IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi TT се появи официално

Първоначално моделът ще се предлага с два бензинови и един дизелов двигател

Новото Audi TT се появи официално

Audi представи официално третото поколение на TT заедно с неговия „горещ“ вариант TT S по време на изложението в Женева.
Новото Audi TT се появи официално
Оказва се, че снимките, които пуснахме по-рано през деня, отговарят на истината. Новият модел има еволюирал дизайн с по-агресивна предница и шестоъгълна радиаторна решетка, придружена от два трапецовидни LED фара. Забелязват се по-изразителни арки на калниците и заден капак, наподобяващ лифтбек концепцията. В последния е вграден спойлер, който автоматично се активира при скорост над 120 км/ч.
Новото Audi TT се появи официално
За разлика от повечето нови коли, третото Audi TT всъщност е по-малко от своя предшественик. Купето е с 20 мм по-късо, но междуосието му е увеличено с 37 мм, за да не се жертва интериорно пространство. Широчината е намалена с незначителните 8 мм, а височината остава същата – 1353 мм.

Както вече стана ясно, новото TT е базирано на MQB модулната платформа на Volkswagen Group. Автомобилът е с 50 кг по-лек от своя предшественик и заковава кантара на 1230 кг във версията си с 2.0-литров TFSI двигател. В багажника вече могат да се поберат до 305 литра, което е с 13 литра повече от предходния модел.
Новото Audi TT се появи официално
Веднага след премиерата си моделът ще се предлага с три четирицилиндрови турбо двигателя с директно впръскване на горивото. Гамата включва 2.0-литров TFSI в две версии – с 230 к.с. и 370 Нм и 310 к.с. и 380 Нм (в TT S), както и 2.0-литров TDI дизел със 184 к.с. и 380 Нм максимален въртящ момент.

Базовата бензинова версия ще се предлага с 6-скоростна механична трансмисия, която ще позволява 6-секундно ускорение от 0 до 100 км/ч, а ако клиентът избере S tronic автоматична трансмисия, ще може да разчита на близо секунда по-добър резултат – 5.3 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на стандартните 250 км/ч.

По-мощното TT S пристига с quattro задвижване на четирите колела и се нуждае от 4.7 секунди, за да достигне до 100 км/ч с ръчната скоростна кутия. Дизеловата версия, която е оборудвана със същия двигател, който използват VW Golf GTD и дизеловата Skoda Octavia RS – пък ще може да се похвали със 7.2-секундно ускорение и максимална скорост от 235 км/ч.

Окачването на новото TT използва McPherson система отпред и многоточкова конструкция отзад, като спортната S версия стои с 10 мм по-близо до пътната настилка. Предлаганите джанти са с размер между 17 и 20 инча, а на предния мост има монтирани вентилирани дискове с диаметър до 338 мм в зависимост от версията..
Новото Audi TT се появи официално
Салонът е изцяло преработен и разкрива пълна липса на класически уреди със стрелки. Зад волана има монтиран 12.3-инчов TFT дисплей, който изпълнява функцията на километраж, оборотомер и тн. Той използва графичен чип Nvidia Tegra 30 и напомня на Lamborghini Aventador. Интересна е и позицията на контролерите на климатика и парното, които са разположени в средата на вентилационните дюзи. Опционалните S спортни седалки (стандартни за TT S) имат пневматично регулируеми страници и се твърди, че предлагат оптимално съотношение между опора и комфорт.

Скосеният в долната си част волан също е нов. Той има нова въздушна възглавница, която е натъпкана в 40% по-малко пространство, без това да се отразява негативно на безопасността. От Audi оборудват модела си и с аудио система Band & Olufsen с 14 високоговорителия и монтирани във вратите събуфери, които са осветени от амбиентно осветление, което може да се регулира.

Снимки: Audi

Тагове: Audi TT
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Interiora na sedalkite - cveta na kojata i formite, copy-paset ot noviq mercedes..Kryglite vyzduhovodi, syshto (no comment :))I papelnikyt e tip Shkoda, samo che po lyskav (nali vse pak e premium :)) i s 4 nuli na nego OMG.Eksteriora - nidhto novo pod slynceto, kakto e sys vsichki modeli prez poslednite 10tina godini.
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Мишо ( преди 11 години )
    Опел правят най добрите коли!!! Тия бараки да ги махате!
  • #26
    7 rate up comment 1 rate down comment
    DOKTORS ( преди 11 години )
    това новото ауди тт ли е или са нови фарове за тт
  • #25
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре де, това се води една от култовите марки на Ауди, ама толко ли нямат дизейнери тея бре. То не са спиралки, то не е решетка тип английска ливада, но ... абе който има пари нека купува.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам турски и румънски, ама унгарски
  • #23
    5 rate up comment 7 rate down comment
    пак ли ( преди 11 години )
    Смотаните фиатаджии с таралясници на 20+ год.са нападнали форума!
  • #22
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Kико ( преди 11 години )
    Ееее, и тези се заиграха прекалено с вентилационните дюзи. А отвън, какво му е новото? Че то си е същото като преди.
  • #21
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Опоскан интериор, безидеен екстериор. Само едни "залепени" калници придават тъповато излъчване на картонен модел. Абе кажи му немски дизайн и не го обиждай повече. П.С. коя година ТТ беше получил награда за Гей-мобил?
  • #20
    9 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ne4ove6ki interior,izklu4itelno agresiven exterior,prevazhodno ka4estvo.Abe s edna duma AUDI
  • #19
    28 rate up comment 13 rate down comment
    Очевидец ( преди 11 години )
    Хех, ТТ е супер спортист, знаем си го. На завоите недозавива, на правите презавива и си пребива шофьорите. Няма по-успешна катафалка в историята.