IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова

Тенисистката лично е участвала в разработката на специалната версия на хечбека

Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова

Руската тенисистка Мария Шарапова, която е официален посланик на Porsche, показа собствена версия на хечбека Panamera GTS. Премиерата на модела, в чиято разработка приятелката на нашия Григор Димитров лично е участвала, се състоя в Сочи малко след откриването на зимните олимпийски игри.
Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова
Боядисаният в бяло хечбек е получил елементи от програмата Porsche Exclusive. Машината е снабдена с черни корпуси на адаптивните светлини, затъмнение светодиодни задни светлини, черни 20-цолови алуминиеви джанти и специални тръби на изпускателната система.
Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова
Седалките в салона с в тъмна кожа, а циферблатите на приборния панел и ключът за запалванете са в цвета на каросерията. На предните и задните подглавници се е появил герба на марката, а на подлакътниците - името на модела. Освен това специалната Panamera е обзаведена с карбонови прагове, на които е написано името на тенисистката  - "Maria Sharapova". При това надписът е със специален шрифт.
Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова
Технически моделът не е променян. Porsche Panamera GTS разполага с 4.8-литров атмосферен мотор с 8 цилиндъра и мощност 440 к.с. Хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.4 секунди, а максималната му скорост е 288 км/ч.
Кръстиха Porsche Panamera GTS на Мария Шарапова

Снимки: Porsche

Тагове: porsche panamera gts
0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 11 години )
    Комбинация мечта!!! Браво на Маша знае коя кола най-добре ще вози дупето й :)
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Да обобщим - Маша е хубава, а поршето още по-хубаво! И най-хубавото е че японците нямат еквивалент на това порше...всичко японско е под него
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да обобщим - Маша е хубава, поршето - тотален немски ***. Факт!!!
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 11 години )
    Дошо, ами кво като е шарапова?Ами такова, че е успял човек.И компания като Порше се съобразява с желанията и, докато за тебе знаят само в този форум.
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    пора ( преди 11 години )
    Анонимен,Да случайно съм чувал за Лексус, както и за Инфинити - случайно имам едно служебно инфинити и го търкаляме от 3 години, ела да те повозя в Инфинитито, после ако искаш имам и хюндай, след това те качвам в S класата и едно в БМВ 7-*** серия 2012 и да си говорим - разликата е от тука до небето! Разбери че така наречените премиуми като лексус и инфинити са карци сравнени с горните две. Това ще ти го каже всеки човек който от едните се качи на другите, човек който даже не разбира от коли...
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Гришата да си я кара тази Панамера с кеф.
  • #20
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Гошето ( преди 11 години )
    Двама приятели решиха да си купуват коли .Почнаха да обикалят .Единия хареса TOYOTA AURIS 2007 2.0 D=126к.с а другия взе BMW 320 D=163 к.с. .За една година японеца се чупи 3 пъти .Ремонт 2800 лв. на германеца му смениха предни накладки за 300 лв. че го мъчат много .Всеки хвали японците, пък гледа в германеца .
  • #19
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поре, а за Лексус да си чувал? Ето ти Тойота висок клас. Нещо да кажеш по въпроса? Аз лично бих предпочел Лексус пред която и да е немска ***. Може и Инфинити или АКУРА като почнат да ги внасят в Европа.Там си даваш парите и знаеш защо. При немците си даваш парите за една емблема, а под емблемата леш.
  • #18
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Дошо ( преди 11 години )
    И какво като е Шарапова?Сега да не би да марат да им падат фаровете в движение на тези германским ***?
  • #17
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Пора ( преди 11 години )
    Не съм сноб, реалист съм, и аз съм карал нисък клас немски кочини и точно затова отдавна карам само висок клас - проблема е че тойотата висок клас няма...Когато човек свикне и добие опит ще разбере че дори най-старите коли висок клас, дори 30 годишни коли са по добре от днешните нови тойотки... . И не мисля че електронното табло прави колата висок клас...