IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen разкри серийния C4 Cactus

Теглото на кросовъра e едва 980 кг.

Citroen разкри серийния C4 Cactus

Компанията Citroen представи серийната версия на кросовъра C4 Cactus, която е запазила чертите на показания през миналата година концептуален модел. Премиерата на автомобила ще се състои на изложението в Женева през март, а на пазара той ще се появи през октомври тази година.
Citroen разкри серийния C4 Cactus
За най-голямо постижение при създаването машината инженерите на Citroen отбелязват ниско общо тегло – едва 980 кг. Това е с 60 кг. по-малко от базовата версия на Ford Fiesta. Подобен резултат е постигнат благодарение на платформата PSA Platform 1, която се използва и при моделите Citroen C3 и Peugeot 208. Част от конструкцията на кросовъра е от високоякостна стомана, а капака и защитните дъги са от алуминйи.

От Citroen твърдят, че шасито Platform 1 е разработено специално за автомобили, които не развиват повече от 190 км/ч. Колелата с по-малък размер позволяват използването на по-леки компоненти от окачването, както и на двигатели с по-ниска мощност. А за тях не са нужни високопроизводителни системи за охлаждане и големи спирачки, което също способства за намаляване на теглото.

Размерите на C4 Cactus са дължина 4.16 метра, широчина 1.73 метра, височина 1.48 метра и междуосие от 2.60 метра.

Салонът на модела също е максимално олекотен и опростен. Предните седалки са събрани, задните странични прозорци се отварят само настрани, а въздушната възглавница за пасажера отпред е вградена в тавана, като така остава повече място в жабката.

На цифровия приборен панел се появяват показанията на скоростомера, на нивото на бензина и още няколко индикатора. Повечето спомагателни системи – радио, навигация, климатик, настройки на автомобила и свързване чрез Bluetooth, се управляват с помощта на сензорен екран, поставен вдясно от шофьора. На екрана може да се извади информация за времето, за най-близките места за паркиране и бензиностанции, телефонен справочник и друга полезна информация. При спрян автомобил системата дава възможност за достъп до Facebook и електронната поща

Нестандартните защитни елементи Airbumps, разположени на бронята и отстрани на вратите, могат да бъдат боядисани в няколко различни цвята, като създават контраст или се сливат с някой от предлаганите 10 отенъка на каросерията.

От Citroen обещават, че експлоатационните разходи на бъдещите собственици на C4 Cactus ще бъдат с 15 % по-малко от тези на автомобилите на конкурентите в С-сегмента.

Снимки: Citroen

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    3 бутала и 1 будала, който си мисли, че кара кола ...
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И сигурно вози като всяка малка каруца от този клас.Твърдо и с леки подскоци,така че пасажерите да изпитат всчка малка неравност на твърдите малки но модерно изглеждащи седалки.Две хубави неща имаха ситроен - страхотното хидравлично окачване осигуряващо страхотен комфорт и същевременно добро пътно поведение и красив дизайн.И двете ги о***ха с пълна скорост.Дано поне запазят С5, но това е малко вероятно.И той е на път да се превърне в един от десетките безлични седани предлагани от всяка марка.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Защо му сравняват разходите с С-сегмента, след като е на платформа на платформа на Пежо 208, а това е Б-сегмента? Френска му работа.
  • #9
    1 rate up comment 15 rate down comment
    Руско возило ( преди 10 години )
    ХА сега ми откийте приликите и разликите с LADA. Вътре не видях един заоблен ръб, всичко е "СДЕЛАНО", точно като на LADA-та от преди 'найсе години. Да не се случба да пипнеш ръб, ше се набодеш.Ще ме прошавате, а *** тоя дето е сделал салона на това возило е бил дрогиран с некачествена дрога..
  • #8
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Браво на Ситроен, както винаги имат смел и авантгарден дизайн. Много свеж автомобил! Желая им успех!
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Това е близнака на 2008...Не е зле.
  • #6
    3 rate up comment 14 rate down comment
    край ( преди 10 години )
    След като направиха най дебелата кола - сегашния С5 е с 250 кг. по тежък от аналогични автомобили сега ще правят най-лекия автомобил. А дано ама
  • #5
    4 rate up comment 14 rate down comment
    wtf ( преди 10 години )
    С кожена тапицерия ли е отвън?! М/у другото този дизайн първи го пуснаха JEEP. Кой от кого е крал е въпроса.
  • #4
    7 rate up comment 18 rate down comment
    хехееееееееееее ( преди 10 години )
    КАКТУС - НАЧИ ............. ДЪРВО!?
  • #3
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Митко ( преди 10 години )
    Тези airbumps са гениални! Особено за град като нашия, пълен със "столичани" и "шофьори".