IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател

Тунерите разкриха своя версия на Mercedes A45 AMG

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател

Posaidon извади 445 к.с. от 2.0-литров двигател
Снимка: Posaidon

Mercedes A45 AMG е най-мощният сериен хечбек в света, благодарение на мощността си от 360 к.с. Това обаче явно не впечатлява тунерите от Posaidon, които успяха да изцедят цели 445 к.с. от 2.0-литровия двигател на германския модел.

Германската тунинг компания предлага три етапа на силова доработка за четирицилиндровия агрегат на A45 AMG. При първия случай мощността достига 385 к.с. и 485 Нм, докато при вариант две стойностите нарастват до 405 к.с. и 490 Нм. Върховият тунинг пакет увеличава мощността до цели 445 к.с. и 535 Нм.

Тунерите не разкриват динамичните характеристики на A45 AMG със съответните доработки. При серийната версия на колата, разполагаща с 360 к.с. и 450 Нм, ускорението от 0 до 100 км/час отнема 4.6 сек.

Доработката на Posaidon може да бъде приложена и на моделите CLA 45 AMG и GLA 45 AMG, тъй като те използват аналогична задвижваща система.

Тагове: Mercedes A45 AMG
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    Чиче, карам турбо. при 95км/ч круйзвам на 2000 об. на 6та. макс. торка уж ми е от 1800 до 5000 об., но като настъпя имам 1сек. турбо дупка, въпреки че съм уж в обороти. при това моята турбина е малка - 0.7 до 1бар. уж имам 300-320нютона, които стигат за прилично ускорение на кола 1490кг. ама не - трябва първо да мина на 5та, да се развърти турбината и после 6та и тогава имам нютоните. представи си сега FQ400 дето работи на над 2 бара. 3500об. даже не стигат. еми не е добре
  • #15
    4 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    какво е това ТЯГА бре анонимен? тяга има при реактивните двигатели. при колите има торк. а паунди буст какво е? ти като четеш английски сайтове май не знаеш точно как да си ги превеждаш. та какво точно питаш?
  • #14
    11 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes ( преди 10 години )
    Момчета не намесвайте Skyline защото при всичките си модификации на двигателя е винаги редови шестак ! Дори RB20 който е едва 170 к.с. Като искате здрав 2.0 на Nissan вижте SR20DET ! Този двигател го има от 89-та и в много случаи е по-добър от новите ! Иначе Бенца си е много добре, не знам к'во толкова се дървите ? Само тоя червен цвят....
  • #13
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    Хех, ти скоростния лост за украса ли го имаш?? Я виж Стиг как размаза Ламбо Гаярдо.. Това е автомобил за ентусиасти, не за кифли.
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    Чиче, покарай мощна кола с турбо и ще разбереш какво ти говоря. а до тогава виж видеото. 30мили, топ предавка и за 2.5 км не можа да изпревари фиат с 1.6л моторhttps://***.youtube.com/watch?v=VVt1IjIdLxY
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Чичето ( преди 10 години )
    бавареца, по-добре макс торкa да почва при 3500, отколкото да свършва на 5000 като при A45AMG ;)Нали говорим за спортни коли, а не за пенсионеромобили..
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А колко паунда буст развива една вектра Б. Кажи ми отговора в ТЯГА.
  • #9
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Този Мерц е всичко друго но не и сериен! Просто едно туннинг ателие е форсирало двигателя, за да постигнат тези показетели. Още преди 15-20 години, от двигателя на Нисан Скайлан ставаше от 250 к.с на 500-600 без проблем, само че това не е сериен автомобил!
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Може би щото това се случва преди 10 години, та и турбината е стара? :)
  • #7
    6 rate up comment 14 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    само че FQ400 бе с такава голяма и стара турбина , че правеше макс.торк едва при 3500 об. , а до 3000 об вървеше колкото една вектра В c C20XEV мотор . не е въпроса само във "ваденето"