не съм все на състезание - исками лежерно да си карам. само че с голямо турбо не става. все едно имаш два отделни двигателя - един за писта и един друг маломощен за круйзване.