IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Италианска марка се завръща след 50-годишно забвение

Новият модел на Ermini тежи 686 кг. и разполага с 315 к.с.

Италианска марка се завръща след 50-годишно забвение

За възраждането на италианската марка Ermini, която преди половин век създаваше интересни спортни автомобили, се заговори още през 2012 г. Сега това бе официално потвърдено от компанията, която ще представи своя първи модел на автосалона в Женева.
Италианска марка се завръща след 50 години
През 50-те и 60-години на миналия век Ermini създава цяло семейство спортни автомобили, които успешно се конкурират с Ferrari, Maserati и Porsche. От 1962 г. обаче марката тъне в забвение, от което трябва да излезе съвсем скоро. А нейните модели ще се произвеждат във Флоренция.
Италианска марка се завръща след 50 години
Първата нова кола на възродената марка е спортната кола Seiottosei (на италиански - 686). Автомобилът е разработен съвместно с инженеринговата компания Osella, която преди време участваше в шампионата на Формула 1, а сега създава машини за по-малко престижни състезателни серии.

Пред инженерите на Osella е била поставена задачата да построят двуместен роудстър с каросерия от алуминий и карбон. Сърцето на автомобила ще бъде 2.0-литров турбо-мотор от Renault с 6-степенна секвециална скоростна кутия и задно предаване.
Италианска марка се завръща след 50 години
Максималната мощност на агрегата ще бъде около 315 к.с. При тегло от 686 кг. (откъдето идва името на модела) ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 3.5 секунди, а максималната скорост ще бъде 270 км/ч.

Снимки: Ermini
 

Тагове: Ermini ermini 686 osella
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До:Triforce ( преди 11 години )
    Умен си наистина! :О Като двама ***!
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 11 години )
    VW ги няма никакви във автомобилните спортове а рено освен че имат свой собствени състезания дават на 4 *** от ф1 мотори. И за всичко това си трябва отделен завод и майстори.Затова РС дивизията се различава много от рено и като качество и като цена на консумативи и тн.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 11 години )
    До долният анонимен - по твоята логика никога нямаше да със във Формула 1, защото щяха да се счупват още на 3-тата обиколка. Логика от класа! Също така, ако моторът е от по-качествени материали, ако ще Great Wall да са го разработили, ще е здрав. Материала също има значение... като този материал в главата ти :) Има още много НО-та за тази количка, но най-интересното е мощност/тежест. Тва е идеално да си развееш косата на малка писта в почивен ден!
  • #4
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    РЕНО. Това е затова има едно име има РЕНО какво като не е рено спорт. Обаче ако беше VW i VW спорт щяха да са еднакви. Ясно че меган рс и еспейса са го разработвали различно хора ама от рено. Рено спорт нямало нищо общо с рено :Х а със кое има общо.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    До Анонимния ( преди 11 години )
    Е това Българина не може да разбере че рено и Рено спорт са много много различни. Не случайно Меган спорт записа такова време на Нюрбургринг. Тази дивизия работи с инженери от Ф1
  • #2
    19 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Щото това е Рено Спорт и няма нишо общо с останалите Рена
  • #1
    7 rate up comment 25 rate down comment
    VTEC ( преди 11 години )
    Звучи страхотно, ама защо с двигател от ренде вееееееее...