IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia с най-много продажби у нас през 2013 г.

На второ и трето място остават Volkswagen и Toyota

Dacia с най-много продажби у нас през 2013 г.

През 2013 г. Dacia е реализирала 2 118* нови автомобила на българския пазар, което я прави най-продаваната автомобилна марка в България. За миналата година марката изпреварва традиционния първи Volkswagen, който вече заема второто място с 2068 продажби, а Toyota е трета с 1 951 автомобила.
Dacia с най-много продажби у нас през 2013 г.
Често коментираните в последните седмици нови автомобили с прекратена регистрация нямат никакво влияние върху подредбата в челната тройка и това само утвърждава  лидерската позиция на Dacia (24 за Dacia, 68 – Volkswagen и 3 – Toyota).

Въпреки трудната политическа и икономическа ситуация, Dacia успя да запази забележителния си темп на растеж и през 2013 г.

Освен първото място по продажби за 2013 г., Dacia може да се похвали и с наградата „Ван и многофункционален автомобил на 2014 година“, присъдена на Dacia Dokker от Прес Авто Клуб  България.

* Официални данни, предоставени от Главна дирекция „Национална полиция“ - МВР за броя на регистрираните и на тези с прекратена регистрация нови автомобили от 01.01.2013 до 31.12.2013 г.

Снимка: Ройтерс

Тагове: Dacia Dokker
0 от 500
  • #9
    16 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 10 години )
    между другото дизайна на Дачия Докер ми харесва повече от Рено Канго, което е същото на практика.. и струва с 5-8000 лв отгоре
  • #8
    28 rate up comment 7 rate down comment
    Die Wahrheit ( преди 10 години )
    И германците взеха да поумняват.Все повече Дачии се виждат по пътищата в Германия, а Кадита и разни други немски катафалки просто не се виждат. Няма ги, а преди години ги имаше. Карат ги не само, като фирмени, но и като семейни автомобили. Преди време бях написал, че Дачия ще разкаже играта на ФВ при това на тяхна територия и то се случва. На ФВ им остава пазара в Китай и то само защото още Дачия не е стъпила там. Моля феновете на ВАГ да ме извинят, но това е истината от първа ръка.
  • #7
    30 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Прав си, караш одърпан гоУф 4-ка на 300000км с 6 добавки в мотора и дъвени стърготини с грес в скоростната кутия. :)
  • #6
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Ами...кво да праиш! ( преди 10 години )
    Опърпан народ/държава - опърпани коли ...
  • #5
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дачия наистина е перфектна кола за бизнеса. Най-ниски цени, издържат по 5-6 години без сериозни проблеми. После нямат никаква стойност, но затова пък началната им цена е 2 пъти по-ниска от тази на конглокенцията. А пък и какво му пука на шефа дали на работниците им е комфортно.. важното е работа да се върши!
  • #4
    30 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 10 години )
    Новите ванове на Дачия ще уморят всичко друго, помнете ми думата. По-здрави и по-удобни са от тези на конглокенцията, а са по-евтини. Има още ***, които плащат данък на марката, ама и те ще свършат.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами фирмите предимно ги купуват, изгодни са им. В съседство на мястот където живея има фирмаза почистване, която си складира нещата в нещо като 2 гаража. края на миналата година си взеха 3 такива като това на снимката.
  • #2
    25 rate up comment 4 rate down comment
    робърт лъдлъм ( преди 10 години )
    нека плюенето започне сега! КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ.......!
  • #1
    8 rate up comment 36 rate down comment
    Разбивача ( преди 10 години )
    Кой ги купува тези катафалики бе? Нямам думи!